
Στο δρόμο το Aceman διατηρεί τον «καρτίστικο» χαρακτήρα των MINI
Μπορεί το MINI Aceman να προσφέρει παραπάνω χώρους από το Cooper, ωστόσο στο δρόμο διατηρεί τον fun-to-drive χαρακτήρα που διέπει τα μοντέλα της μάρκας και τα έχει κάνει αγαπητά όλα αυτά τα χρόνια. Η θέση οδήγησης κατεβαίνει χαμηλά και σε συνδυασμό με το παχύ στεφάνι του τιμονιού δημιουργούν ένα κατάλληλο περιβάλλον για δυναμική οδήγηση.
Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι αναμενόμενα σφιχτή, προσδίδοντας στην «καρτίσια» αίσθηση, ενώ το σύστημα διεύθυνσης άμεσο, κατευθυντικό και όσο βαρύ χρειάζεται για να κινηθείς γρήγορα και με ασφάλεια σε ορεινή διαδρομή. Συνολικά οι κλίσεις είναι μετριασμένες, τα φρένα ισχυρά και το πλαίσιο στιβαρό, κάνοντας τα 1.785 κιλά του αμαξώματος να φαίνονται αρκετά λιγότερα.
Η τοποθέτηση της μπαταρίας στο πάτωμα έχει ως φυσικό επακόλουθο το χαμηλό κέντρο βάρους, το οποίο συμβάλλει στη σταθερότητα του Aceman SE. Επιπλέον, η κατανομή της ροπής του ηλεκτροκινητήρα αναλόγως της πρόσφυσης του κάθε τροχού εξαφανίζει συμπτώματα υποστροφής στο απότομο βύθισμα του γκαζιού επάνω στη στροφή, έχοντας ουσιαστικά μια λειτουργία αντίστοιχη ενός παραδοσιακού μπλοκέ διαφορικού.
Σε αστικές συνθήκες το MINI Aceman διακρίνεται από καλή ευελιξία, τόσο στην κίνηση εντός πόλης όσο και στο παρκάρισμα, με το τελευταίο να μπορεί προαιρετικά να γίνει και εντελώς αυτόματα, με το αυτοκίνητο να παίρνει πλήρως τον έλεγχο τόσο στην κίνηση εμπρός-πίσω, όσο και στην περιστροφή του τιμονιού. Σε σχέση με το Cooper, η ανάρτηση του Aceman απορροφά ακόμα καλύτερα τις κακοτεχνίες του δρόμου, χωρίς να χάνει τη σπορτίφ της αίσθηση.
Σε αυτοκινητόδρομο το ηλεκτρικό crossover διαθέτει υψηλή ποιότητα κύλισης και είναι σταθερό, τόσο στην ευθεία όσο και σε καμπές. Η καμπίνα είναι καλά ηχομονωμένη και δεν επιτρέπει σε εξωτερικούς ενοχλητικούς θορύβους να εισχωρήσουν. Αξίζει να αναφέρουμε πως αν κάποιος θέλει να απενεργοποιήσει τον προειδοποιητικό ήχο παραβίασης του ορίου κυκλοφορίας -κάτι που είναι υποχρεωτικό να υπάρχει σε όλα τα καινούργια αυτοκίνητα εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ενεργοποιείται ξανά κάθε φορά που επανεκκινούμε το αυτοκίνητο- αρκεί απλά το παρατεταμένο πάτημα του κουμπιού «SET» στο τιμόνι, γεγονός που δίνει έξτρα πόντους ευχρηστίας.
Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται LED φανάρια εμπρός και πίσω, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, έγχρωμη OLED οθόνη αφής διαμέτρου 24 εκατοστών, ατμοσφαιρικός φωτισμός, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, προειδοποίηση τυφλού σημείου, σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, αυτόματο φρενάρισμα, προσαρμοστικό cruise control, camera οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος, καθώς και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες.
Το MINI Aceman «γεννήθηκε» για να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ του Cooper και του Clubman. Μπορούμε να πούμε πως αυτό επετεύχθη, τόσο στον τομέα της ευρυχωρίας, όσο και στον χαρακτήρα, μιας και το νέο crossover έρχεται να προσφέρει μεγαλύτερη πρακτικότητα και άνεση, χωρίς να κάνει σπουδαίες θυσίες στο οδηγοκεντρικό προφίλ που χαρακτηρίζει το Cooper. Μοντέρνο και στυλάτο, το νέο μέλος της «οικογένειας» της MINI θα καλύψει τις ανάγκες αυτών που θέλουν ένα ηλεκτρικό όχημα με την ταυτότητα του Cooper αλλά έχουν ανάγκη από παραπάνω χώρους, χωρίς όμως να επιθυμούν να πάνε στο μέγεθος του Countryman.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | MINI Aceman SE |
---|---|
Κινητήρας | |
Τύπος | 1 ηλεκτροκινητήρας σταθ. μαγνήτη εμπρός |
Τροφοδοσία | Ρεύμα |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 218 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 330 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 1/αυτόματο/κίνηση εμπρός |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,1 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 170 |
Βάρος (κιλά) | 1.785 |
Κατανάλωση (kW./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 14,7 − 14 kWh/100 χλμ |
Εργοστασιακή αυτονομία (χλμ.) | 405 − 384 χλμ |
Χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 54,2 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 300 |
Σελ. 1 | MINI Aceman SE: Ηλεκτρικό crossover με sport χαρακτήρα |
Σελ. 2 | Διατηρεί την ταυτότητα της MINI, βρίσκεται ανάμεσα στο Cooper και στο Countryman |
Σελ. 3 | Το trendy και παιχνιδιάρικο εσωτερικό του Aceman έχει χώρους για 4 ενήλικες επιβάτες |
Σελ. 4 | Το MINI Aceman SE έχει 218 ηλεκτρικά άλογα, κάνει πάνω από 350 χλμ με 1 φόρτιση |
Σελ. 5 | Στο δρόμο το Aceman διατηρεί τον «καρτίστικο» χαρακτήρα των MINI |