autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση ο 1,5 λτ. βενζινοκινητήρας 163 ίππων, αρκετός αλλά «λαίμαργος».
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση ο 1,5 λτ. βενζινοκινητήρας 163 ίππων, αρκετός αλλά «λαίμαργος».

13/5/2025

Κάτω από το καπό του βενζινοκίνητου KGM Torres βρίσκεται ο γνωστός τετρακύλινδρος τούρμπο βενζινοκινητήρας, που προέρχεται από την ίδια την KGM. Παράγει 163 ίππους και 280 Nm ροπής, τα οποία είναι ιδιαίτερα εμφανή κυρίως στις χαμηλές και μεσαίες στροφές λειτουργίας του. Αν και το έργο του δεν υποστηρίζεται από κανένα τύπο ηλεκτρικής υποβοήθησης, ο κινητήρας είναι αρκετά «ζωντανός», επιτρέποντας στο Torres να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ., ενώ η ρεπρίζ των 80-120 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 13,3 δλ. Αν και τα νούμερα δεν εντυπωσιάζουν, επαρκούν για ένα οικογενειακό SUV μεγάλων διαστάσεων με την απλούστερη τεχνολογία κίνησης.

Και για του λόγου το αληθές, δεν φαίνεται να προσπαθεί ιδιαίτερα να πετύχει καλούς χρόνους επιτάχυνσης, αφού οι 6 σχέσεις του χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων είναι εξαιρετικά «μακριές». Αυτό συμβάλει στο να συγκρατηθεί η κατανάλωση σε σχετικά χαμηλά επίπεδα στον αυτοκινητόδρομο, όπως και ο θόρυβος του κινητήρα, ενισχύοντας την άνεση κατά την οδήγηση. Και πάλι, καίει 7,5 λτ./100 χλμ. σε ταξίδι, νούμερο που δεν μπορεί να θεωρηθεί οικονομικό στην εποχή που διανύουμε. Φυσικά, τα πράγματα δεν είναι καλύτερα στην πόλη, εκεί όπου σημειώθηκε κατανάλωση 11,2 λτ./100 χλμ. κατά την διάρκεια δοκιμών μας. Κάπως έτσι, η μέση κατανάλωση υπολογίστηκε στα 10 λτ./100 χλμ., νούμερο που αναμέναμε δεδομένου του βάρους των 1.500 κιλών και του αμιγώς βενζινοκίνητου μηχανικού συνόλου.



Ιδιαίτερη αναφορά θα πρέπει να γίνει στην οδηγική συμπεριφορά του Torres με την ποιότητα κύλισης και την άνεση που προσφέρει να εντυπωσιάζουν για την τιμή στην οποία προσφέρεται. Η ηχομόνωση είναι αρκετά καλή και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι διατηρούνται σε χαμηλό επίπεδο ταξιδεύοντας με νόμιμες ταχύτητες. Γενικότερα, μεταφέρει τους επιβάτες ξεκούραστα, με αποτέλεσμα να ενισχύεται ο «ταξιδιάρικος» και περιπετειώδης χαρακτήρας του. Στην διατήρηση της άνεσης συμβάλλει και η καλή λειτουργία της ανάρτησης, η οποία κάνει εξαιρετική δουλειά στο να απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να αναστατώνει τους επιβάτες. Σε συνθήκες πίεσης ίσως να μην ανταποκρίνεται με σπορ χαρακτήρα, παρόλα αυτά κάτι τέτοιο δεν σχετίζεται με την φιλοσοφία του. Πάντως, ακόμα και σε δυναμική οδήγηση παραμένει ασφαλές και το αμάξωμα δεν σημειώνει μεγάλες κλίσεις.
 

Σελ.
1
KGM Torres 1.5 2WD 163 PS: Περιπετειώδης χαρακτήρας, άπλετοι χώροι
Σελ.
2
Περιπετειώδες SUV μεγάλων διαστάσεων σε τιμή μικρότερης κατηγορίας.
Σελ.
3
Με έμφαση στην άνεση, προσφέρει άπλετους χώρους και φιλικό περιβάλλον καμπίνας.
Σελ.
4
Χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση ο 1,5 λτ. βενζινοκινητήρας 163 ίππων, αρκετός αλλά «λαίμαργος».
Σελ.
5
Υπερπλήρης εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας που ενισχύει την σχέση αξίας-τιμής.

ILEP
11 STEPS