Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Σε ψαρώνει με τη μεγάλη μάσκα και ακόμα περισσότερο με τους τροχούς 20 ιντσών.

Ποιοτικό και καλοφτιαγμένο το εσωτερικό, θα μπορούσε να δώσει παραπάνω προσοχή στο φινίρισμα.

Οι μεγάλες εξωτερικές διαστάσεις, πολύ σωστά σε προϊδεάζουν για την πραγματικά ευρύχωρη καμπίνα.

Δοκιμή: Mercedes GLC 250 4Matic

22/1/2019

Αρχοντική όσο καμία - Αναζητάτε premium περιπέτειες; Θέλετε να πηγαίνετε παντού μα στο εσωτερικό της καμπίνας να μην ακούγεται το παραμικρό; Και εμείς το ίδιο. Γι αυτό και δοκιμάζουμε την Mercedes GLC 250 4Matic των 211 ίππων που δεν φοβάται να λερωθεί χωρίς να τσαλακωθεί.

Είναι από τα SUV που λες δεν θέλω να το πάω βόλτα, θέλω να με πάει εκείνο. Και έτσι γίνεται.

Εμφάνιση-σχεδίαση: Πιο επιβλητική δεν γίνεται
Το premium κτήνος της Mercedes μετριέται στα 4.656 χλστ. μήκος διαθέτοντας μεταξόνιο που αγγίζει τα 2.873 χλστ. Ναι είναι ένα μεγάλο, μυώδες και γεμάτο καμπύλες σύνολο, το οποίο ακολουθεί τον οικογενειακό προσανατολισμό της εταιρίας. Η μπροστινή μάσκα, με την τεράστια γρίλια κερδίζει τα πρώτα βλέμματα, ενώ παρατηρώντας την από το πλάι, οι δυσθεώρατοι τροχοί 20 ιντσών, δυναμιτίζουν κι άλλο την ατμόσφαιρα. Από πίσω, η εμφάνιση δεν είναι τόσο άγρια, με την οροφή να χαμηλώνει ελαφρά, δύο απολήξεις της εξάτμισης και τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα της εταιρίας. 

Εσωτερικό: Λιτές γραμμές και άριστη ποιότητα
Το εσωτερικό τα έχει και τα κάνει όλα, χωρίς να σε «μπουκώνει». Αρχικά οι μεγάλες διαστάσεις, προσφέρουν αυτοκρατορικούς χώρους και για τους 5 επιβάτες. Από κει και πέρα, έχουν χρησιμοποιηθεί μόνο υψηλής ποιότητας πλαστικά, το φινίρισμα είναι άριστο και η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι μοναδική. Τα βλέμματα κερδίζει η οθόνη στο κέντρο του ταμπλό που δεν είναι βέβαια αφής και λειτουργεί μέσω του πιεζοπεριστροφικού διακόπτη. Χρειάζεται λίγη εξοικείωση την πρώτη φορά καθώς μετά γίνεται συνήθεια.

Χώροι: Αυτοκρατορικοί
Απόλυτη ευρυχωρία με τους πίσω να ταξιδεύουν… σταυροπόδι, ενώ ο χώρος αποσκευών των 550 λίτρων μετατρέπεται σε 1.600 ανάλογα με την πτώση ή μη των πίσω καθισμάτων . 

Κινητήρας-επιδόσεις:  Εκπληκτικές επιδόσεις για τα 1.810 κιλά του αυτοκινήτου
Σηκώνοντας το τεράστιο καπό της GLC συναντάμε τον 2λιτρο turbo κινητήρα με άμεσο ψεκασμό βενζίνης απόδοσης 211 αλόγων και μέγιστης ροπής 350Nm. Ένα πολύ δυνατό σύνολο που πετυχαίνει το 0-100 σε μόλις 6.8 δευτ. και εξοπλίζεται με το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων 9G-Tronic. Διαθέτει 5 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, Eco, Comfort, Individual, Sport και Sport Plus με τις αποκρίσεις του γκαζιού να μεταβάλλονται αναλόγως.

Οδική συμπεριφορά: Ξεχωριστή εμπειρία οδήγησης
Η εκπληκτική (παρά τους 20άρηδες τροχούς) ποιότητα κύλισης, εξασφαλίζει χαρακτηριστική άνεση και ησυχία, ενώ οι αναρτήσεις καταπίνουν πραγματικά κάθε ανωμαλία. Στον δρόμο, κρύβει με μαεστρία τον όγκο της, πατάει αρχοντικά λόγω 4κίνσης, και εμφανίζει πολύ μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης (100-0 σε 34.1 μ.). Ένα γρήγορο και ακριβές τιμόνι παρέχει πολύ καλή πληροφόρηση και μαζί με τον μάχιμο κινητήρα και την αδιανόητη ηχομόνωση, δημιουργούν ένα αυτοκίνητο, συνώνυμο της οδηγικής απόλαυσης. 

Συμπέρασμα
Κοστίζει αλλά αξίζει και τις 50.000 ευρώ. Ετοιμοπόλεμο για off road διαδρομές, δυνατή επιτάχυνση, νορμάλ καταναλώσεις και φυσικά premium μεταφορές και στιγμές. Εντυπωσιακό.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις