Αν και η Porsche είναι εξαιρετική, παραμένει ακόμα πρακτική.

Δεν υπάρχουν διαφορές μέχρι την Β-κολόνα, το sedan και το station wagon είναι τα ίδια. Επίσης, και στην απόδοση η διαφορά δεν είναι αναγνωρίσιμη.

Η Porsche Panamera GTS με το υπέρτατο κύρος.

Τυπική Porsche: Κορυφαία ποιότητα και κλειδί ανάφλεξης στα αριστερά.

Porsche Panamera GTS Sport Turismo - Κλωτσιά αδρεναλίνης στη Μέση Ανατολή

Διαβάστηκε από 1728 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/2/2019

Αυτή η Porsche αναπληρώνει τα κενά - Το Panamera GTS Sport Turismo έχει λιγότερη ισχύ από το turbo, αλλά έχει πιο σπορ συμπεριφορά.

 
   
Η Porsche προσκαλεί για την  πρώτη δοκιμή με το νέο Panamera GTS στην πίστα της Formula 1 στο Μπαχρέιν. Η Porsche υπόσχεται ότι η GTS με ισχύς 460 ίππων, 20 περισσότερο από το S, και 620 Nm ροπής, εξαιτίας της βελτιωμένης σπορ ανάρτησης και της εξαιρετικά γρήγορης απόκρισης, είναι η πιο επιθετική Panamera. Τα καλά νέα είναι ότι  μπορούμε να συμφωνήσουμε πλήρως με αυτό μετά τους πρώτους γύρους στην πίστα των 5,4 χιλιομέτρων. Φυσικά, το Panamera Turbo με τα 550 άλογα είναι πολύ ταχύτερο. Αλλά το GTS χάρη στην  κατάλληλη  ρύθμισή με σφιχτότερες  αναρτήσεις (αερανάρτηση τριών θαλάμων!) και τα περισσότερα από 10 χιλιοστά χαμηλώματος, προσφέρει κορυφαία οδική συμπεριφορά, που πείθει,  ιδιαίτερα όσον αφορά την πλευρική δυναμική.

Συγκεκριμένα: Για ένα πεντάμετρο και δύο τόνων πολυτελές sedan, η Porsche είναι απίστευτα ευκίνητη. Πραγματικά καλός είναι επίσης ο συνδυασμός κίνησης. Οι πρώτες έξι ταχύτητες του PDK κινούνται με ακρίβεια, με την έβδομη και την όγδοη να είναι μακρύτερες, φέρνοντας στο GTS τελική ταχύτητα 289 χιλιομέτρων. Ναι, το GTS είναι επίσης διαθέσιμο ως Sport Turismo. Απευθύνεται σε όσους χρειάζονται 20 λίτρα περισσότερο αποθηκευτικό χώρο, 520 αντί για 500 λίτρων,  ή δεν μπορούν να κάνουν χωρίς ένα μετατρέψιμο πίσω κάθισμα χωρητικότητας 1390 λίτρων. Και αν δεν υπάρχει κάποια κοντινή πίστα, το Panamera GTS μπορεί να είναι αρκετά ωραίο και άνετο. Χάρη στην προσαρμόσιμη απενεργοποίηση των κυλίνδρων, χαλαρώνεις μέσα από την πόλη. Και η ανάρτηση είναι αρκετά δεσμευτική, ακόμη και αν η Porsche είναι μακριά από την αφράτη άνεση μιας S-Class. Ευτυχώς, επειδή αυτός ο ρόλος ταιριάζει περισσότερο στην Panamera. 

Συμπέρασμα 
Το Panamera GTS εξυπηρετεί ένα πρόβλημα πολυτέλειας: Αν το S δεν είναι αρκετό και το Turbo έχει πάρα πολύ δύναμη, αυτό είναι ο χρυσός μέσος όρος. Η Porsche μπορεί να είναι γρήγορη στην πίστα και άνετη στην καθημερινή ζωή. Εθιστικό!


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων