Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Η Hennessey παρουσίασε σήμερα στην έκθεση SEMA του Λας Βέγκας, τη νέα Venom F5, η οποία όπως και η προκάτοχος Venom GT, εστιάζει σε ένα πράγμα, την ταχύτητα.

Αντίθετα με την GT, η F5 φτιάχτηκε από το μηδέν. Παρελθόν αποτελεί το σασί της Lotus, καθώς η Venom F5 έχει στηθεί πάνω σε ένα σωληνωτό πλαίσιο από ανθρακονήματα, ένα υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί και στο αμάξωμα.

Ο αλουμινένιος biturbo V8 των 7,4 λίτρων, αποδίδει ισχύ 1.600 ίππων και ροπή 1.762 Nm. Όλη η δύναμη πηγαίνει στον πίσω άξονα μέσω ενός 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου μονού συμπλέκτη, ενώ υπάρχει και η επιλογή για μηχανικό κιβώτιο.

Η νέα σχεδίαση κάνει το αμάξι πολύ πιο λείο, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας αεροδυναμικής να βρίσκεται μόλις στο 0.33Cd, την ώρα που η απερχόμενη Venom GT έχει 0.44 Cd, ενώ η Bugatti Chiron 0.38Cd.

Όταν διαθέτει την σπέσιαλ λειτουργία «Vmax», η F5 χαμηλώνει την πίσω αεροτομή σφραγίζοντας παράλληλα τους αγωγούς που βρίσκονται πάνω από αυτή, ώστε να βελτιωθεί η αεροδυναμική της.

Η Venom F5 επιταχύνει ως τα 300 χλμ./ώρα σε 10 δλ., ενώ κάνει το 0-400 σε λιγότερο από 20 δλ. Η τελική ταχύτητα σύμφωνα με την εταιρεία είναι στα 484 χλμ./ώρα.

Νέο Hennessey Venom F5

1/11/2017

Με τελική ταχύτητα 484 χλμ./ώρα και επίδοση στο 0-400 χλμ./ώρα κάτω από τα 20 δλ., το νέο Hennessey Venom F5 των 1.600 ίππων υπόσχεται πως είναι το πιο γρήγορο από όλα τα εξωτικά υπεραυτοκίνητα. Ας δούμε το σύγχρονο θαύμα των Τεξανών…

Μετά από μια μακρά περίοδο προωθητικών κινήσεων και …υποσχέσεων, η Hennessey παρουσίασε σήμερα στην έκθεση SEMA του Λας Βέγκας, τη νέα Venom F5, η οποία όπως και η προκάτοχος Venom GT, εστιάζει σε ένα πράγμα, την ταχύτητα. Αντίθετα, όμως με την GT, η F5 φτιάχτηκε από το μηδέν.
 
Παρελθόν, λοιπόν, αποτελεί το σασί της Lotus, καθώς η Venom F5 έχει στηθεί πάνω σε ένα σωληνωτό πλαίσιο από ανθρακονήματα, ένα υλικό που έχει χρησιμοποιηθεί και το αμάξωμα. Η νέα σχεδίαση κάνει το αμάξι πολύ πιο λείο, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας αεροδυναμικής να βρίσκεται μόλις στο  0.33Cd. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως η απερχόμενη Venom GT έχει 0.44 Cd, ενώ στην Bugatti Chiron βρίσκεται στο 0.38Cd.
 
Μην περιμένετε υβριδική πόσο μάλλον ηλεκτρική τεχνολογία στη Venom F5, καθώς όπως είπε και ο κος Hennessey σε παλαιότερη συνέντευξή του, στην αμερικάνικη εταιρεία αρέσουν τα απλά πράγματα. Όσο απλό μπορεί να είναι ένα αλουμινένιο biturbo V8 σύνολο 7,4 λίτρων, το οποίο αποδίδει ισχύ 1.600 ίππων και ροπή 1.762 Nm… Όλη αυτή η δύναμη πηγαίνει στον πίσω άξονα μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου μονού συμπλέκτη που έχει επτά σχέσεις μετάδοσης, ενώ υπάρχει και η επιλογή για μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.
   
Όταν διαθέτει την σπέσιαλ λειτουργία «Vmax», η F5 χαμηλώνει την πίσω αεροτομή σφραγίζοντας παράλληλα τους αγωγούς που βρίσκονται πάνω από αυτή, ώστε να βελτιωθεί η αεροδυναμική της. Με αυτό τον τρόπο το αυτοκίνητο επιταχύνει ως τα 300 χλμ./ώρα σε μόλις 10 δλ., ενώ κάνει το 0-400 σε λιγότερο από 20 δλ. Η τελική ταχύτητα σύμφωνα με την εταιρεία είναι στα 484 χλμ./ώρα (301 μίλια/ώρα), επιδόσεις που στα χαρτιά φέρνουν το νέο μοντέλο κάτω από τα Koenigsegg Agera RS και Bugatti Chiron.
 
Στο εσωτερικό υπάρχουν παντού δέρματα, ανθρακονήματα και Alcantara, ενώ προεξάρχον χαρακτηριστικό είναι η επιφάνεια Apple iPad. Ατού του αυτοκινήτου είναι σύμφωνα με την Hennessey και η ευρυχωρία της καμπίνας του. Στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Τέξας, θα φτιαχτούν μόλις 24 αντίτυπα του οχήματος, καθένα από τα οποία θα τιμάται στα 1,6 εκ. δολάρια (1,4 εκ. ευρώ), ενώ υπάρχουν έξτρα επιλογές συνολικής αξίας άνω των 600.000 δολαρίων (πάνω από 500.000 ευρώ), που φέρνουν την τιμή της Hennessey Venom F5 κοντά στα 2 εκ. ευρώ.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις