.jpg)
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Jaecoo 7. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
23/7/2025
Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά την κατανάλωση, την ευρυχωρία στο εσωτερικό, αλλά και τις επιδόσεις του Jaecoo 7 1.6 TGDI 7DCT AWD 147 PS.
Μάρκα/Μοντέλο | Jaecoo 7 | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 10,7 | 8,2 | HYUNDAI KONA 1.6T MY25 138ps | 15,8 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 7,5 | 5,5 | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 8,6 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 9,5 | 7,7 | HYUNDAI KONA 1.6T MY25 138ps | 13 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 760 | 982 | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 625 | KGM KORANDO 1.5T AUTO 4WD 163ps | |
Κατανάλωση | 73% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 19 | 19 | CUPRA TERRAMAR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 265ps | 16 | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 9,5 | 9,5 | JAECOO 7 1.6 TGDI 7DCT AWD 147ps | 1,2 | AUDI Q3 Sportback 35 TFSI S tronic 150ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,36 | 1,41 | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 1,34 | CUPRA FORMENTOR 1.5 TSI 150ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 412 | 602 | CUPRA TERRAMAR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 265ps | 412 | JAECOO 7 1.6 TGDI 7DCT AWD 147ps | |
Χώροι | 72% | |||||
Είδος | Βενζίνη | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1598 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 147 | 333 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 136 | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 275 | 420 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 230 | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,4 | 4,9 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 12,4 | KGM KORANDO 1.5T AUTO 4WD 163ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 7,7 | 3 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 13,8 | HYUNDAI KONA 1.6T MY25 138ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 77% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικά μέρη (χρόνια) | 7 | 8 | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 2 | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | ||||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,5 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,86 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,68 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,67 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 57 | 60 | CUPRA TERRAMAR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 265ps | 45 | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 20 | 20,5 | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | 14 | AUDI Q3 35 TFSI S tronic 150ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1724 | 1378 | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 1750 | CUPRA TERRAMAR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 265ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1598 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 147 | 333 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 136 | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5000 | |||||
Ροπή (Nm) | 275 | 420 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 230 | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1750 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 8 | 6,1 | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 8,9 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 182 | 138 | SKODA KAROQ 1.5 TSI 150 PS 150ps | 203 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps |
Κοιτώντας αναλυτικότερα τα νούμερα κατανάλωσης του Jaecoo 7 της δοκιμής, επιβεβαιώνεται πως η τετρακίνηση και το βάρος του επιβαρύνουν, όπως είναι φυσιολογικό, την κατανάλωσή του. Συγκεκριμένα, στην πόλη καίει 10,7 λτ./100 χλμ., ενώ και σε ταξίδι (100 χλμ./ώρα) δεν πέφτει κάτω από τα 7,5 λτ./100 χλμ. Κάπως έτσι, η μέση κατανάλωσή του υπολογίστηκε στα 9,5 λτ./100 χλμ. Παρόλα αυτά, οι επιδόσεις του είναι ικανοποιητικές για ένα οικογενειακό SUV. Κάνει το 0-100 σε 10,4 δλ. και το 80-120 χλμ./ώρα σε 7,7 δλ.
Η οδηγική συμπεριφορά του χαρακτηρίζεται από σταθερότητα, άνεση και μια αίσθηση στιβαρότητας στον δρόμο. Η τετρακίνηση και τα επτά διαφορετικά προγράμματα οδήγησης για κάθε τύπο εδάφους προσφέρουν σιγουριά σε ποικιλία συνθηκών, είτε πρόκειται για βρεγμένο οδόστρωμα είτε για «light» εκτός δρόμου διαδρομές. Η ανάρτηση απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες, διατηρώντας την καμπίνα ήσυχη. Το πλαίσιο φαίνεται ισορροπημένο, καθώς το SUV παραμένει ουδέτερο στις στροφές. Παρόλα αυτά, σε συνθήκες πίεσης, το υψηλό βάρος γίνεται αισθητό.
.jpg)
Περνώντας στο εσωτερικό του, η καμπίνα κρίνεται εξαιρετικά ευρύχωρη. Για ένα άτομο μέσου ύψους στις πίσω θέσεις, τα γόνατά του θα απέχουν κατά 19 εκ. από τα μπροστινά καθίσματα, ενώ το κεφάλι του 9,5 εκ. από την οροφή. Με λίγα λόγια, ακόμα και ψηλοί επιβάτες θα κάτσουν άνετα χωρίς να στριμωχτούν. Αυτές οι τιμές το τοποθετούν στην κορυφή ανάμεσα στα αμιγώς βενζινοκίνητα μικρομεσαία SUV. Το φάρδος του πίσω καθίσματος (1,36 μ.), κοντά στον μέσο όρο της κατηγορίας, θα επιτρέψει την είσοδο τριών επιβατών. Παρόλα αυτά, το πορτμπαγκάζ έχει περιορισμένη χωρητικότητα για την κατηγορία του. Προσφέροντας 412 λτ., αν και θα χωρέσει με άνεση τις καθημερινές αποσκευές, θα χρειαστεί καλό πακετάρισμα γι αυτές που θα χρειαστούν σε ένα οικογενειακό ταξίδι.
Το ταμπλό χαρακτηρίζεται από απαλές, μαλακές επιφάνειες που διακόπτονται αρμονικά από μεταλλικά και υφασμάτινα διακοσμητικά, δημιουργώντας ένα περιβάλλον με premium αίσθηση. Οι υφές, οι ραφές και τα «faux»- αλουμινένια στοιχεία αναβαθμίζουν την εντύπωση στιβαρότητας και στιλ. Βασικό στοιχείο της καμπίνας είναι η ευμεγέθης κεντρική οθόνη αφής 14,8 ιντσών που καθιστά ξεκάθαρο τον τεχνολογικό χαρακτήρα στο εσωτερικό. Κάτω από αυτήν εκτείνεται μία «παχιά» κεντρική κονσόλα που φιλοξενεί τον επιλογέα ταχυτήτων και την επιλογή οδηγικού προφίλ, ενώ επίσης διαχωρίζει τις δύο μπροστινές θέσεις. Η εικόνα του εσωτερικού ενισχύεται από τον ατμοσφαιρικό φωτισμό με τις ευδιάκριτες λωρίδες που διατρέχουν το ταμπλό και τις πόρτες, αλλά και από την μεγάλη ηλιοροφή.
.jpg)
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Jaecoo 7 σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Jaecoo 7. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Jaecoo 7. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |