.jpg)
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το KGM TORRES HEV AT 2WD 150 PS.
Kgm Torres HEV AT 2WD, Τιμή 18/11/2025: 33 190€
KGM TORRES HEV 150 PS: Το πιο προσιτό πλήρως υβριδικό μεσαίο SUV
Με επιβλητικές διαστάσεις και περιπετειώδη χαρακτήρα, με τιμή από μικρότερη κατηγορία SUV.
Το πιο οικονομικό στην κατηγορία, καίει 5 λτ./100 χλμ. στην πόλη.
Σύγχρονο εσωτερικό με ποιοτικά υλικά και άπλετους χώρους για 5 επιβάτες (+ πορτμπαγκάζ 703 λτ.).
Γενναιόδωρος βασικός εξοπλισμός άνεσης, τεχνολογίας και ασφάλειας.
autoagora Team
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το KGM TORRES HEV AT 2WD 150 PS
Η KGM, μετά την αλλαγή ταυτότητας (πρόκειται για την εξέλιξη της κορεάτικης SsangYong) και την αναδιοργάνωση της γκάμας της, δείχνει αποφασισμένη να σταθεί δυναμικά στην ευρωπαϊκή αγορά. Το Torres, το μεσαίο SUV της μάρκας, αποτελεί ίσως το πιο κρίσιμο μοντέλο αυτής της προσπάθειας. Έχοντας ήδη δοκιμάσει την βενζινοκίνητη - αλλά και την αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση - σειρά έχει το υβριδικό Torres HEV.
Η υβριδική έκδοση του Torres έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στα συμβατικά βενζινοκίνητα και στα ηλεκτρικά μοντέλα της μάρκας, προσφέροντας τα οφέλη του «εξηλεκτρισμού» χωρίς το άγχος της αυτονομίας και φόρτισης που συνοδεύει τα EV.
.webp)
Με μια πρώτη ματιά, το KGM Torres HEV μοιάζει γνώριμο – και όχι άδικα. Το αμάξωμα διατηρεί την επιβλητική, «τετραγωνισμένη» σχεδίαση που γνωρίσαμε αρχικά στο βενζινοκίνητο Torres, η οποία άλλωστε αποτέλεσε τη βάση για τη δημιουργία ολόκληρης της οικογένειας. Οι γραμμές του παραμένουν αυστηρές και γεωμετρικές, με το χαρακτηριστικό εμπρός μέρος να αποπνέει στιβαρότητα και off-road αύρα, σε ένα στυλ που συνδυάζει στοιχεία από παραδοσιακό SUV και μοντέρνο crossover.
Σε σχέση με την ηλεκτρική έκδοση EVX, το υβριδικό μοντέλο (όπως και το «απλό» βενζινοκίνητο) δείχνει πιο «μηχανικό». Η μάσκα δεν είναι κλειστή, αλλά διαθέτει κανονικές γρίλιες για την ψύξη του θερμικού κινητήρα, ενώ και ο προφυλακτήρας έχει ελαφρώς διαφορετική διαμόρφωση. Οι λεπτομέρειες χρωμίου είναι πιο διακριτικές, ενώ το σήμα KGM δεσπόζει στο κέντρο, σε μια πιο «παραδοσιακή» προσέγγιση από το EVX, το οποίο ποντάρει σε πιο φουτουριστικό ύφος.
Από το προφίλ και πίσω, οι διαφορές είναι ελάχιστες σε όλη την γκάμα. Η γραμμή των παραθύρων, τα φουσκωμένα φτερά και το εξόγκωμα της «ψευτο-ρεζέρβας» στην πίσω πόρτα (σήμα κατατεθέν του Torres) παραμένουν ως έχουν, δίνοντας και στο υβριδικό Torres την ίδια «εύρωστη» ταυτότητα που ήδη έχει σχολιαστεί θετικά. Η διαφορά, αν παρατηρήσει κανείς προσεκτικά, εντοπίζεται στις ελαφρώς διαφοροποιημένες ζάντες και στα σήματα Hybrid, που υποδηλώνουν τη νέα τεχνολογία κίνησης.
.webp)
Ανοίγοντας την πόρτα, βρισκόμαστε στο γνώριμο περιβάλλον της καμπίνας του Torres, που ξεχωρίζει τόσο για την ποιότητα των υλικών και συναρμογής σε σχέση με το κόστος απόκτησής του, αλλά και για την τεχνολογία και ευρυχωρία του. Θυμίζουμε πως το μοντέλο ξεχωρίζει για τον χώρο που προσφέρει μπροστά από τα γόνατα και το κεφάλι των πίσω επιβατών, αλλά και για το μεγάλο πορτμπαγκάζ – χαρακτηριστικά που διατηρεί και σε αυτήν την έκδοση.
Η υβριδική ταυτότητα κάνει αισθητή την παρουσία της μόνο διακριτικά: μέσα από τις νέες ενδείξεις στον πίνακα οργάνων, όπου μπορείς να δεις τη ροή ενέργειας, και ίσως από το κουμπί επιλογής προγραμμάτων οδήγησης που περιλαμβάνει πλέον και επιλογή EV Mode για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση σε χαμηλές ταχύτητες.
.webp)
Η ουσία του υβριδικού KGM Torres HEV βρίσκεται κάτω από το καπό, με ένα κινητήριο σύνολο που μοιάζει να στέκεται ακριβώς στη μέση ανάμεσα σε εκείνο του συμβατικού βενζινοκίνητου και του ηλεκτρικού Torres EVX. Το υβριδικό σύστημα Dual-Tech έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την BYD και συνδυάζει τον γνωστό 1.5 turbo βενζινοκινητήρα 150 ίππων της μάρκας με έναν ηλεκτροκινητήρα και μικρή αυτοφορτιζόμενη μπαταρία 1,83 kWh.
Ο ηλεκτροκινητήρας, με την σειρά του, αποδίδει 177 ίππους και προσφέρει επιπλέον 300 Nm ροπής, ανεβάζοντας την συνδυαστική ισχύ στους 204 ίππους. Ενώ το σύνολο προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις επιτάχυνσης, τα πραγματικά οφέλη αφορούν την κατανάλωση, με την εταιρία να δηλώνει πως μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά έως και για 90% των καθημερινών διαδρομών. Στην πράξη, είναι το πιο οικονομικό υβριδικό μεσαίο SUV που έχουμε δοκιμάσει, τόσο στην πόλη όσο και σε ταξίδι.
Η ισχύς μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού κινητήρα e-DHT (efficiency-Dual motor Hybrid Transmission), που αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου από την KGM. Ελαχιστοποιώντας τα εξαρτήματα, προσφέρει πολιτισμένη και αθόρυβη λειτουργία στο Torres HEV.
Ας δούμε τον επόμενο πίνακα που συνοψίζει τους κύριους τομείς αξιολόγησης, αλλά και αναφέρει την συνολική βαθμολογία που κατάφερε να συγκεντρώσει το KGM TORRES HEV AT 2WD 150 PS.
| Μάρκα/Μοντέλο | KGM TORRES | Καλύτερο ΜΕΣΑΙΑ SUV Hybrid |
Χειρότερο ΜΕΣΑΙΑ SUV Hybrid |
||
|---|---|---|---|---|---|
| Έκδοση μοντέλου | KGM TORRES HEV AT 2WD 150 PS | 94% | KGM TORRES HEV AT 2WD 150ps | ||
| Βαθμολογία | 94% | ||||
| Κατηγορία μοντέλου | ΜΕΣΑΙΑ SUV Βενζίνη | ||||
|
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2025 | ||||
|
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Hybrid | ||||
|
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1497 | ||||
|
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
150 | 222 | TOYOTA RAV4 2.5 AWD HYBRID 222 PS 222ps | 150 | KGM TORRES HEV AT 2WD 150ps |
|
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
|
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
|||||
|
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
|
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΠραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.)
|
5,5 | 5,5 | KGM TORRES HEV AT 2WD 150ps | 8 | HONDA CR-V e:HEV 184 PS AWD 6-GEN 184ps |
|
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
|
6,5 | 6,2 | HONDA ZR-V e:HEV 184ps | 7,5 | NISSAN X-TRAIL e-4orce A/T 213ps |
|
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
909 | 909 | KGM TORRES HEV AT 2WD 150ps | 713 | HONDA CR-V e:HEV 184 PS AWD 6-GEN 184ps |
|
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
22 | 23,5 | NISSAN X-TRAIL e-4orce A/T 213ps | 19,5 | TOYOTA RAV4 2.5 AWD HYBRID 222 PS 222ps |
|
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,38 | 1,41 | HONDA CR-V e:HEV 184 PS AWD 6-GEN 184ps | 1,38 | KGM TORRES HEV AT 2WD 150ps |
| Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 703 | 703 | KGM TORRES HEV AT 2WD 150ps | 390 | HONDA ZR-V e:HEV 184ps |
|
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
8,9 | 7 | NISSAN X-TRAIL e-4orce A/T 213ps | 9 | TOYOTA RAV4 2.5 AWD HYBRID 222 PS 222ps |
|
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
180 | 187 | HONDA CR-V e:HEV 184 PS AWD 6-GEN 184ps | 173 | HONDA ZR-V e:HEV 184ps |
| Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 40,4 | 36,2 | HONDA CR-V e:HEV 184 PS AWD 6-GEN 184ps | 40,4 | KGM TORRES HEV AT 2WD 150ps |
|
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
|||||
|
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
33.190 | ||||
.jpg)
Είναι το πιο οικονομικό υβριδικό μεσαίο SUV που έχουμε δοκιμάσει, καίει 5 λτ./100 χλμ. στην πόλη.
Το KGM TORRES HEV κατάφερε να σημειώσει βαθμολογία 94%, η οποία είναι η υψηλότερη στην κατηγορία των υβριδικών μεσαίων SUV. Ο τομέας που ξεχωρίζει σίγουρα αφορά την κατανάλωση. Αν και με ελάχιστη απόκλιση δεν σημείωσε την χαμηλότερη μέση κατανάλωση σε μεικτό κύκλο (6,5 λτ./100 χλμ.), οι επιμέρους μετρήσεις εντός πόλης και σε ταξίδι απέδειξαν ότι είναι το πιο οικονομικό στην κατηγορία στις συγκριμένες συνθήκες.
Κι αυτό χωρίς να θυσιάζει τις επιδόσεις, με το 0-100 να έρχεται μόλις σε 8,9 δλ. Το μόνο του «αδύναμο σημείο» η επίδοση των φρένων. Σταματώντας από τα 100 χλμ./ώρα σε 40,4 μ. δεν τίθεται θέμα ασφάλειας, αλλά σημειώνει την μεγαλύτερη απόσταση ακινητοποίησης ανάμεσα στους ανταγωνιστές του.
Όσον αφορά την άνεση στο εσωτερικό, τα 22 εκ. απόστασης μπροστά από τα γόνατα ενός μέσου επιβάτη στα πίσω καθίσματα υποδεικνύουν ότι οι χώροι «περισσεύουν». Παρόλα αυτά, αν και το φάρδος του πίσω καθίσματος (1,38 μ.) δεν μπορεί να θεωρηθεί σε καμία περίπτωση στενό, είναι το μικρότερο της κατηγορίας. Αντιθέτως, όλες οι υπόλοιπες μετρήσεις προσεγγίζουν την κορυφή. Όσο για το πορτμπαγκάζ, διατηρεί τις τεράστιες διαστάσεις και χωρητικότητα (703 λτ.) της βενζινοκίνητης έκδοσης.
Ας δούμε στις σελίδες που ακολουθούν τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά τις επιδόσεις, τους χώρους, αλλά και την πραγματική κατανάλωση του KGM TORRES HEV AT 2WD 150 PS.
| Σελ. 2 | Kgm Torres. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
| Σελ. 3 | Kgm Torres. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |

