Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Ford Puma 155PS: Γρήγορο, εύχρηστο κι απολαυστικό
12 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ford Puma 155PS: Γρήγορο, εύχρηστο κι απολαυστικό

Διαβάστηκε από 5623 αναγνώστες - 12/8/2022

Το εμπρηστικά ευχάριστο Ford Puma των 155 ίππων φοράει το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift και πλέον εκτός από απολαυστικό γίνεται κι ένα καθημερινό ξεκούραστο εργαλείο.

Έχουν γραφτεί χιλιάδες λέξεις για το mini φαινόμενο που ονομάζεται Ford Puma. To μικρό SUV έχει κερδίσει τις καρδιές των αγοραστών, χάρη στην άψογη οδική του συμπεριφορά, την οικονομία των ήπια υβριδικών κινητήρων του, το τεράστιο πορτμπαγκάζ του και τις καλές επιδόσεις ακόμα και στις πολιτισμένες εκδόσεις του. Με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έρχεται να προστεθεί στα πλεονεκτήματα του και η ευκολία χρήσης, που κάνει τις καθημερινές μετακινήσεις απόλαυση.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

 

Μυώδης σχεδίαση και σπορτίφ λεπτομέρειες για το Puma 

Εξωτερικά δεν αλλάζει η σχεδιαστική ταυτότητα του Puma, που παραμένει μυώδες και ελκυστικό, ενώ ταυτόχρονα βρύει από σπορτίφ λεπτομέρειες της έκδοσης ST-Line X. Το τονισμένο καπό, οι μεγάλοι αεραγωγοί στον «πρησμένο» προφυλακτήρα, οι θόλοι στο χρώμα του αμαξώματος, τα φωτιστικά σώματα κι η μάσκα με το μαύρο φινίρισμα δημιουργούν μια μοναδική και ιδιαίτερη εικόνα του μπροστινού μέρους του SUV. Αθλητικό και το πίσω μέρος, με τον προφυλακτήρα να έχει αγωνιστικές καταβολές και την αεροτομή να δένει υπέροχα με το σύνολο. Η συγκεκριμένη έκδοση πατάει πάνω σε όμορφες 18αρες ζάντες αλουμινίου εναρμονισμένες με τη δυναμική φιλοσοφία του μοντέλου.

Τα paddles πίσω από το τιμόνι ξεχωρίζουν στο αυτόματο Ford Puma

 Όπως και στις υπόλοιπες εκδόσεις, η καμπίνα του Ford Puma Hybrid 155 PS 7 DCT έχει μοντέρνα σχεδίαση, με τα υλικά κατασκευής να είναι εξαιρετικά και τη συναρμογή σε πάρα πολύ καλό επίπεδο. Η θέση οδήγησης σε τοποθετεί χαμηλά, κάνοντας σε να ξεχνάς ότι οδηγάς SUV, με τα καθίσματα να προσφέρουν άνεση και καλή πλευρική στήριξη. Το flat-bottom τιμόνι αναδεικνύει τον σπορτίφ χαρακτήρα του αυτοκινήτου, που συμπληρώνεται από αγωνιστικές λεπτομέρειες, όπως οι κόκκινες ραφές σε καθίσματα, τιμόνι, λεβιέ, χειρόφρενο και ταμπλό. Τα paddles πίσω από το τιμόνι ξεχωρίζουν, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών είναι ευανάγνωστος κι αλλάζει χρώματα ανάλογα το mode οδήγησης. Η κεντρική οθόνη 8 ιντσών ενσωματώνει το σύστημα πολυμέσων της Ford και προσφέρει υψηλές δυνατότητες συνδεσιμότητας. Χωροταξικά τα πράγματα παραμένουν ίδια, όπου στο πίσω κάθισμα μπορούν να κάτσουν άνετα 2 άτομα, ενώ διαθέτει το κορυφαίο χώρο αποσκευών με 456 λίτρα, που εκτοξεύεται στα 536 λίτρα με το Mega Box, το οποίο είναι ένας επιπλέον χώρος 80 λίτρων που βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του πορτμπαγκάζ. 
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε