Mercedes C 200 BlueTEC 7G-TRONIC PLUS
10/12/2015
Κυρία μου!
Η Mercedes C 200 καταφέρνει να ξεχωρίζει ακόμη και στην μικρή έκδοση με τον 1,6 λτ. diesel κινητήρα, συνδυάζοντας την κορυφαία άνεση και πολυτέλεια, με την οικονομία κίνησης.
Η Mercedes C 200 με τον diesel κινητήρα των 1,6 λίτρων, είναι ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο για τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς. Καίει πολύ λίγο, αποφεύγει όλα τα φορολογικά χαράτσια (δεν έχει φόρο πολυτελούς διαβίωσης, έχει πολύ χαμηλά τέλη κυκλοφορίας κ.λπ.) και γενικότερα, είναι μια από τις πιο συμφέρουσες επιλογές για όποιον βέβαια έχει και μπορεί να δαπανήσει ένα ποσό κοντά στα 40.000 ευρώ για μια πολυτελή γερμανική μεσαία πρόταση.
Σχεδίαση
Η Mercedes C 200 BlueTEC διατηρεί ένα ελκυστικό αμάξωμα τριών όγκων με στοιχεία από 4θυρα κουπέ μοντέλα, το οποίο τονίζει επιπλέον το κύρος του ιδιοκτήτη της μέσω και σχεδιαστικών λεπτομερειών που έρχονται από την κορυφαία S-Class, όπως η μάσκα και τα πίσω φωτιστικά. Παράλληλα, η κορυφαία αεροδυναμική του αμαξώματος της C-Class (συντελεστής cd:0,26), έχει οφέλη σε κατανάλωση, εκπομπές ρύπων, επιδόσεις, αλλά και θόρυβο.
Εσωτερικό
Η υψηλή ποιότητα κατασκευής χαρακτηρίζει και αυτή την έκδοση της C-Class. Σχεδιαστικά, η κεντρική κονσόλα κλέβει τις εντυπώσεις με τα μίνιμαλ σχεδιαστικά στοιχεία, την απουσία του επιλογέα ταχυτήτων και αντίθετα, την εντυπωσιακή παρουσία του νέου διακόπτη του συστήματος πολυμέσων που διαθέτει και ειδικό touchpad χειρισμού. ¶φθονες είναι οι θήκες αποθήκευσης για μικροαντικείμενα. Σε ότι αφορά στους χώρους, στο πίσω κάθισμα ακόμη και 3 ενήλικες κάθονται με άνεση και αρκετό «αέρα» για τα γόνατα και τα κεφάλια τους. Το πορτ-μπαγκάζ είναι 480 λτ και είναι ιδιαίτερα εξυπηρετικό που το καπό του ανοίγει μονομιάς με το πάτημα του σχετικού κουμπιού στο κλειδί ή στην πόρτα του οδηγού.
Κινητήρας
O 1.600άρης diesel της Mercedes C 200 BlueTEC έχει ονομαστική απόδοση 136 ίππων και άφθονη ροπή 300 Nm, διαθέσιμων μόλις από τις 1.500 σ.α.λ. Η λειτουργία του είναι εξαιρετική, χωρίς θορύβους και κραδασμούς, με αποτέλεσμα το σύνολο να θυμίζει αντίστοιχο κινητήρα βενζίνης. Στο πεδίο της απόδοσης, το τράβηγμα είναι πολύ καλό από χαμηλά και κορυφώνεται στο μεσαίο φάσμα περιστροφής του κινητήρα, ενώ το αυτόματο κιβώτιο έχει πολύ καλή λειτουργία, με άριστη απόκριση στον τρόπο οδήγησης. Μεγάλο πλεονέκτημα του συνδυασμού κινητήρα-αυτόματου κιβωτίου, είναι η κατανάλωση καυσίμου, αφού εργοστασιακά η Mercedes ανακοινώνει μέση τιμή 4,2 λτ./100 χλμ. και στην πράξη το νούμερο αυτό δεν ξεπερνάει τα 6,0 λτ./100 χλμ.
Οδηγώντας
Η κορυφαία άνεση και ποιότητα κύλισης της C 200 Blue TEC γίνονται αντιληπτά από τα πρώτα κιόλας μέτρα πίσω από το τιμόνι της, και σε συνδυασμό και με την υποδειγματική ηχομόνωση, φροντίζουν ώστε το ταξίδι να γίνεται όσο το δυνατόν πιο ξεκούραστα για οδηγό και επιβάτες. Το αυτόματο κιβώτιο διαθέτει το πρόγραμμα AGILITY SELECT, το οποίο προσαρμόζει τιμόνι, ανάρτηση, κινητήρα, κιβώτιο ανάλογα με την επιλογή: από Sport και Sport+ για κλειστές διαδρομές και σπορ ανησυχίες, μέχρι Comfort για καθημερινή μετακίνηση ή Eco, για πιο οικολογική μετακίνηση. Σε κάθε περίπτωση πολύτιμος αρωγός του οδηγού είναι και το πολύ καλό τιμόνι, που παρέχει την αίσθηση και πληροφόρηση που κάθε φορά απαιτείται για να έχει ο οδηγός απόλυτα τον έλεγχο, αλλά και τα εξαιρετικά φρένα, τόσο σε αίσθηση, όσο και σε απόδοση.
Συμπέρασμα
Με μικρού κυβισμού diesel κινητήρα, χαμηλή κατανάλωση και πολύ χαμηλά τέλη κυκλοφορίας, αυτή η C-Class δείχνει σαν να έχει φτιαχτεί για την ελληνική αγορά. Το αυτόματο κιβώτιο είναι έξτρα, αλλά αξίζει το κάθε ευρώ του, μιας και ταιριάζει απόλυτα με τον γενικότερα ποιοτικό, άνετο και εξαιρετικά ραφιναρισμένο χαρακτήρα της μεσαίας Mercedes. Η C 200 BlueTEC με το κορυφαίο αυτόματο κιβώτιο 7G-TRONIC PLUS είναι μια εξαιρετική πρόταση στην κατηγορία. Μια κυρία!