
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Kgm Korando. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
21/5/2025
Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά την κατανάλωση, την ευρυχωρία στο εσωτερικό, αλλά και τις επιδόσεις του KGM Korando 163 PS A/T 4X4.
Μάρκα/Μοντέλο | KGM Korando | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 12,5 | 7,8 | SUBARU CROSSTREK e-BOXER AWD 136ps | 15,8 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 8 | 6,3 | NISSAN QASHQAI 1.3 X-TRONIC 4WD 158ps | 8,6 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 10,4 | 9 | NISSAN QASHQAI 1.3 X-TRONIC 4WD 158ps | 13 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 625 | 873 | NISSAN QASHQAI 1.3 X-TRONIC 4WD 158ps | 625 | KGM KORANDO 1.5T AUTO 4WD 163ps | |
Κατανάλωση | 68% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 18 | 19 | CUPRA TERRAMAR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 265ps | 14 | MERCEDES GLA AMG 35 4MATIC mHEV FL 306ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 6,8 | 9,5 | JAECOO 7 1.6 TGDI 7DCT AWD 147ps | 4,5 | CUPRA TERRAMAR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 265ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,41 | 1,41 | KGM KORANDO 1.5T AUTO 4WD 163ps | 1,34 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 551 | 602 | CUPRA TERRAMAR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 265ps | 315 | SUBARU CROSSTREK e-BOXER AWD 136ps | |
Χώροι | 83% | |||||
Είδος | Βενζίνη | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1497 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 163 | 333 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 136 | SUBARU CROSSTREK e-BOXER AWD 136ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 280 | 420 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 182 | SUBARU CROSSTREK e-BOXER AWD 136ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 12,4 | 4,9 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 12,4 | KGM KORANDO 1.5T AUTO 4WD 163ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 7 | 3 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 7,7 | JAECOO 7 1.6 TGDI 7DCT AWD 147ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 68% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικά μέρη (χρόνια) | 5 | 8 | SUBARU CROSSTREK e-BOXER AWD 136ps | 2 | MERCEDES GLA AMG 35 4MATIC mHEV FL 306ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | ||||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,45 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,87 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,62 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,68 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 50 | 60 | CUPRA TERRAMAR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 265ps | 47 | HYUNDAI KONA 1.6T 7DCT 4x4 MY25 170ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 18,2 | 22 | SUBARU CROSSTREK e-BOXER AWD 136ps | 17 | HYUNDAI KONA 1.6T 7DCT 4x4 MY25 170ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1612 | 1502 | NISSAN QASHQAI 1.3 X-TRONIC 4WD 158ps | 1750 | CUPRA TERRAMAR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 265ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1497 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 163 | 333 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 136 | SUBARU CROSSTREK e-BOXER AWD 136ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5000 | |||||
Ροπή (Nm) | 280 | 420 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 182 | SUBARU CROSSTREK e-BOXER AWD 136ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1500 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 8,7 | 6,9 | HYUNDAI KONA 1.6T 7DCT 4x4 MY25 170ps | 8,9 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 199 | 156 | NISSAN QASHQAI 1.3 X-TRONIC 4WD 158ps | 203 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps |
Ρίχνοντας μία ματιά στα αναλυτικότερα νούμερα κατανάλωσης του μοντέλου, επιβεβαιώνεται πως ο 1.5 T-GDI των 163 ίππων δεν δείχνει τις μέγιστες δυνατότητές του στο βαρύ τετρακίνητο σύνολο. Στην πόλη, ειδικά, η κατανάλωση καυσίμου υπολογίστηκε στα 12,5 λτ./100 χλμ., ενώ και σε ταξίδι δεν παρατηρήθηκαν νούμερα χαμηλότερα από 8 λτ./100 χλμ. Γι ΄αυτό και η αυτονομία του σε ταξίδι με το «50-άρι» ρεζερβουάρ, στα 625 χλμ., μοιάζει αρκετά περιορισμένη για ένα οικογενειακό SUV, που εύκολα θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε ταξίδια. Σε αυτές τις συνθήκες, η επιτάχυνση των 7 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα κρίνεται ικανοποιητική για ασφαλείς προσπεράσεις. Όμως, τα 12,4 δλ. για το 0-100 είναι απογοητευτικός χρόνος για έναν οδηγό που αναζητά καλές επιδόσεις.
Στον δρόμο, η ρύθμιση της ανάρτησης φαίνεται να είναι προσανατολισμένη στην πλευρά της άνεσης, αν και δεν απορροφούν όλες τις κακοτεχνίες του δρόμου τόσο καλά όσο το μεγαλύτερο Torres, που δεν απέχει πολύ κοστολογικά. Παρόλα αυτά, είναι σχετικά μαλακή και δεν θα κουράσει τους επιβάτες. Σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης παίρνει λογικές κλίσεις και δεν τρομάζει σε συμπεριφορά, εφόσον τα ηλεκτρονικά συστήματα παρεμβαίνουν ουσιαστικά. Τέλος, τα φρένα του ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις, καθώς ακινητοποιούν το Korando των 1.612 κιλών από τα 100 χλμ./ώρα σε μόνο 36,1 μ.
.jpg)
Προχωρώντας στην ευρυχωρία στο εσωτερικό του, οι μετρήσεις του όσον αφορά την άνεση των επιβατών αποδεικνύονται πολύ ικανοποιητικές. Για έναν επιβάτη μετρίου ύψους στο πίσω μέρος, τα γόνατά του θα απέχουν κατά 18 εκ. από τα μπροστινά καθίσματα, ενώ υπάρχει αρκετός χώρος και για το κεφάλι του (6,8 εκ.). Ακόμη, το φάρδος του πίσω καθίσματος, στα 1,41 μ., επιτρέπει την είσοδο τριών επιβατών χωρίς στρίμωγμα. Συνεχίζοντας έναν σημαντικό παράγοντα αξιολόγησης ενός οικογενειακού SUV, ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 551 λτ., με δυνατότητα επέκτασης έως και 1.248 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Αυτό προσφέρει εξαιρετική ευχρηστία και πρακτικότητα, αν και όλες οι αποσκευές μιας οικογένειας θα χωρέσουν με τα καθίσματα σε κανονική θέση.
.jpg)
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Kgm Korando σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Kgm Korando. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Kgm Korando. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |