
Ο ήπια υβριδικός κινητήρας του Hyundai i20 αποδίδει 100 άλογα
Κάτω από το καπό του Hyundai i20 της δοκιμής μας «φωλιάζει» ο χιλιάρης turbo κινητήρας, ο οποίος είναι τρικύλινδρος, αποδίδει 100 άλογα και συνοδεύεται από ήπια υβριδικό σύστημα 48V. Η ιπποδύναμη μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη.
Ο ρόλος του ηλεκτροκινητήρα (τύπου μίζας) είναι να προσφέρει επιπλέον ροπή στο θερμικό μοτέρ κατά την επιτάχυνση, ενώ σε αστικό κύκλο αναλαμβάνει την επανεκκίνηση του χιλιάρη κινητήρα, στη λειτουργία start-stop.
Η Hyundai δηλώνει πως με το ήπια υβριδικό σύστημα το i20 καίει 4% λιγότερη βενζίνη, ή αλλιώς 0,2 λτ/100 χλμ σε κύκλο WLTP. Η εργοστασιακή τιμή κατανάλωσης του Hyundai i20 100 PS 48V 7DCT είναι 5,3 λτ/100 χλμ, ενώ η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 11,4 δευτερόλεπτα. Όσο για την τελική ταχύτητα, αυτή είναι 185 χλμ/ώρα.
Σελ. 1 | Εντυπωσιάζει η εμφάνιση του Hyundai i20 |
Σελ. 2 | Ευρύχωρο το εσωτερικό του Hyundai i20 με έντονο τεχνολογικό «αέρα» |
Σελ. 3 | Ο ήπια υβριδικός κινητήρας του Hyundai i20 αποδίδει 100 άλογα |
Σελ. 4 | Το Hyundai i20 είναι άνετο στην πόλη και δυναμικό στις στροφές |