.jpg)
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Hyundai Bayon. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
17/6/2025
Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά την κατανάλωση, την ευρυχωρία στο εσωτερικό, αλλά και τις επιδόσεις του Hyundai Bayon 1.0T 6MT 100 PS.
Μάρκα/Μοντέλο | Hyundai Bayon | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 8,7 | 7,3 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 10,8 | MG ZS 1.5L 5-MT 106ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5 | 4,2 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 7 | MG ZS 1.5L 5-MT 106ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,8 | 6,1 | KIA STONIC 1.0T 48V Hybrid 100ps | 9,3 | KGM TIVOLI G15T M/T 4WD 163ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 800 | 1000 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 686 | MG ZS 1.5L 5-MT 106ps | |
Κατανάλωση | 87% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 8 | 16 | MG ZS 1.5L 5-MT 106ps | 8 | HYUNDAI BAYON 1.0T 6MT 100ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 3,8 | 8 | KGM TIVOLI G15T M/T 2WD 163ps | 1,5 | NISSAN JUKE 1.0LT DIG-T 114ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,38 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 6MT 100ps | 1,27 | NISSAN JUKE 1.0LT DIG-T 114ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 411 | 536 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 350 | OPEL MOKKA 1.2lt Turbo S/S 136ps | |
Χώροι | 81% | |||||
Είδος | Βενζίνη | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 998 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 100 | 163 | KGM TIVOLI G15T M/T 2WD 163ps | 79 | HYUNDAI BAYON 1.2B 5MT 79ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 175 | 280 | KGM TIVOLI G15T M/T 2WD 163ps | 115 | HYUNDAI BAYON 1.2B 5MT 79ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 11,39 | 8,66 | SUZUKI VITARA 1.4 BOOSTERJET HYBRID 48V 129ps | 14,2 | HYUNDAI BAYON 1.2B 5MT 79ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 13,9 | 9,4 | OPEL MOKKA 1.2lt Turbo S/S 136ps | 22,9 | MG ZS 1.5L 5-MT 106ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 78% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικά μέρη (χρόνια) | 5 | 8 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps | 3 | NISSAN JUKE 1.0LT DIG-T 114ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 5 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 72% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,18 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,78 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,5 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,58 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 40 | 50 | AUDI Q2 30 TFSI 116ps | 40 | HYUNDAI BAYON 1.0T 6MT 100ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 16,5 | 20,1 | JEEP AVENGER 1.2T MT-6 100ps | 14,5 | AUDI Q2 30 TFSI 116ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1095 | 1095 | HYUNDAI BAYON 1.0T 6MT 100ps | 1390 | KGM TIVOLI G15T M/T 4WD 163ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 998 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 100 | 163 | KGM TIVOLI G15T M/T 2WD 163ps | 79 | HYUNDAI BAYON 1.2B 5MT 79ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 4500 | |||||
Ροπή (Nm) | 175 | 280 | KGM TIVOLI G15T M/T 2WD 163ps | 115 | HYUNDAI BAYON 1.2B 5MT 79ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1500 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,4 | 5,3 | SUZUKI VITARA 1.4 BOOSTERJET HYBRID 48V 129ps | 7,7 | KGM TIVOLI G15T M/T 4WD 163ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 122 | 118 | HYUNDAI BAYON 1.2B 5MT 79ps | 174 | KGM TIVOLI G15T M/T 4WD 163ps |
Ο βενζινοκινητήρας 1.0 T-GDI των 100 ίππων δεν ξεχωρίζει για τις επιδόσεις του. Οι χρόνοι των 11,4 δλ. για το 0-100 και των 8,8 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα φανερώνουν ότι δεν πρόκειται για ένα μικρό SUV που εστιάζει στην καλή επιτάχυνση. Παρόλα αυτά, η κατανάλωσή του κινείται σε φυσιολογικά επίπεδα για ένα αμιγώς βενζινοκίνητο SUV-άκι, αφού καίει 8,7 λτ./100 χλμ. και 5 λτ./100 χλμ. σε ταξίδι. Κάπως έτσι, η μέση κατανάλωση που σημείωσε σε μεικτό κύκλο οδήγησης κατά την διάρκεια των δοκιμών υπολογίστηκε στα 7,8 λτ./100 χλμ.
Η ανάρτησή του, αν και σχετικά σφιχτή, απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, προσφέροντας άνεση χωρίς να κουράζει, ενώ η κλίση του αμαξώματος παραμένει περιορισμένη στις στροφές, εξασφαλίζοντας ουδέτερη οδική συμπεριφορά. Το σύστημα διεύθυνσης είναι ακριβές και σχετικά ελαφρύ, διευκολύνοντας τις ελιγμούς στην πόλη, ενώ το χειροκίνητο κιβώτιο είναι εύχρηστο και «παίρνει» τις ταχύτητες με σαφή τρόπο. Ακόμη, η θέση οδήγησης είναι ψηλή και εργονομική, με εξαιρετική περιφερειακή ορατότητα.
.jpg)
Γι αυτόν τον λόγο, όσοι κάτσουν στα μπροστινά καθίσματα θα βολευτούν εύκολα. Στο πίσω μέρος, αν και συναντάμε το φαρδύτερο κάθισμα της κατηγορίας (1,38 μ.), υπάρχει περιορισμένος χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών (8 εκ. μεταξύ γονάτων-μπροστινών καθισμάτων). Παρόλα αυτά, ο χώρος για το κεφάλι τους είναι κοντά στον μέσο όρο της κατηγορίας. Το πορτμπαγκάζ, έχοντας χωρητικότητα 411 λτ., κρίνεται ικανοποιητικό σε μέγεθος για την κατηγορία. Χρήσιμα και πρακτικά είναι το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, αλλά και η εντελώς επίπεδη επιφάνεια του δαπέδου του πορτμπαγκάζ.
Συνολικά, το facelift του 2024 δεν φέρνει ριζικές αλλαγές στην καμπίνα του Bayon, αλλά επικεντρώνεται στην αναβάθμιση της τεχνολογικής εμπειρίας και της αίσθησης ποιότητας, εναρμονίζοντας το μοντέλο με τις σύγχρονες απαιτήσεις του ευρωπαϊκού κοινού. Πιο συγκεκριμένα, το ανανεωμένο μοντέλο εξοπλίζεται πλέον στάνταρ με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, ενώ η κεντρική οθόνη αφής έχει νέα γραφικά και λογισμικό, προσφέροντας μια πιο σύγχρονη επαφή με τον χρήστη. Η σχεδίαση της κονσόλας και του ταμπλό παραμένει σε γενικές γραμμές ίδια, με σχετικά μαλακά πλαστικά σε βασικά σημεία και έξυπνες εργονομικές λύσεις, όπως πολλαπλούς αποθηκευτικούς χώρους και εύκολα προσβάσιμους διακόπτες.
.jpg)
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Hyundai Bayon σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Hyundai Bayon. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Hyundai Bayon. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |