.jpg)
Πρόκειται για ένα SUV μεγάλων διαστάσεων, που θέλει να ξεχωρίσει με off-road, περιπετειώδη χαρακτήρα.
Kgm Korando 1.5T M/T 2WD, Τιμή 13/05/2025: 25 490€
KGM Torres 1.5 2WD 163 PS: Περιπετειώδης χαρακτήρας, άπλετοι χώροι
Περιπετειώδες SUV μεγάλων διαστάσεων σε τιμή μικρότερης κατηγορίας.
Με έμφαση στην άνεση, προσφέρει άπλετους χώρους και φιλικό περιβάλλον καμπίνας.
Χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση ο 1,5 λτ. βενζινοκινητήρας 163 ίππων, αρκετός αλλά «λαίμαργος».
Υπερπλήρης εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας που ενισχύει την σχέση αξίας-τιμής.
Περιπετειώδες SUV μεγάλων διαστάσεων σε τιμή μικρότερης κατηγορίας.
Πλέον, και η ελληνική αγορά αυτοκινήτων, όπως και η παγκόσμια, κατακλύζεται από νέες μάρκες με συνήθη χώρα προέλευσης την Κίνα. Μήνα με τον μήνα, ακούμε όλο και περισσότερα νέα ονόματα μαρκών, που καλούνται να δοκιμάσουν την τύχη τους στην χώρα μας. Η KGM μπορεί να μοιάζει με μία από αυτές, δεδομένου ότι αυτό το όνομα δεν είχε ακουστεί στο παρελθόν. Στην ουσία, όμως, πρόκειται για την κορεάτικη SsangYong, που σχετικά πρόσφατα εξαγοράστηκε από τον όμιλο κοινής καταγωγής KG Group. Με νέο όνομα, λοιπόν, η KG Mobility, όπως αποκαλείται πλήρως, προσθέτει και αυτή την γκάμα μοντέλων της στην ελληνική αγορά. Πορευμένη με τα ίδιο βασικό όπλο που είχε η μακράς ιστορίας SsangYong, τις εξαιρετικά χαμηλές τιμές απόκτησης, ελπίζει να διεκδικήσει μερίδιο στην αγορά. Πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτό αναμένεται να παίξει το νέο KGM Torres.
Με μία πρώτη ματιά, πρόκειται για ένα SUV μεγάλων διαστάσεων, που μοιάζει να θέλει να ξεχωρίσει με off-road, περιπετειώδη χαρακτήρα. Λογικό αν σκεφτεί κανείς πως δανείζεται την ονομασία του από τον δημοφιλή για εξωτερικές δραστηριότητες εθνικό δρυμό Torres del Paine, στην Χιλή. Από την Αμερική μοιάζει να προέρχεται και η έμπνευση για την σχεδίαση του, η οποία παραπέμπει σε μάρκες όπως η Jeep, ιδίως όταν το κοιτάξει κανείς από το μπροστινό μέρος. Με off-road στοιχεία, λοιπόν, καλείται να δελεάσει όσους ακούνε για πρώτη φορά το όνομα της μάρκας, αλλά και με τιμή τόσο χαμηλή που ανταποκρίνεται στο εύρος τιμών μικρότερης κατηγορίας, δηλαδή των οικογενειακών C-SUV.
Με έμφαση στην άνεση, προσφέρει άπλετους χώρους και φιλικό περιβάλλον καμπίνας.
Οι μεγάλες διαστάσεις του Torres δεν συντελούν μόνο στην εντυπωσιακή εμφάνιση, αλλά και στους χώρους του στο εσωτερικό. Το μεταξόνιο των 1.890 χλστ. επιτρέπει άνετη διαχείριση του χώρου, την οποία μπορούν να καταλάβουν και να αισθανθούν όλοι επιβάτες. Οι πίσω θέσεις θα βολέψουν ακόμα και τους ψηλότερους, ενώ το πορτμπαγκάζ θα χωρέσει όλες τις αποσκευές μίας οικογένειας με χαρακτηριστική ευκολία. Γενικότερα, η σχεδίαση στο εσωτερικό είναι μίνιμαλ και έχει ξεκάθαρα πιο ήπια φιλοσοφία από το εξωτερικό του, ενώ ο παράγοντας πρακτικότητας έχει ληφθεί υπόψη. Αποδεκτή είναι και η ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί, τα οποία αν και φανερώνουν τον cost-saving σκοπό επιλογής τους σε έναν έμπειρο, δεν θα σχολιαστούν αρνητικά από τον μέσο αγοραστή.
.jpg)
Με τιμή τόσο χαμηλή που ανταποκρίνεται στο εύρος τιμών μικρότερης κατηγορίας.
Χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση ο 1,5 λτ. βενζινοκινητήρας 163 ίππων, αρκετός αλλά «λαίμαργος».
Στα χέρια μας βρέθηκε η απλούστερη έκδοση του μοντέλου, χωρίς την επιλογή του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων και της τετρακίνησης. Το δικίνητο Torres κινείται με ικανοποιητικούς ρυθμούς, ακόμα κι αν απουσιάζει η οποιαδήποτε μορφή ηλεκτρικής υποβοήθησης. Εξοπλίζεται με έναν τετρακύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα 163 ίππων, ο οποίος δείχνει πρόθυμος στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, ενώ παράλληλα είναι ήσυχος σε ταξίδι χάρη στην μακριά κλιμάκωση της 6-ης σχέσης του χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων. Γενικότερα, επικεντρώνεται στο να κινείται προσφέροντας άνεση σε κάθε τύπο μετακίνησης, κάτι που επιτυγχάνει σε μεγάλο βαθμό και εντυπωσιάζει δεδομένης της τιμής του. Παρόλα αυτά, όπως αναμένεται από ένα αμιγώς βενζινοκίνητο SUV μεγάλων διαστάσεων, η κατανάλωση καυσίμου είναι «τσιμπημένη».
Υπερπλήρης εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας που ενισχύει την σχέση αξίας-τιμής.
Ο εξοπλισμός του KGM Torres αποτελεί το «κερασάκι» στην τούρτα, εφόσον κανείς αναμένει ελλείψεις ακούγοντας το μικρό για την κατηγορία του κόστος απόκτησης του. Όχι μόνο προσφέρει όσα θα χρειαστεί κανείς, αλλά και εντυπωσιάζει. Τόσο τα στοιχεία άνεσης και πρακτικότητας, όσο και τα τεχνολογικά μέσα και συστήματα υποβοήθησης θεωρούνται παραπάνω από ικανοποιητικά και θα καλύψουν ακόμα και τους πιο απαιτητικούς. Η πλούσια λίστα εξοπλισμού ενισχύει περαιτέρω την σχέση αξίας-τιμής του κορεάτικου SUV και δεν αφήνει ούτε σε αυτόν τον τομέα περιθώρια να δικαιολογήσει κανείς τον λόγο που είναι τόσο πιο προσιτό από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας του.
Σελ. 2 | Περιπετειώδες SUV μεγάλων διαστάσεων σε τιμή μικρότερης κατηγορίας. |
Σελ. 3 | Με έμφαση στην άνεση, προσφέρει άπλετους χώρους και φιλικό περιβάλλον καμπίνας. |
Σελ. 4 | Χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση ο 1,5 λτ. βενζινοκινητήρας 163 ίππων, αρκετός αλλά «λαίμαργος». |
Σελ. 5 | Υπερπλήρης εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας που ενισχύει την σχέση αξίας-τιμής. |