
Να αγοράσω τώρα το T-Roc ή να περιμένω το καινούργιο; Όλη η αλήθεια
Το τρέχον είναι μοντέλο 7 χρόνων, αλλά παραμένει ακριβό (από 26.000 ευρώ).
Το νέο μπαίνει στα χωράφια των μικρομεσαίων οικογενειακών (C-SUV).
Χωρίς ρεύμα το παλιό, καίει 9 λίτρα στην πόλη – με υβριδικά μοτέρ το νέο T-Roc.
Το νέο T-Roc δείχνει (και είναι) μια γενιά μπροστά σε σχεδίαση.
autoagora Team
Το τρέχον είναι μοντέλο 7 χρόνων, αλλά παραμένει ακριβό (από 26.000 ευρώ)
To VW T-Roc παρουσιάστηκε το 2018 και έβαλε για πρώτη φορά τη γερμανική φίρμα στην hot κατηγορία των SUV πόλης. Εφτά χρόνια μετά το T-Roc, που κυκλοφορεί σε ανανεωμένη version, είναι στη δύση της εμπορικής του καριέρας με το νέο μοντέλο να έχει ήδη παρουσιαστεί. Ως run-out μοντέλο θα περίμενε κανείς να έχει αρκετά δελεαστική τιμή αυτό όμως δεν ισχύει. Ακόμα και αν μιλάμε για την έκδοση με τον 1.000άρηΤSI κινητήρα των 116 ίππων (δε θα υπάρχει στο νέο) με χειροκίνητο κιβώτιο.
Στα 25.980 ευρώ για την έκδοση Style είναι ακόμη από τις υψηλότερες τιμές στα 1.000άρια B-SUV (o turbo και μάλιστα εξηλεκτρισμένος ανταγωνισμός παίζει κάτω από 23 χιλιάρικα). Η δε έκδοση με τον 1,5 TSI κινητήρα των 150 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο DSG είναι στα 28.980 ευρώ στην έκδοση more και 30.980 ευρώ στην έκδοση προσφοράς Dream που προσφέρει περισσότερο εξοπλισμό με μικρή επιβάρυνση.
Το νέο μπαίνει στα χωράφια των μικρομεσαίων οικογενειακών (C-SUV)
Η βασική διαφορά θα είναι το μέγεθος αφού το T-Roc θέλει να κόψει δεσμούς με τη B-SUV κατηγορία και να ανέβει στα C-SUV, εκεί όπου ανήκει δικαιωματικά λόγω πλατφόρμας. Το νέο VW T-Roc λοιπόν ξεκινά από νέα βάση καθώς χρησιμοποιεί την MQB Evo αρχιτεκτονική, ενώ το μήκος του αγγίζει πλέον τα 4.373 χιλιοστά που σημαίνει ότι είναι 12 εκατοστά μεγαλύτερο από τον προκάτοχο του και το μεταξόνιο του έχει αυξηθεί κατά 28 χιλιοστά με ότι αυτό συνεπάγεται τόσο για τους χώρους στην καμπίνα όσο και για το πορτμπαγκάζ.
Με το υπάρχον T-Roc να έχει απλώς επαρκή χώρο για τα γόνατα των πίσω (11,4 εκατ.), προς όφελος πάντως του ικανοποιητικού πορτμπαγκάζ (445 λτ.), το νέο αναμένεται με πιο αρκετά πιο ευρύχωρη καμπίνα για να εξυπηρετήσει καλύτερα οικογενειακές ανάγκες.
Χωρίς ρεύμα το παλιό, καίει 9 λίτρα στην πόλη – με υβριδικά μοτέρ το νέο T-Roc
Το υπάρχον VW T-Roc δεν είχε εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα με αποτέλεσμα να έχει αυξημένη κατανάλωση, ειδικά μέσα στην πόλη, όπου κάνουμε και τα περισσότερα χιλιόμετρα πλέον. Συγκεκριμένα, η έκδοση 1,5 TSI των 150 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο DSG στην πόλη καίει γύρω στα 9 λτ./100 χλμ., σχεδόν 50% πάνω από τον mild hybrid ανταγωνισμό.
Η γκάμα των κινήτρων του νέου T-Roc, το οποίο βασίζεται στην αναβαθμισμένη αρχιτεκτονική MQB Evo, απαρτίζεται από μοτέρ βενζίνης με mild hybrid και πλήρως υβριδική τεχνολογία. Η αρχή της καριέρας του μοντέλου γίνεται με τον eTSI 1,5 λίτρων που αποδίδει 116 άλογα και 220 Nm ροπής ή 150 άλογα και 250 Nm ροπής, ενώ η μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς γίνεται μέσω του αυτόματου κιβωτίου DSG 7 ταχυτήτων. Αργότερα, θα προστεθεί στη λίστα και το full hybrid σε δύο εκδόσεις ισχύος με 136 ή 170 ίππους, αμφότερες με ροπή 306 Nm, που αναμένεται να καίει ελάχιστα στην πόλη.
Το νέο T-Roc δείχνει (και είναι) μια γενιά μπροστά σε σχεδίαση
Πάγια στρατηγική της VW είναι να μην αλλάζει πολύ το design στις νέες γενιές των μοντέλων της. Αυτό δεν ισχύει και για το νέο, δεύτερης γενιάς T-Roc το οποίο έχει παρουσιαστεί επίσημα. Υιοθετώντας μια πιο coupe αισθητική και πιο αεροδυναμική σχεδίαση (10% βελτίωση με αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας στο 0,29)., έχει σίγουρα έναν πολύ πιο μοντέρνο «αέρα» σε σχέση με το τρέχων μοντέλο.
Το νέο T-Roc εκμεταλλεύεται τις μεγαλύτερες διαστάσεις για να δημιουργήσει ένα πιο… αθλητικό look. Μπροστά έχει στοιχεία τόσο από την αμιγώς ηλεκτρική οικογένεια της Volkswagen, όσο και από τα θερμικά μοντέλα της, τη στιγμή που το πίσω μέρος έχει χαρακτηριστικό coupe στιλ χάρη στην μεγάλη κλίση του πίσω τζαμιού και τα λεπτά φανάρια.
Αξίζει να περιμένεις το καινούργιο
Το νέο VW T-Roc έχει ήδη παρουσιαστεί επίσημα και έρχεται κρατώντας ουσιαστικά μόνο το όνομα. Πλέον μιλάμε για ένα compact οικογενειακό SUV με μεγαλύτερες διαστάσεις, σημαντικές αναβαθμίσεις και νέες τεχνολογίες/δυνατότητες, όπως υβριδικά συστήματα και σύγχρονο εξοπλισμό συνδεσιμότητα.Mε δεδομένη την υψηλή τιμή του τρέχοντος (έκδοση 1,5 TSI) και την υποβάθμιση στην αξία μεταπώλησης με το λανσάρισμα του καινούργιου, είναι προτιμότερη η αναμονή για την αγορά του καινούργιου με περισσότερα «προνόμια» και πιο σύγχρονη τεχνολογία. Στις κύριες ευρωπαϊκές αγορές η τιμή εκκίνησης για το νέο είναι γύρω στις 30.000 ευρώ (1,5 TSI 116 PS).

