Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Νέος προφυλακτήρας και φωτιστικά σώματα αγκαλιάζουν την χαρακτηριστική «Χ» μάσκα.

Το μόλις 3.465 χλστ. αμάξωμα του Aygo μπορεί να διδάξει στυλ.

Τα πίσω φωτιστικά σώματα ξεχωρίζουν όπως πάντα τις νυχτερινές ώρες.

Πιο high-tech από ποτέ με πολλές επιλογές συνδεσιμότητας για smartphones.

Δοκιμή: Νέο Toyota Aygo 1.0 72 PS

15/1/2019

Κρατάει το κλειδί της πόλης - Τι κι αν είναι ήδη best seller; Δεν επαναπαύεται, ανανεώνεται και μας παρουσιάζεται με, πιο δυνατό κινητήρα, νέα εμφάνιση αλλά και νέο εξοπλισμό.

Όταν έχεις βρει την μαγική συνταγή, απλά προσθέτεις μερικά μυστικά υλικά για να γίνει ακόμα πιο ξεχωριστό το αποτέλεσμα. Έτσι και το Aygo, εμπλουτίζει το DNA του και αρέσει περισσότερο από ποτέ.

Εμφάνιση-σχεδίαση: Με σχεδίαση για όλα τα φύλλα και όλες τις ηλικίες
Όλες οι αισθητικές αλλαγές, συντέλεσαν στην δημιουργία μίας πιο νεανικής ταυτότητας. Στην πρόσοψη, δεσπόζει το τρισδιάστατο και δυναμικό «Χ», το οποίο πλέον περιτριγυρίζεται από ανασχεδιασμένους (αρκετά πιο άγριους) προβολείς, LED φώτα ημέρας  και ολοκαίνουργιο προφυλακτήρα. Σας αρέσει το μπλέ; Επιλέξτε Blue επιλογή. Σας αρέσει το κόκκινο; Επιλέξτε Magenta και κάντε όλα τα βλέμματα να γυρνάνε. Καθαρά δική σας η επιλογή εάν προτιμάτε τάσια ή 15άρες ζάντες, ενώ η εξωτερική χρωματική απόχρωση, φέρνει λίγες πινελιές και στο εξίσου μοντέρνο εσωτερικό.

Εσωτερικό: Εσύ μιλάς, αυτό υπακούει
Ο αρκετά νεανικός εσωτερικό διάκοσμος του Aygo, έχει στηθεί γύρω από την 7 ιντσών οθόνη, που ξεχωρίζει στην γνωστή κάθετη κεντρική κονσόλα. Πλέον, πέρα από την καλύτερη συνδεσιμότητα, την πιο γρήγορη λογισμική απόδοση, δέχεται και φωνητικές εντολές με το πάτημα ενός κουμπιού. Το τριάκτινο τιμόνι, κρύβει από πίσω του τον νέο πίνακα οργάνων με ενσωματωμένη οθόνη για το trip computer, ενώ ποιοτικά, τα υλικά και τα πλαστικά δείχνουν πολύ στιβαρά, με την συναρμογή σε ταμπλό και τούνελ κονσόλας να είναι άψογη.  Αξίζει να αναφέρουμε πως οι δυνατότητες  εξατομίκευσης έχουν αυξηθεί αισθητά, όπως επίσης και το σύστημα infotainment που εκτοξεύει την ψυχαγωγία στα ύψη. 

Χώροι: Περισσότερο μικρό, παρά mini
Εάν οι δύο πίσω επιβαίνοντες δεν ξεπερνούν το 1.90 δεν θα έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα στην μεταφορά τους. Το αυτοκίνητο διαθέτει χώρους για 4 ενήλικες με χώρο αποσκευών στα 169 λτ. Βέβαια υπάρχει και η δυνατότητα αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων ανεβάζοντας αρκετά το νούμερο.

Κινητήρας-επιδόσεις: Πιο πολιτισμένο ο νέος Euro 6.2 και με περισσότερη ιπποδύναμη
Οι ανανεώσεις που φέρνει το νέο Aygo, δεν περιορίζονται μόνο στα θέματα αισθητικής και συνδεσιμότητας, μα και στο μηχανικό σύνολο κάτω από το καπό. Έτσι, πιο ισχυρός μας συστήνεται ο νέος 1.000άρης τρικύλινδρος VVT-i της Toyota, ο οποίος πληροί τις προδιαγραφές Euro 6.2, και αποδίδει 72 ίππους.  Η ροπή με τη σειρά της φτάνει τα 93 Nm στις 4.400 σ.α.λ.  Στην πράξη, καταφέρνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 13.8 δευτ. με την τελική να μετριέται στα 168 χλμ./ώρα. Το αυτοματοποιημένο «x-swift» κιβώτιο των 5 σχέσεων, που διαθέτει και manual λειτουργία, ταιριάζει γάντι στο σύνολο αυτό. Ο κινητήρας είναι πλέον ξεκάθαρα πιο πολιτισμένος στην λειτουργία του και σε συνδυασμό με την πολύ καλή δουλειά που έγινε στην ηχομόνωση, προσφέρει ήσυχα ταξίδια.
Στον τομέα της κατανάλωσης, η Toyota ανακοινώνει μέση τιμή 4.1 λτ./100χλμ. και εκπομπές ρύπων 93 γρ./χλμ. CO2. Με λίγα λόγια, ετοιμαστείτε να περιορίσετε αρκετά τις επισκέψεις στο βενζινάδικο. 

Οδική συμπεριφορά: Είσαι παιδί της πόλης; Είναι ο άσσος στο μανίκι σου
Είναι ευέλικτο, παρκάρει εύκολα, δεν σου «μεταφέρει» την κάθε λακκούβα και φυσικά  κρατάει απέξω όλους τους ενοχλητικούς θορύβους της πόλης. Συνεχίζεται η αρχιτεκτονική της ανάρτησης με Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, ενώ συγκεκριμένες βελτιώσεις στο πλαίσιο, ενισχύουν την ακαμψία και έχουν βελτιώσει την αμεσότητα της ηλεκτρικής υποβοήθησης του τιμονιού. Ο κύκλος στροφής τιμονιού στα 9.6μ. εξασφαλίζει αναστροφές σε μιάμιση λωρίδα, οι προαναφερθείσες αναρτήσεις αποσβένουν με επιτυχία τις εγκάρσιες κακοτεχνίες των δρόμων, ενώ έχει αυξηθεί και η σταθερότητα του στον δρόμο. Αξίζει να αναφέρουμε και την προσθήκη του πρωτοποριακού συστήματος Ενεργητικής Ασφάλειας Toyota Safety Sense, το οποίο με 6 προγράμματα, μπορεί και βγάζει τον οδηγό από επικίνδυνες και απρόβλεπτες καταστάσεις. 

Συμπέρασμα
Ίσως να είναι από τα λίγα αυτοκίνητα που κάνει περισσότερα από αυτά που υπόσχεται. Εκτός από την τιμή που ξεκινά κάτω από 10.000 ευρώ (ή έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο των 5 σχέσεων), διαθέτει 6 χρόνια εγγύηση και φυσικά την απόλυτη ευελιξία εντός και εκτός πόλης, με αποτέλεσμα να κάνει τον ανταγωνισμό να ιδρώνει.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις