autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το βενζινοκίνητο Hyundai Bayon 100 PS.
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το βενζινοκίνητο Hyundai Bayon 100 PS.

Hyundai Bayon 1.0T 6MT, Τιμή 17/06/2025: 20 490€

Hyundai Bayon 1.0T 6MT 100 PS: Μοντέρνο, ώριμο και προσιτό

17/6/2025

Ανανεωμένη εξωτερική σχεδίαση με νέα εμπρόσθια φωτεινή υπογραφή.
Ομαλή λειτουργία και μέση κατανάλωση 7,8 λτ./100 χλμ. 1.0 T-GDi των 100 PS.
Έχει το φαρδύτερο πίσω κάθισμα και μεγάλο πορτμπαγκάζ (411 λτ.).
Πλήρης εξοπλισμός από τη βασική έκδοση Premium, με προηγμένα συστήματα ασφαλείας.

Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το Hyundai Bayon 1.0T 6MT 100 PS

Από τα πρώτα της βήματα σαν κατασκευαστής αυτοκινήτων, η Hyundai έθεσε ως στόχο να συνδυάσει την αξιοπιστία με την καινοτομία, δημιουργώντας αυτοκίνητα προσιτά, αλλά και τεχνολογικά εξελιγμένα. Πιστή ως σήμερα σε αυτήν την αρχή, αλλά και μέσα στο πλαίσιο διαφοροποίησης της γκάμας της, παρουσίασε το Hyundai Bayon, ένα μικρό SUV σχεδιασμένο αποκλειστικά για την ευρωπαϊκή αγορά. Το μοντέλο έκανε το ντεμπούτο του το 2021, και κατασκευάστηκε ως μία προσιτή, αστική επιλογή στην κατηγορία των crossover, συνδυάζοντας την ευελιξία ενός hatchback με τα πλεονεκτήματα ενός SUV.

Γνωρίζοντας εμπορική επιτυχία, το Bayon ανανεώθηκε το 2024, διατηρώντας τον αστικό του χαρακτήρα, αλλά προσφέροντας παράλληλα μια πιο δυναμική σχεδίαση και βελτιωμένες επιδόσεις.

Η εξωτερική σχεδίαση του Hyundai Bayon ξεχώριζε από την αρχή για τον νεανικό και αστικό της χαρακτήρα. Με το facelift που υπέστη, το μοντέλο αποκτά μια ακόμη πιο σύγχρονη και στιβαρή εμφάνιση, ακολουθώντας τη σχεδιαστική ταυτότητα των πιο πρόσφατων μοντέλων της Hyundai. Η σημαντικότερη αλλαγή εντοπίζεται στο εμπρός μέρος, όπου κυριαρχεί η νέα φωτεινή υπογραφή «Seamless Horizon» – μία λεπτή LED λωρίδα που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου, δημιουργώντας μια καθαρή και φουτουριστική όψη. Παράλληλα, η εμπρός μάσκα έχει επανασχεδιαστεί με πιο έντονες γωνίες και γραμμές, ενώ ο προφυλακτήρας διαθέτει πλέον πιο αιχμηρά και επιθετικά χαρακτηριστικά.



 Στο πλάι, η γνώριμη σιλουέτα του Bayon διατηρείται, με τις έντονες γραμμές στους θόλους των τροχών και την χαρακτηριστική κολόνα C να προσδίδουν μία σπορ και μοντέρνα εικόνα. Το πίσω μέρος έχει επίσης ανανεωθεί, με νέα φώτα LED σε σχήμα βέλους που συνδέονται με μια λεπτή κόκκινη λωρίδα, δημιουργώντας ένα πιο ενιαίο και φαρδύ οπτικά αποτέλεσμα. Ο ανασχεδιασμένος πίσω προφυλακτήρας και η νέα ποδιά ολοκληρώνουν την ανανέωση, δίνοντας μεγαλύτερη οπτική συνοχή και ισορροπία. Το facelift συνοδεύεται επίσης από νέες ζάντες αλουμινίου 16 ή 17 ιντσών και τέσσερα νέα χρώματα αμαξώματος, που προσθέτουν επιπλέον φρεσκάδα και επιλογές για το κοινό.

Το εσωτερικό του Hyundai Bayon σχεδιάστηκε εξαρχής με στόχο να προσφέρει άνεση, εργονομία και μια σύγχρονη εμπειρία οδήγησης για την καθημερινότητα της πόλης και όχι μόνο. Με το facelift του 2024, το εσωτερικό του Bayon δεν άλλαξε ριζικά, αλλά αναβαθμίστηκε στοχευμένα σε σημεία που ενισχύουν την τεχνολογική εικόνα και την αίσθηση ποιότητας. Ο  ψηφιακός πίνακας οργάνων αποτελεί πλέον βασικό εξοπλισμό στην ήπια υβριδική έκδοση του μοντέλου και η κεντρική οθόνη  αναβαθμίστηκε με νέο λογισμικό και γραφικά, προσφέροντας μια πιο σύγχρονη και «τεχνολογική» εμπειρία. Μικρές λεπτομέρειες, όπως τα νέα χρωματικά πακέτα εσωτερικού και οι διαφοροποιημένες επενδύσεις καθισμάτων, προσθέτουν κι αυτά μια πιο φρέσκια αισθητική.

Στα χέρια μας για δοκιμή βρέθηκε στην «απλούστερη» έκδοση του γνωστού τρικύλινδρου υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα T-GDi των 998 κ.εκ., που δεν υποβοηθιέται από ήπια υβριδική τεχνολογία. Αποδίδει 100 ίππους και 175 Nm ροπής, προσφέροντας μία ισορροπημένη πρόταση μεταξύ οικονομίας και αποδοτικότητας. Ο συγκεκριμένος συνδυάζεται αποκλειστικά με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Αν και οι χρόνοι επιτάχυνσης δεν ξεχωρίζουν, η κατανάλωσή του κινείται σε φυσιολογικά πλαίσια και δεν ξεφεύγει πάνω από τα νούμερα ενός μικρού βενζινοκίνητου, ακόμα κι αν έχει μορφή SUV.

Ας δούμε τον επόμενο πίνακα που συνοψίζει τους κύριους τομείς αξιολόγησης, αλλά και αναφέρει την συνολική βαθμολογία που κατάφερε να συγκεντρώσει το Hyundai Bayon 1.0T 6MT 100 PS.
 

Μάρκα/Μοντέλο Hyundai Bayon Καλύτερα
Έκδοση μοντέλου Hyundai Bayon 1.0T 6MT 100 PS    
Βαθμολογία 82%  
Κατηγορία μοντέλου Μικρά SUV Βενζίνη    
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
2021    
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
Βενζίνη    
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
998    
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
100 163 KGM TIVOLI G15T M/T 2WD 163ps
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ    
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
6    
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
ΕΜΠΡΟΣ    
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
7,8 6,1 KIA STONIC 1.0T 48V Hybrid 100ps
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
800 1000 FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
8 16 MG ZS 1.5L 5-MT 106ps
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
1,38 1,38 HYUNDAI BAYON 1.0T 6MT 100ps
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) 411 536 FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
11,39 8,66 SUZUKI VITARA 1.4 BOOSTERJET HYBRID 48V 129ps
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
183 208 OPEL MOKKA 1.2lt Turbo S/S 136ps
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 38,6 35,1 JEEP AVENGER 1.2T MT-6 100ps
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
5 8 FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
     


Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα LED φώτα σε σχήμα βέλους που συνδέονται με μια λεπτή κόκκινη λωρίδα.

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα LED φώτα σε σχήμα βέλους που συνδέονται με μια λεπτή κόκκινη λωρίδα.

Το αμιγώς βενζινοκίνητο Hyundai Bayon των 100 ίππων καταφέρνει να σημειώσει βαθμολογία 82%. Αν και ο χρόνος επιτάχυνσής του από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 11,4 δλ. δεν εντυπωσιάζει, κινείται με ικανοποιητικούς ρυθμούς σε αστικό περιβάλλον. Ακόμα, τα φρένα του είναι καλά, εφόσον ακινητοποιείται από την παραπάνω ταχύτητα σε 38,6 μ. Η κατανάλωσή του βρίσκεται σε φυσιολογικά επίπεδα για ένα βενζινοκίνητο με απλή τεχνολογία κινητήρα, αλλά φυσικά δεν ξεχωρίζει δίπλα στα ήπια υβριδικά μοντέλα που αποτελούν το κύριο μέρος του ανταγωνισμού. Η μέση κατανάλωση που σημειώθηκε κατά την διάρκεια των δοκιμών μας να διαμορφώνεται ως 7,8 λτ./100 χλμ.

Όσον αφορά την άνεση στο εσωτερικό, οι μετρήσεις φανερώνουν πως από την μία διαθέτει το φαρδύτερο πίσω κάθισμα στην κατηγορία, ενώ από την άλλη ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι περιορισμένος. Παράλληλα, το πορτμπαγκάζ προσφέρει 411 λτ. αποθηκευτικού χώρου, που κρίνεται ικανοποιητικός για την κατηγορία που ανήκει. Θα χωρέσει με ευκολία τις αποσκευές μίας μικρής οικογένειας ή και ογκώδη αντικείμενα, όπως ένα παιδικό καρότσι.

Ας δούμε στις σελίδες που ακολουθούν τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά τις επιδόσεις, τους χώρους, αλλά και την πραγματική κατανάλωση του Hyundai Bayon 1.0T 6MT 100 PS.

Σελ.
2
Hyundai Bayon. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
Σελ.
3
Hyundai Bayon. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

FORD
TOYOTA