autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το τετρακίνητο αυτόματο KGM Korando.
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το τετρακίνητο αυτόματο KGM Korando.

Kgm Korando 1.5T AUTO 4WD, Τιμή 21/05/2025: 30 490€

KGM Korando 163 PS A/T 4X4: Δοκιμή ως τετρακίνητο, όπως το γνωρίσαμε

21/5/2025

Στιβαρή σχεδίαση, μοντέρνο χωρίς περιττά στοιχεία για εντυπώσεις.
Ο βενζινοκινητήρας 163 ίππων είναι αποδοτικός, αλλά καίει 12,5 λτ./100 χλμ. στην πόλη.
Ξεχωρίζει με χώρους και πρακτικότητα στην καμπίνα, αλλά και με μεγάλο πορτμπαγκάζ (551 λτ.).
Ικανοποιητικός εξοπλισμός και τεχνολογική πληρότητα, ακόμα και στην εισαγωγική έκδοση.

Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το KGM Korando 163 PS A/T 4X4.

Η ελληνική αγορά αυτοκινήτων, όπως και η παγκόσμια, παρατηρεί την συνεχή είσοδο νέων παικτών, κυρίως από την Κίνα. Συνεχώς εμφανίζονται νέες μάρκες, επιχειρώντας να αποκτήσουν παρουσία στη χώρα μας. Ανάμεσά τους, η KGM ενδέχεται να φαίνεται σαν μία ακόμη άγνωστη, καινούρια πρόταση. Ωστόσο, στην πραγματικότητα πρόκειται για τη γνωστή κορεάτικη SsangYong, η οποία πέρασε στα χέρια του κορεάτικου ομίλου KG Group. Η εταιρεία επαναλανσαρίστηκε με το νέο πλήρες όνομα KG Mobility και επανέρχεται στην ελληνική αγορά με ολόκληρη τη σειρά των μοντέλων της. Διατηρώντας το βασικό της πλεονέκτημα, τις ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές, ευελπιστεί να κερδίσει μερίδιο στην αγορά. Σε αυτό το έργο, το νέο KGM Korando αναμένεται να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο για την εταιρεία.

Το KGM Korando, γνωστό αρχικά ως SsangYong Korando, είναι ένα από τα μακροβιότερα SUV της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας, με ρίζες που φτάνουν μέχρι τη δεκαετία του 1980. Η ονομασία του προέρχεται από τη φράση «Korea Can Do», και αντικατοπτρίζει την πρόθεση της εταιρείας να προωθήσει ένα αξιόπιστο, κορεατικής κατασκευής τετρακίνητο όχημα. Οι πρώτες γενιές του μοντέλου είχαν έντονη off-road ταυτότητα, ενώ συνεργασίες με άλλες μάρκες ενίσχυσαν τη μηχανική του βάση. Με την πάροδο των δεκαετιών, το Korando εξελίχθηκε από ένα σκληροτράχηλο 4x4 σε ένα σύγχρονο SUV με αστικό προσανατολισμό, ενσωματώνοντας προηγμένες τεχνολογίες και πιο μοντέρνα σχεδίαση. Σήμερα, υπό τη νέα ταυτότητα της KG Mobility, το Korando συνεχίζει την πορεία του, αξιοποιώντας τη μακρόχρονη κληρονομιά του, διατηρώντας μάλιστα την τετρακίνηση στην έκδοση που βρέθηκε στα χέρια μας.

Ξεκινώντας από την εμφάνιση του, το τέταρτης γενιάς Korando καταφέρνει να δείχνει μοντέρνο και δυναμικό, χωρίς να εγκαταλείπει την παραδοσιακή στιβαρότητα που ενέπνεε ανέκαθεν το κορεάτικο SUV. Αυτό συμβαίνει μέσα από την υιοθέτηση μοντέρνων σχεδιαστικών χαρακτηριστικών, όπως την μπροστινή μάσκα, γνωστή ως «birds wing», με τις χρωμιωμένες γρίλιες και τον ανάλογα διακοσμημένο προφυλακτήρα. Οι έντονες γραμμές που διατρέχουν το αμάξωμα, ιδιαίτερα στην περιοχή της πίσω κολόνας (C-pillar), προσδίδουν αίσθηση κίνησης και δυναμισμού, ενώ τα πίσω φώτα LED και οι μεγάλοι τροχοί αλουμινίου 18 ή 19 ιντσών με διαμαντένια κοπή δίνουν μία σπορ αισθητική. Στο πίσω μέρος, ένας αεροδυναμικός διαχύτης προσθέτει έναν πιο επιθετικό χαρακτήρα, όσο οι μαύρες πλαστικές επενδύσεις γύρω από τους θόλους των τροχών και το κάτω μέρος του αμαξώματος ενισχύουν την off-road ταυτότητα του οχήματος.

Κάτω από το καπό, συναντάμε για άλλη μία φορά τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.5 T-GDI, που κατασκευάζεται από την ίδια την KGM και τοποθετείται σε όλα τα θερμικά μοντέλα της γκάμας της. Αποδίδει 163 ίππους και 280 Nm  ροπής και η ζωντάνια του μας είναι γνωστή κι από την οδήγηση άλλων μοντέλων της μάρκας. Σε αυτήν την εφαρμογή, με το βαρύ σύνολο της τετρακίνησης, δεν ξεχωρίζει σε επιδόσεις και σημιεώνει υψηλά νούμερα κατανάλωσης, ιδίως σε αστικές μετακινήσεις, εφόσον δεν  υποστηρίζεται από οποιαδήποτε μορφής ηλεκτρική υποβοήθηση. Το συνολικό βάρος των 1.612 κιλών το τοποθετεί δίπλα στα βαρύτερα της κατηγορίας, αν και με την επιλογή για τετρακίνηση τιμάει την ιστορία των «προγόνων» του, υπενθυμίζοντας ότι δεν ξεχνάει τις «εκτός-δρόμου» ρίζες του. Υπάρχει επίσης η επιλογή για αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων με το οποίο επίσης εξοπλιζόταν το Korando της δοκιμής μας.

Το εσωτερικό του νέου KGM Korando συνδυάζει σύγχρονο σχεδιασμό με προηγμένη τεχνολογία και άνεση, δημιουργώντας μια ευχάριστη και λειτουργική ατμόσφαιρα για οδηγό και επιβάτες. Η καμπίνα χαρακτηρίζεται από την ενιαία σχεδίαση του ταμπλό, που ενσωματώνει αρμονικά τις αεραγωγούς και τα τεχνολογικά μέσα, προσφέροντας μια αίσθηση ευρυχωρίας και μοντέρνας αισθητικής. Η ποιότητα κατασκευής είναι εμφανώς βελτιωμένη, με υλικά όπως το δέρμα και τα πλαστικά να είναι αξιοπρεπή για την τιμή απόκτησής του. Όσον αφορά τους χώρους του, ανταποκρίνεται και με το παραπάνω στις απαιτήσεις της κατηγορίας, προσφέροντας άνεση σε όλες τις θέσεις στην καμπίνα. Ακόμα, το πορτμπαγκάζ του θα ικανοποιήσει τις ανάγκες μίας οικογένειας, εφόσον θα χωρέσει όλες τις αποσκευές που θα χρειαστούν με ευκολία.

Ας δούμε τον επόμενο πίνακα που συνοψίζει τους κύριους τομείς αξιολόγησης, αλλά και αναφέρει την συνολική βαθμολογία που κατάφερε να συγκεντρώσει το KGM Korando 163 PS A/T 4X4.
 

Μάρκα/Μοντέλο KGM Korando Καλύτερα Χειρότερα
Έκδοση μοντέλου KGM Korando 1.5T AUTO 4WD163 PS        
Βαθμολογία 82%    
Κατηγορία μοντέλου Μικρομεσαία SUV Βενζίνη        
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
2024        
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
Βενζίνη        
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
1497        
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
163 333 CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps 136 SUBARU CROSSTREK e-BOXER AWD 136ps
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
Automatic        
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
         
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
4Χ4        
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
10,4 9 NISSAN QASHQAI 1.3 X-TRONIC 4WD 158ps 13 CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
625 873 NISSAN QASHQAI 1.3 X-TRONIC 4WD 158ps 625 KGM KORANDO 1.5T AUTO 4WD 163ps
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
18 19 CUPRA TERRAMAR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 265ps    
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
1,41 1,41 KGM KORANDO 1.5T AUTO 4WD 163ps 1,34 CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) 551 602 CUPRA TERRAMAR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 265ps 315 SUBARU CROSSTREK e-BOXER AWD 136ps
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
12,4 4,9 CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps 12,4 KGM KORANDO 1.5T AUTO 4WD 163ps
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
189 250 CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps 180 JAECOO 7 1.6 TGDI 7DCT AWD 147ps
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 36,1 34,6 CUPRA TERRAMAR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 265ps 39,1 SUBARU CROSSTREK e-BOXER AWD 136ps
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
5 8 SUBARU CROSSTREK e-BOXER AWD 136ps    
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
  30.490 KGM KORANDO 1.5T AUTO 4WD 163ps    


Ο αεροδυναμικός διαχύτης προσθέτει έναν πιο επιθετικό χαρακτήρα.

Ο αεροδυναμικός διαχύτης προσθέτει έναν πιο επιθετικό χαρακτήρα.

Το KGM Korando 163 στην τετρακίνητη εκδοχή του με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων κατάφερε να συγκεντρώσει βαθμολογία 82%. Ο αμιγώς βενζινοκίνητος κινητήρας, αν και υπερτροφοδοτούμενος με ικανοποιητικά νούμερα, δεν προσφέρει τις καλύτερες επιδόσεις, λόγω του μεγάλου βάρους. Χρειάζεται 12,4 δλ. για το 0-100, ενώ υπάρχει αντίκτυπο και στην κατανάλωση καυσίμου, αφού ακόμα και με ήρεμη οδήγηση η μέση τιμή της δεν έπεσε κάτω από τα 10,4 λτ./100 χλμ. Πάντως, παρά τα 1.612 κιλά του, καταφέρνει να ακινητοποιηθεί σε 36,1 μ. από τα 100 χλμ./ώρα, απόσταση που ανταποκρίνεται και με το παραπάνω στις σύγχρονες απαιτήσεις.



Όσον αφορά την άνεση στο εσωτερικό, τα 18 εκ. απόστασης των γονάτων των πίσω επιβατών από τα μπροστινά καθίσματα αποδεικνύουν πως ακόμα και οι ψηλότεροι επιβάτες δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα, ενώ το φάρδος του πίσω καθίσματος (1,41 μ.) θα επιτρέψει την είσοδο τριών. Το πορτμπαγκάζ, έχοντας συνολική χωρητικότητα 551 λτ., βρίσκεται ανάμεσα στα μεγαλύτερα της κατηγορίας και θα βολέψει όλες τις αποσκευές που μπορεί να χρειαστεί μία οικογένεια ακόμα και σε περίπτωση ταξιδιού.

Ας δούμε στις σελίδες που ακολουθούν τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά τις επιδόσεις, τους χώρους, αλλά και την πραγματική κατανάλωση του KGM Korando 163 PS A/T 4X4.

Σελ.
2
Kgm Korando. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
Σελ.
3
Kgm Korando. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

ILEP
11 STEPS