ΟΔΗΓΟΥΜΕ: Νέα BMW Σειρά 3 Sedan

Διαβάστηκε από 1304 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/4/2019

Μεγαλύτερη, ομορφότερη και φυσικά γρηγορότερη.. Σβήνοντας τα 44 κεράκια στην τούρτα της, η νέα Σειρά 3 Sedan της BMW, στην 7η γενιά της, σηματοδοτεί την αρχή ενός νέου κεφαλαίου στη σχεδιαστική φιλοσοφία της φίρμας.

 
   
Σαν μία μικρότερη 5άρα
Αφού λοιπόν μπήκαμε ήδη στα μονοπάτια γύρω από την σχεδίαση, ας δούμε το νέο μοντέλο με μεζούρα και σημειώσεις που θα μεταφέρουν στο χαρτί μία εντυπωσιακή εικόνα. Θυμίζει πολύ την Σειρά 5, μιας και για πρώτη φορά στην ιστορία της πέρασε το φράγμα των 4.7μ. μήκους (+76χλστ.) ενώ παράλληλα το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 41χλστ. Γιατί τέτοια εμμονή να μεγαλώσει; Για καλύτερους χώρους φυσικά και ακόμα πιο άνετες μετακινήσεις που λόγω ποιότητας, θα κάνουν τους επιβάτες να ξεχνούν πως βρίσκονται μέσα σε αυτοκίνητο. Οπτικά, τόλμησε αρκετά με τις καμπύλες στα φώτα, «φούσκωσε» τα μαρσπιέ ενώ πρόσθεσε και αρκετά διακοσμητικά περιφερειακά στα παράθυρα. Από την άλλη, η απόλυτη κατανομή βάρους 50-50 και το χαμηλότερο κέντρο βάρους κατά 10χλστ. έφεραν και βελτιωμένη αεροδυναμική.



Φορτώθηκε τεχνολογίες και ξεχωρίζει
Η αρχιτεκτονική στο εσωτερικό εκθειάζει τον οδηγό που τα έχει όλα έτοιμα και πρέπει να βάλει μόνο το χαμόγελο του. Από τον βασικό κιόλας εξοπλισμό συναντάμε  προβολείς full-LED και σκούρα πίσω φώτα LED, πίνακα οργάνων με οθόνη 5.7 ιντσών - οθόνη multimedia από 6.5 μέχρι και 8.8 ίντσες και φυσικά δεκάδες συστήματα ασφαλείας που θα σας σώσουν από πολλές ατυχίες, κι ας μην το μάθετε ποτέ. Βέβαια εάν ανεβείτε λίγο επίπεδο, θα βρείτε την αγαπημένη «Μ» διακόσμηση με μεγάλες ζάντες, σπορ διαφορικό, χαμηλωμένη ανάρτηση και βαμμένες δαγκάνες. Όποιο όμως εξοπλιστικό πακέτο και να προτιμήσετε, σίγουρα θα χαρείτε να χρησιμοποιείτε το Driving Experience Control, όπου  ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να παραμετροποιεί από την απόκριση του κινητήρα, μέχρι και την εκπεμπόμενο ήχο. 
Γκάμα κινητήρων και κιβωτίων
Η BMW ποντάρει εξίσου στην βενζίνη όσο και στο diesel. Έτσι η νέα 3άρα Sedan, θα κυκλοφορήσει σε έξι συνολικά δίλιτρα μηχανικά σύνολα,  δύο 4κύλινδρα (βενζίνη και diesel)  και ένα εξακύλινδρο πετρελαίου. Η ιπποδύναμη θα ξεκινάει από τα 150 άλογα και θα φτάνει μέχρι τα 265, ενώ μέσα στο έτος πρόκειται να εμπλουτιστεί η γκάμα και με μία plug-in hybrid έκδοση. Όλες οι εκδόσεις, θα διατίθενται τόσο με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο, όσο με το αυτόματο Steptronic, 8 σχέσεων. 



Μία μικρή δόση από την νέα  3 Series Sedan
Πριν ακόμα βολευτείς στο κάθισμα του οδηγού, ήδη σχολιάζεις την άριστη ποιότητα σε όλα τα υλικά, όσο και την αυξημένη ευρυχωρία για όλους τους επιβάτες. Οδηγήσαμε την 320d, με τον diesel κινητήρα των 190 ίππων και εντυπωσιαστήκαμε από την απόκριση του γκαζιού και φυσικά την γνωστή απαράμιλλη ποιότητα κύλισης. Η κάπως σφικτή ανάρτηση, έχει βρει την απόλυτη τομή ανάμεσα στο σωστό πάτημα και το φιλτράρισμα κάθε οδικής ανωμαλίας, ενώ η ηχομόνωση της καμπίνας είναι ίσως στα καλύτερα επίπεδα από ποτέ. Παρά την σύντομη οδηγική μας γνωριμία, μπορούμε να πούμε πως η νέα σειρά 3 επιβεβαίωσε όλες τις προσδοκίες μας, μάλλον και κάτι παραπάνω, ενώ όσον αφορά τις τιμές, να αναφέρουμε πως στην χώρα μας η έκδοση 320d των 190 ίππων θα ξεκινάει από 46.650 ευρώ, η 330i των 258 ίππων από 49.550 ευρώ και η τετρακίνητη xDrive 320d από 52.720 ευρώ.


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων