Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Πολλές μικρές σπορ επεμβάσεις, μεταμορφώνουν εντελώς το γαλλικό μικρό.

Οι 17άρες ζάντες ανεβάζουν αισθητά τα επίπεδα πρόσφυσης.

Κόκκινες ραφές και σπορ flat bottomed τιμόνι κερδίζουν τα πρώτα βλέμματα.

Δοκιμή: Peugeot 208 GT Line 1.2 110 PS

24/1/2019

Πόσο σπορ θέλεις να δείχνεις; - Το ήδη στιλάτο 208 δεν χρειάζεται πλέον συστάσεις. Το ακόμα πιο στιλάτο όμως 208 GT Line που κάνει τα κεφάλια να γυρνάνε ανά δεκάδες; Ίσως.

Αφού οδηγήσαμε όλες τις πιθανές εκδόσεις του γαλλικού μικρού, ήρθε η ώρα για την πιο εντυπωσιακή από όλες. Το 208 GT Line φέρνει μία σειρά από σπορ λεπτομέρειες που κάνουν τον 1.200άρη κινητήρα να μοιάζει με δίλιτρο.

Εμφάνιση-σχεδίαση: Ντοπαρισμένο 208 που σου ξυπνάει ένστικτα πίστας
Και που διαφέρει η GT Line από την κλασική έκδοση; Αρχικά βρίσκουμε αρκετά λογότυπα GT Line, ενώ τα χρωμιωμένα διακοσμητικά με κόκκινα γράμματα μέσα στην γρίλια κερδίζουν τα πρώτα βλέμματα. Έπειτα συναντάμε, εξωτερικά καλύμματα καθρεφτών σε ειδική πέρλα, φιμέ πίσω τζάμια,  επιχρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης και φυσικά 17άρες ζάντες αλουμινίου με μικρού πέλματος ελαστικά. 

Εσωτερικό-χώροι: Εύκολο σύστημα infotainment και χώροι για 4
Αρχικά να αναφέρουμε πως λόγω GT Line έκδοσης θα βρείτε, σπορ τιμόνι, δερμάτινη επένδυση, κόκκινες ραφές σε πολλά σημεία όπως χειρόφρενο και περιβραχιόνιο, αλουμινένια πεντάλ και ανατομικά καθίσματα. Μικρές λεπτομέρειες που αλλάζουν εντελώς την εικόνα του αυτοκινήτου και κάνουν πολλούς να περιμένουν να ακούσουν έναν 8 κύλινδρο να βρυχάται. Η λογική i-cockpit είναι και εδώ, ενώ κέντρο όλων είναι η λειτουργικότατη 7 ιντσών οθόνη αφής. Στον τομέα των χώρων, μπορεί να μεταφέρει  άνετα μέχρι και 4 ενήλικες με μόνη παρατήρηση το ύψος του οδηγού, ενώ ο χώρος αποσκευών μετριέται στα 285 λτ. 

Κινητήρας-επιδόσεις: Σβέλτο αρκετά χωρίς να ξεχνάει την κατανάλωση
Το Peugeot 208 GT Line εξοπλίζει ο 3κύλινδρος turbo PureTech κινητήρας απόδοσης 110 ίππων και 205 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Συνδυάζεται άψογα με το πολύ καλό 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ενώ πλέον έχει προσαρμοστεί στις νέες προδιαγραφές ρύπων. Στην λειτουργία του, κρίνεται ιδιαίτερα σβέλτο και δείχνει πως έχει αρκετό απόθεμα ροπής πετυχαίνοντας το 0-100 σε 9.5 δευτ. και τελική στα 188 χλμ./ώρα. Το πιο εντυπωσιακό όμως, είναι η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες που κολλάει στα 6 λτ./100χλχ. 

Οδική συμπεριφορά: Fun to drive με αισθητή τη διαφορά λόγω 17άρας ζάντας
Εντυπωσιακά ευχάριστο το 208 GT Line, καθώς με την προσθήκη τροχών 17 ιντσών, αυξάνει κατά πολύ τα περιθώρια πρόσφυσης. Αγαπάει στην πράξη τις στριφτερές  διαδρομές, ενώ παραμένει σταθερό και σε υψηλές ταχύτητες. Καλοστημένο πλαίσιο, ισχυρός κινητήρας και πολύ ακριβές τιμόνι δημιουργούν ένα από τα πιο ευχάριστα μικρά μοντέλα της αγοράς. Ειδικοί αισθητήρες και κάμερα οπισθοπορείας κάνουν τις μανούβρες-πάρκινγκ παιχνιδάκι, ενώ η ρύθμιση της ανάρτησης είναι εξαιρετική. 

Συμπέρασμα
Το ούτως ή άλλως αγαπημένο και οδηγοκεντρικό 208, στην ειδική έκδοση GT Line ανεβαίνει ένα σκαλί ακόμα. Σίγουρα πιο εντυπωσιακό, με 17άρες ζάντες και δεκάδες σπορτίφ πινελιές, μπορεί να μετατρέψει κάθε βόλτα σε ευχάριστη διαδρομή. 
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις