autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Εξετάζουμε το Peugeot 208 hybrid των 20.900 ευρώ

Εξετάζουμε το Peugeot 208 hybrid των 20.900 ευρώ

Εξετάζουμε το Peugeot 208 hybrid των 20.900 ευρώ

1/9/2025

Το Peugeot 208 hybrid καίει 4,9 λτ/100 χλμ στο ταξίδι και 5,8 λτ/100 χλμ στην πόλη.
Πίσω θα κάτσουν άνετα 2 ενήλικες ύψους 1,83 μέτρων και έχει πορτ-μπαγκάζ 352 λίτρων.
Είναι καλύτερο από το μέσο όρο του ανταγωνισμού στο προσπέρασμα και στα φρένα.
Το Peugeot 208 έχει καλό εξοπλισμό από τη βασική έκδοση (Style).

autoagora Team

Το Peugeot 208 hybrid καίει 4,9 λτ/100 χλμ στο ταξίδι και 5,8 λτ/100 χλμ στην πόλη

Το Peugeot 208 έχει αγαπηθεί από το αγοραστικό κοινό και κάθε χρόνο φιγουράρει στις λίστες με τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα στην Ελλάδα. Στο Autoagora αναλύουμε τα best seller μοντέλα και ανακαλύπτουμε αν είναι δικαίως δημοφιλή, βρίσκοντας τα θετικά ή τα αρνητικά τους σημεία.
Συνεχίζοντας την ενότητα «Αξίζουν ή δεν αξίζουν τα λεφτά τους» βάζουμε κάτω από το μικροσκόπιό μας την υβριδική έκδοση του Peugeot 208 με τα 110 άλογα, η οποία είναι διαθέσιμη με τιμή από 20.900 ευρώ στην εισαγωγική έκδοση Style.

Ώθηση στο εν λόγω μοντέλο δίνει ο Puretech βενζινοκινητήρας 1,2 λίτρων, ο οποίος υποστηρίζεται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει 29 άλογα, με το κιβώτιο ταχυτήτων να είναι αυτόματο 6 σχέσεων.
Το Peugeot 208 hybrid έχει τη δυνατότητα να κινηθεί αποκλειστικά με ρεύμα σε συνθήκες χαμηλού φορτίου, όπως για παράδειγμα όταν κινείστε αργά στα στενά της πόλης, κατά το παρκάρισμα, αλλά και σε μεγαλύτερες ταχύτητες με χαμηλή πίεση του πεντάλ του γκαζιού.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η κατανάλωση του Peugeot 208 hybrid με τα 110 άλογα να είναι χαμηλή. Στην πόλη οι μετρήσεις μας έδειξαν πως ο κινητήρας καίει 5,8 λτ/100 χλμ, ενώ στο ταξίδι η κατανάλωση μειώθηκε ακόμα περισσότερο, στα 4,9 λτ/100 χλμ. Σε μικτή διαδρομή, που περιλαμβάνει απότομες επιταχύνσεις, επιβραδύνσεις, ανηφόρες και κατηφόρες, η μέση κατανάλωση που είδαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας είναι 6,2 λτ/100 χλμ.

Πίσω θα κάτσουν άνετα 2 ενήλικες ύψους 1,83 μέτρων και έχει πορτ-μπαγκάζ 352 λίτρων

Οι χώροι του Peugeot 208 είναι καλοί για να φιλοξενήσουν χωρίς πρόβλημα 4 ενήλικες επιβάτες και 1 παιδί. Το πίσω κάθισμα έχει πλάτος 1,31 μέτρα, ενώ ο «αέρας» για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω επιβατών είναι 8,2 και 4,2 εκατοστά αντίστοιχα.

Αν συγκρίνουμε τις μετρήσεις με αυτές του ανταγωνισμού, ο χώρος για τα πόδια είναι μικρότερος από τον μέσο όρο, όμως αντισταθμίζεται από τον αυξημένο χώρο για τα κεφάλια, που είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας. Ως εκ τούτου, σύμφωνα με τους υπολογισμούς μας, στο πίσω κάθισμα του Peugeot 208 θα βολευτούν απροβλημάτιστα 2 ψηλοί ύψους 1,83 μέτρων.

Το πορτ-μπαγκάζ του Peugeot 208 hybrid είναι μεγαλύτερο από το μέσο όρο της κατηγορίας και έχει χωρητικότητα 352 λίτρα. Αν λάβουμε υπόψη μας πως μια μεγάλη βαλίτσα έχει όγκο γύρω στα 100 λίτρα, υπολογίζουμε πως στο χώρο αποσκευών του υβριδικού 208 θα τοποθετηθούν 3 μεγάλες βαλίτσες και 1 χειραποσκευή.

Είναι καλύτερο από το μέσο όρο του ανταγωνισμού στο προσπέρασμα και στα φρένα

Περνώντας στις επιδόσεις του Peugeot 208 hybrid των 110 ίππων, για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα χρειάζονται 9,9 δευτερόλεπτα. Η διαδικασία προσπέρασης σε επαρχιακό δρόμο (60-100 χλμ/ώρα) και αυτοκινητόδρομο (80-120 χλμ/ώρα) ολοκληρώνεται σε 5,6 και 7,3 δευτερόλεπτα αντίστοιχα. Οι συγκεκριμένες ρεπρίζ είναι καλύτερες από το μέσο όρο της κατηγορίας, κάτι που ισχύει και για τα φρένα, με την απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ/ώρα να είναι 36,9 μέτρα.

Παρατηρούμε λοιπόν πως η ενεργητική ασφάλεια του υβριδικού Peugeot 208 με τα 110 άλογα είναι υψηλή, αφού εκτός από το ισχυρό φρενάρισμα, το γαλλικό μικρό έχει την ικανότητα να προσπερνάει γρήγορα, επομένως θα μένετε για λιγότερο χρόνο «εκτεθειμένοι» στην αριστερή λωρίδα ή στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας.

Το Peugeot 208 έχει καλό εξοπλισμό από τη βασική έκδοση (Style)

Το Peugeot 208 hybrid των 110 ίππων έχει τιμή που ξεκινά από τα 20.900 ευρώ, στην εισαγωγική έκδοση εξοπλισμού που ονομάζεται Style.
Το γαλλικό μοντέλο ξεχωρίζει από το σχεδιασμό, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του. Παράλληλα, η ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι υψηλή, τοποθετώντας το 208 στο premium φάσμα της κατηγορίας. Τι γίνεται όμως με τον εξοπλισμό της βασικής έκδοσης;

Το Peugeot 208 Style εφοδιάζεται με air condition, εμπρός-πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, LED φανάρια με αυτόματη λειτουργία, cruise control, έγχρωμη οθόνη για το σύστημα infotainment διάστασης 10 ιντσών, 6 αερόσακους, υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόματο φρενάρισμα, προβολή των σημάτων του Κ.Ο.Κ στον πίνακα οργάνων, καθώς και σύστημα προειδοποίησης κόπωσης οδηγού.

Με βάση τα παραπάνω, κρίνουμε πως ο βασικός εξοπλισμός του Peugeot 208 είναι πλουσιοπάροχος, κάνοντας το αυτοκίνητο value for money, ειδικά αν συνδυάσουμε τη χαμηλή κατανάλωση και τις καλές επιδόσεις της υβριδικής έκδοσης των 110 ίππων.

 
Αξίζει ή δεν αξίζει, λοιπόν, το Peugeot 208 hybrid με τα 110 άλογα τα χρήματά του; Εσείς τι λέτε;

OPEL
MERCEDES