.jpg)
Με το Inster, η Hyundai κάνει την ηλεκτροκίνηση προσιτή σε όλους.
Hyundai Inster LONG RANGE, Τιμή 14/05/2025: 24 790€
Hyundai Inster LR 115 PS 49 KWh: Πείθει και τους δύσπιστους
Ηλεκτρικό mini πόλης με ανατρεπτική τιμή, φθηνότερο κι από τα βενζινοκίνητα.
Είναι σβέλτο στην πόλη και η αυτονομία του εκεί ξεπερνά τα 400 χλμ.
Κρύβει χώρους, πίσω κάθονται άνετα ακόμα και ψηλοί και πέφτουν όλα τα καθίσματα.
Ο εξοπλισμός του μπορεί να συγκριθεί με ακριβότερα αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας.
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε τo Hyundai Inster LR 115 PS 49 KWh.
Στην εποχή ενεργειακής μετάβασης και βιώσιμης κινητικότητας που διανύουμε, η Hyundai έχει θέσει ως στόχο να αποτελεί έναν από τους πρωτοπόρους στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, τεχνολογία στην οποία επενδύει διαρκώς. Από την εξαιρετικά επιτυχημένη σειρά IONIQ μέχρι τις τολμηρές επενδύσεις σε νέες πλατφόρμες και συστήματα μπαταριών, η κορεάτικη μάρκα επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της παγκόσμιας «πράσινης» επανάστασης. Και κάθε επανάσταση ξεκινάει από την μάζα, οπότε το επόμενο της βήμα αποτελεί ένα αυτοκίνητο γι ΄αυτήν, που δεν είναι άλλο από το ολόφρεσκο Hyundai Inster.
Το νέο μοντέλο με μικροσκοπικές διαστάσεις έρχεται να ανατρέψει τα δεδομένα σε ότι αφορά τις αστικές μετακινήσεις. Αυτό οφείλεται στο ότι καταφέρνει να ολοκληρώσει ένα εξαιρετικά σημαντικό αλλά και δύσκολο έργο, να κάνει την ηλεκτροκίνηση προσιτή σε όλους. Η Hyundai γνωρίζει καλά πως στην κατηγορία των mini, εκεί όπου έχει πρωταγωνιστήσει εδώ και χρόνια με το i10, βασικότερο παράγοντα όλων αποτελεί το κόστος απόκτησης. Έτσι, λοιπόν, το νέο Inster εισέρχεται με εντυπωσιακά χαμηλή τιμή στην ελληνική αγορά , η οποία μαζί με την κρατική επιδότηση ρίχνει το κόστος για το βασικό μοντέλο κάτω από τα 17.000 ευρώ. Με λίγα λόγια, μιλάμε για ένα αμιγώς ηλεκτρικό mini πόλης, το οποίο στοιχίζει όσο και τα βενζινοκίνητα της κατηγορίας ή και φθηνότερα, αλλά τα οφέλη του δεν περιορίζονται μόνο στην τιμή του.
Ξεκινώντας από το εξωτερικό του περίβλημα, το πρώτο πράγμα που πρέπει να σχολιαστεί είναι οι «μαζεμένες» του διαστάσεις. Το συνολικό μήκος των 3,82 μ. το τοποθετεί ανάμεσα από τα i10 και i20, τα γνώριμα βενζινοκίνητα της κορεάτικης φίρμας. Το μεταξόνιο του Inster είναι ελαφρώς μακρύτερο (3,67 μ.) από του i10, αφενός για να επιτρέψει την τοποθέτηση των μπαταριών του, αφετέρου για να ελευθερώσει καλύτερους χώρους στην καμπίνα. Όπως και να έχει, το μικρό μήκος σε συνδυασμό με το αντίστοιχο πλάτος στα 1,61 μ. το καθιστούν εξαιρετικά ευέλικτο στην πόλη.
Επίσης, η σχεδίασή του, με τετραγωνισμένο σχήμα και αρκετά «fun» χαρακτηριστικά το κάνουν να ξεχωρίζει στην κατηγορία. Τα LED στοιχεία με επίσης τετραγωνικό σχήμα εμπρός και πίσω μοιάζουν με pixels, ενώ οι κύριοι προβολείς και τα πίσω φανάρια είναι στρογγυλά. Τα παραπάνω του προσδίδουν παιχνιδιάρικο χαρακτήρα και το συνολικό αποτέλεσμα είναι πολύ ευχάριστο οπτικά.
Το εσωτερικό του Inster εντυπωσιάζει τόσο με τους χώρους του, όσο και με τεχνολογικά μέσα. Αρχικά, όλοι οι επιβάτες κάθονται πιο άνετα απ ΄ότι θα περίμεναν κοιτώντας το απ ΄έξω. Ο χώρος για το κεφάλι και τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι επαρκής και το πορτμπαγκάζ βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας, αν τα πίσω καθίσματα συρθούν τέρμα μπροστά. Πέρα από την ευρυχωρία του, όμως, το εσωτερικό του Inster προσφέρει και περίσσεια τεχνολογία. Ναι μεν η κεντρική κονσόλα φέρει φυσικά κουμπιά για ευκολία διαχείρισης των συστημάτων του, όμως συναντάμε επίσης μεγάλες οθόνες με πολλές λειτουργίες και πλήρως ενημερωμένες με τις σύγχρονες εφαρμογές συνδεσιμότητας. Ένα άλλο όπλο του, απέναντι στον ως επί των πλείστων βενζινοκίνητο ανταγωνισμό, είναι ο εξοπλισμός του, ο οποίος περιέχει περισσότερα απ ΄όσα θα περίμενε κανείς από ένα αυτοκίνητο αυτού του εύρους τιμής.
Όσον αφορά το κινητήριο σύνολο του νέου ηλεκτρικού mini της Hyundai, η γκάμα του Inster αποτελείται από δύο επιλογές. Στην βάση του καταλόγου βρίσκεται η εισαγωγική έκδοση Standard Range ισχύος 97 ίππων, η οποία εξοπλίζεται με την μικρότερη μπαταρία 42 kWh. Πάνω από αυτήν, βρίσκεται η έκδοση Long Range, η οποία αυξάνει την ιπποδύναμη στους 115 ίππους και προσθέτει μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας 49 kWh. Και στις δύο περιπτώσεις η ροπή παραμένει στα 146 Nm με την ουσιαστική διαφορά να βρίσκεται στην αυτονομία, εφόσον ,σύμφωνα με την Hyundai και τα πρότυπα WLTP, η Long Range έκδοση μπορεί να διανύσει 370 χλμ. σε μεικτό κύκλο με μία πλήρη φόρτιση. Δηλαδή, 43 χλμ. περισσότερα από το βασικό μοντέλο. Στην διάθεσή μας βρέθηκε η ισχυρότερη έκδοση του μοντέλου, η οποία κατάφερε να ξεπεράσει το παραπάνω νούμερο σε αστικό κύκλο.
Ας δούμε τον επόμενο πίνακα που συνοψίζει τους κύριους τομείς αξιολόγησης, αλλά και αναφέρει την συνολική βαθμολογία που κατάφερε να συγκεντρώσει το Hyundai Inster LR 115 PS 49 KWh.
Μάρκα/Μοντέλο | HYUNDAI INSTER | Καλύτερο MINI Ηλεκτρικό |
Χειρότερο MINI Ηλεκτρικό |
||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | HYUNDAI INSTER LONG RANGE 115 PS 49 KWh | 92% | HYUNDAI INSTER LONG RANGE 115 PS 49 KWh | ||
Βαθμολογία | 92% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | MINI Ηλεκτρικό | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2024 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Ηλεκτρικό | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
|||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
115 | 118 | FIAT 500e 118 PS (42 kwh) 118ps 42 KWh | 95 | LEAPMOTOR T03 EV 70 kW 95ps 41,3 KWh |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
1 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
15 | 14,9 | LEAPMOTOR T03 EV 70 kW 95ps 41,3 KWh | 15,5 | FIAT 500e 118 PS (42 kwh) 118ps 42 KWh |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
274 | 4130 | LEAPMOTOR T03 EV 70 kW 95ps 41,3 KWh | 183 | FIAT 500e 118 PS (42 kwh) 118ps 42 KWh |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
14 | 14 | HYUNDAI INSTER LONG RANGE 115ps 49 KWh | 3 | FIAT 500e 118 PS (42 kwh) 118ps 42 KWh |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,24 | 1,25 | LEAPMOTOR T03 EV 70 kW 95ps 41,3 KWh | 1,23 | FIAT 500e 118 PS (42 kwh) 118ps 42 KWh |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 280 | 280 | HYUNDAI INSTER LONG RANGE 115ps 49 KWh | 185 | FIAT 500e 118 PS (42 kwh) 118ps 42 KWh |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
9,3 | 8,72 | FIAT 500e 118 PS (42 kwh) 118ps 42 KWh | 12,2 | LEAPMOTOR T03 EV 70 kW 95ps 41,3 KWh |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
150 | 150 | FIAT 500e 118 PS (42 kwh) 118ps 42 KWh | 130 | LEAPMOTOR T03 EV 70 kW 95ps 41,3 KWh |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 39,7 | 36 | FIAT 500e 118 PS (42 kwh) 118ps 42 KWh | 48,4 | LEAPMOTOR T03 EV 70 kW 95ps 41,3 KWh |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 5 | FIAT 500e 118 PS (42 kwh) 118ps 42 KWh | 5 | FIAT 500e 118 PS (42 kwh) 118ps 42 KWh |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
24.790 | 18.400 | LEAPMOTOR T03 EV 70 kW 95ps 41,3 KWh | 43.177 | ABARTH 500 e 155ps 42.2 KWh |
Τιμή με επιδότηση | 18.790 |
.jpg)
Τα LED στοιχεία με επίσης τετραγωνικό σχήμα εμπρός και πίσω μοιάζουν με pixels.
To Hyundai Inster LR 115 PS 49 KWh κατάφερε να συγκεντρώσει βαθμολογία 92%, την κορυφαία στην κατηγορία mini, αλλά και μία από τις μεγαλύτερες για όλα τα μοντέλα που έχουμε δοκιμάσει.
Αρχικά, ο ηλεκτροκινητήρας των 115 ίππων του χαρίζει ικανοποιητικές επιδόσεις στην πόλη. Η απόκριση, όπως αναμένεται από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είναι άμεση και η επιτάχυνση χωρίς καθυστερήσεις ιδιαίτερα βοηθητική εντός πόλης. Με το 0-100 να έρχεται σε 9,3 δλ., θεωρείται σβέλτο. Παράλληλα, εντός πόλης, καταφέρνει να σημειώσει αυτονομία μεγαλύτερη των 400 χλμ., ενώ και σε ταξίδι θα ξεπεράσει τα 270 χλμ., επιτρέποντας δηλαδή μικρές αποδράσεις. Σε γενικές γραμμές, η μέση κατανάλωση ρεύματος που υπολογίστηκε κατά την διάρκεια των δοκιμών μας ήταν πολύ ικανοποιητική, κοντά στις 15 kWh/100 χλμ.
Όσον αφορά την ευρυχωρία στο εσωτερικό, ανταποκρίνεται και με το παραπάνω στις απαιτήσεις τις κατηγορίας, αφού θα φιλοξενήσει με σχετική ευκολία 4 επιβάτες. Ο χώρος μεταξύ των γονάτων ενός επιβάτη στα πίσω καθίσματα σε σχέση με το μπροστινό μετρήθηκε στα 14 εκ., υποδεικνύοντας πως το Inster θα καταφέρει να φιλοξενήσει και ψηλότερους επιβάτες στο πίσω μέρος. Το πλάτος της πίσω σειράς καθισμάτων (1,24 μ.), θα επιτρέψει την είσοδο δύο επιβατών χωρίς να στριμωχτούν. Η τελευταία είναι συρόμενη με αποτέλεσμα το πορτμπαγκάζ να μπορεί να διαμορφωθεί από τα 280 έως τα 350 λτ., νούμερα παραπάνω από ικανοποιητικά για ένα mini που αναμένεται να φορτωθεί μόνο με τις αποσκευές που θα χρειαστεί κανείς κατά τις καθημερινές μετακινήσεις.
Ας δούμε στις σελίδες που ακολουθούν τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά τις επιδόσεις, τους χώρους, αλλά και την πραγματική κατανάλωση ρεύματος του Hyundai Inster LR 115 PS 49 KWh.
Σελ. 2 | Hyundai Inster. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Hyundai Inster. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |