
Αξίζει το Ford Puma τα λεφτά του;
Εξετάζουμε το Ford Puma των 23.647 ευρώ
Έχει εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά και καλά φρένα (100-0 σε 37,2 μ.)
Πετυχαίνει την χαμηλότερη κατανάλωση σε ταξίδι (4,2 λτ./100 χλμ.), κάνει 1.000 χλμ. με ένα γέμισμα.
Διαθέτει το μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ της κατηγορίας (536 λτ.) και πλούσιο εξοπλισμό από την βασική.
Καλύπτεται από 8-ετή εγγύηση, μία από τις μεγαλύτερες στην αγορά.
Έχει εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά και καλά φρένα (100-0 σε 37,2 μ.)
Στην ενότητα άρθρων «Αξίζουν ή δεν αξίζουν τα λεφτά τους», μελετάμε μοντέλα που βρίσκονται στην επικαιρότητα (μοντέλα σε προσφορά, νέες αφίξεις ή best seller) και βλέπουμε αν τελικά συμφέρουν για τα χρήματα που προσφέρονται ή όχι. Αποκαλύπτουμε ποια μοντέλα έχουν δυνατά σημεία που ενισχύουν την τιμή τους ή έχουν αδύναμα σημεία τα οποία πιθανά να μην τα κάνουν συμφέρουσες περιπτώσεις.
To Ford Puma, από το 2019 - που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά ως μικρό SUV - έως και σήμερα, αποτελεί το best-seller της μάρκας, με την τιμή του να ξεκινάει από τα 23.647 ευρώ. Από την αρχή, απέσπασε θετικά σχόλια από τον ειδικό τύπο, αλλά και τους κατόχους, για την εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά του, την οποία διατηρεί ως και σήμερα, μετά την ανανέωση που δέχτηκε το 2024. Οδηγώντας το, διαπιστώνει κανείς άμεσα πως καταφέρνει να συνδυάσει δυναμική συμπεριφορά χωρίς να θυσιάζει την άνεση. Η ανάρτηση του Puma έχει εξελιχθεί με στόχο να μειώνει την κλίση του αμαξώματος στις στροφές, επιτρέποντας γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης χωρίς να μεταφέρει αίσθηση αβεβαιότητας.
Παράλληλα, το σύστημα διεύθυνσης είναι ακριβές και παρέχει καλό feedback, επιτρέποντας στον οδηγό να τοποθετήσει το αυτοκίνητο ακριβώς εκεί που επιθυμεί. Πρόκειται για το καλύτερο οδηγικά μικρό SUV της αγοράς, με εύσημα για την ευελιξία του. Ακόμη, οι 125 ίπποι και τα 170 Nm ροπής από τον 1.000άρη υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα του χαρίζουν ελαστικότητα και ικανοποιητικές επιδόσεις επιτάχυνσης (0-100 σε 10 δλ.) για ένα μικρό οικογενειακό αυτοκίνητο.
Πετυχαίνει την χαμηλότερη κατανάλωση σε ταξίδι (4,2 λτ./100 χλμ.), κάνει 1.000 χλμ. με ένα γέμισμα
Οι καλές επιδόσεις δεν είναι το μόνο χαρακτηριστικό του ήπια υβριδικού 1.000άρη EcoBoost, καθώς ξεχωρίζει και με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Τα 7,3 λτ./100 χλμ. (βάση των μετρήσεων μας) στην πόλη είναι ένα καλό νούμερο που κινείται στον μέσο όρο της κατηγορίας. Πιο εντυπωσιακή, όμως, είναι η κατανάλωσή του σε ταξίδι, αφού εκεί καίει μόνο 4,2 λτ./100 χλμ. και καθίσταται ως το πιο οικονομικό μικρό SUV σε ανοιχτό δρόμο. Έχοντας ρεζερβουάρ 42 λτ., λοιπόν, μπορεί να διανύσει έως και 1.000 χλμ. με ένα γέμισμα, κάνοντάς το ιδανικό για ταξίδια. Εκεί θα χρησιμεύσουν και η βελτιωμένη ηχομόνωση και η άνετη λειτουργία της ανάρτησης σε χαλαρές συνθήκες οδήγησης.
Κάπως έτσι, η πραγματική μέση κατανάλωση διαμορφώνεται στα 6,5 λτ./100 χλμ. και κρίνεται καλή για ένα βενζινοκίνητο μικρό SUV με μικρή ηλεκτρική υποβοήθηση. Συνεπώς, ο μικρός EcoBoost των 125 PS είναι μια εξαιρετική επιλογή για όσους αναζητούν έναν «ξύπνιο», οικονομικό και ευχάριστο στην οδήγηση κινητήρα. Καταφέρνει να ισορροπεί μεταξύ δυναμικότητας και οικονομίας, με αποτέλεσμα να ανταποκρίνεται τόσο σε δυναμική οδήγηση, καθημερινή χρήση, αλλά και σε ταξίδια.
Διαθέτει το μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ της κατηγορίας (536 λτ.) και πλούσιο εξοπλισμό από την βασική
Το Ford Puma δικαιολογεί την τιμή του και με τις πρακτικές λύσεις που προσφέρει στον τομέα της χρηστικότητας και του εξοπλισμού. Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματά του είναι το μεγάλο πορτμπαγκάζ του, το οποίο φτάνει τα 536 λτ. – μια τιμή που το καθιστά πρωταθλητή στην κατηγορία του, ξεπερνώντας ακόμα και μεγαλύτερα μοντέλα σε αποθηκευτική ικανότητα. Το πορτμπαγκάζ του Puma δεν είναι μόνο μεγάλο σε χωρητικότητα, αλλά και έξυπνα διαμορφωμένο. Η ύπαρξη του «MegaBox», ενός επιπλέον αποθηκευτικού χώρου κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών, επιτρέπει τη μεταφορά βρεγμένων ή λερωμένων αντικειμένων, καθώς το εσωτερικό του είναι επενδυμένο με πλαστικό και διαθέτει τάπα αποστράγγισης για πλύσιμο και εύκολο καθάρισμα.
Εκτός από την ευρυχωρία, η οποία είναι επαρκής και για όλους τους επιβάτες, το Puma προσθέτει και πλούσιο εξοπλισμό, ακόμα και από τη βασική έκδοση Titanium. Αυτή περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, σύστημα infotainment SYNC με οθόνη αφής 12” (Apple CarPlay και Android Auto), ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,8 ”, κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματα LED φώτα ακόμα και στην μεγάλη σκάλα και Cruise Control. Παράλληλα, εξοπλίζεται με όλα τα απαραίτητα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας. Το γεγονός ότι προσφέρει όλα αυτά από την βασική έκδοση, καθιστά το Puma ως μία «value for money» πρόταση, εξασφαλίζοντας άνεση, ασφάλεια και τεχνολογία που σε άλλες περιπτώσεις απαιτούν επιπλέον κόστος.
Καλύπτεται από 8-ετή εγγύηση, μία από τις μεγαλύτερες στην αγορά
Το νέο Ford Puma συνοδεύεται από 8-ετή εργοστασιακή εγγύηση, μία από τις μεγαλύτερες και πιο γενναιόδωρες που προσφέρονται σήμερα στην αγορά, ενισχύοντας την αίσθηση αξιοπιστίας και σιγουριάς για τον ιδιοκτήτη. Η μακροχρόνια αυτή κάλυψη δεν αποτελεί μόνο μια ένδειξη εμπιστοσύνης της Ford στην ποιότητα και την αντοχή των μηχανικών μερών και συστημάτων του μοντέλου, αλλά και ένα σημαντικό πλεονέκτημα για τον αγοραστή που αναζητά ένα αυτοκίνητο με μειωμένο κόστος συντήρησης και σταθερή αξία μεταπώλησης. Όλοι αυτοί είναι παράγοντες που σίγουρα παίζουν σημαντικό ρόλο στην αγορά ενός αυτοκινήτου.
Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω, το Ford Puma αποδεικνύεται πως αξίζει και με το παραπάνω τα χρήματα που ζητάει και δικαιολογεί τον λόγο που παραμένει το best-seller της μάρκας όλα αυτά τα χρόνια. Πρόκειται για ένα μικρό SUV με ολοκληρωμένο χαρακτήρα, που δεν περιορίζεται απλώς σε ένα ή δύο δυνατά σημεία, αλλά καταφέρνει να ξεχωρίσει σε πολλαπλά επίπεδα. Αν κάποιος αναζητά ένα ευχάριστο στην οδήγηση, πλήρες σε εξοπλισμό και οικονομικό στη χρήση, τότε το Ford Puma είναι σίγουρα μία από τις καλύτερες προτάσεις στην αγορά.
Αξίζει ή δεν αξίζει, λοιπόν, το Ford Puma τα χρήματά του; Εσείς τι λέτε;