Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Μικρά SUV | Μικρά | Electric
Mercedes GLC 300 de: Premium «κυρία» με 110 χλμ ηλ. αυτονομία
12 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mercedes GLC 300 de: Premium «κυρία» με 110 χλμ ηλ. αυτονομία

Διαβάστηκε από 28020 αναγνώστες - 19/9/2023

Δοκιμάζουμε τη νέα Mercedes GLC στην Plug-in υβριδική έκδοση 300 de 4MATIC που διαθέτει δίλιτρο diesel κινητήρα, έχει συνδυαστική ιπποδύναμη 333 άλογα και μπορεί να διανύσει 110 χλμ μόνο με ρεύμα.

Δοκιμάζουμε τη Mercedes GLC 300 de 4MATIC

Η Mercedes GLC είναι ένα μεσαίο SUV που διέπεται από την πολυτέλεια και τον premium «αέρα» που συνοδεύει τα οχήματα με σήμα το Αστέρι. Όντας το πιο δημοφιλές μοντέλο της παγκοσμίως, η Mercedes δημιούργησε τη δεύτερη γενιά της GLC, αναβαθμίζοντας την σε όλους τους τομείς. Τη δοκιμάζουμε  στην plug-in υβριδική έκδοση GLC 300 de 4MATIC που έχει ως βάση έναν πετρελαιοκινητήρα 2 λίτρων και έχει συνδυαστική ισχύ 333 άλογα. Ας μη χάσουμε άλλο χρόνο και ας δούμε τις εντυπώσεις μας από την εμπειρία πίσω από το τιμόνι του γερμανικού premium SUV

Επιβλητικός ο σχεδιασμός της νέας Mercedes GLC 300 de, με κύρος και δυναμισμό




Το design της νέας Mercedes GLC «παντρεύει» την κομψότητα με το δυναμισμό. Στον εμπρόσθιο πρόβολο κυριαρχεί η ευμεγέθης μάσκα, στο κέντρο της οποίας φιλοξενείται το μεγάλο λογότυπο της εταιρείας. Εκατέρωθεν αυτής βρίσκονται τα φωτιστικά σώματα που είναι μακρόστενα και έχουν μια ελαφρά κλίση, χαρίζοντας ένα sport στοιχείο στο SUV. Το τελευταίο ενισχύεται από τις νευρώσεις του αμαξώματος, όπως για παράδειγμα αυτές στο καπό και στα φτερά.

Στο πίσω μέρος τα φανάρια είναι μακρόστενα και τονίζουν το πλάτος της νέας Mercedes GLC, ενώ στο τελείωμα του προφυλακτήρα βρίσκονται οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης, μία σε κάθε πλευρά.

Το μήκος του μοντέλου έχει αυξηθεί συγκριτικά με αυτό της απερχόμενης γενιάς της GLC.  Πιο αναλυτικά, είναι κατά 6,1 εκ. μεγαλύτερο και πλέον αγγίζει τα 4,72 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο είναι κατά 1,5 εκ. αυξημένο (2,9 εκ. συνολικά). Το πλάτος παραμένει αμετάβλητο (1,89 μέτρα), με τα μετατρόχια να είναι φαρδύτερα κατά 6 χιλιοστά εμπρός και 23 χιλιοστά πίσω. Τέλος, το ύψος έχει μειωθεί κατά 4 εκατοστά.

Παρά τον όγκο της, η νέα Mercedes GLC είναι ιδιαίτερα αεροδυναμική, με το συντελεστή οπισθέλκουσας να είναι Cd =0,29.