Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
8 φωτογραφίες »

Νέο, περιπετειώδες Ford Explorer Timberline

6/5/2021

Το Ford Explorer απέκτησε την σκληροτράχηλη έκδοση Timberline για την αγορά της Αμερικής, η οποία, χάρη σε αλλαγές στην ανάρτηση και το εξωτερικό, μεταμορφώνει το πολυτελές SUV σε ένα εκτός δρόμου όχημα κατάλληλο για τους λάτρεις της περιπέτειας και των εξορμήσεων.

Η Ford παρουσίασε το Explorer Timberline, την πιο σκληροτράχηλη έκδοση του πολυτελούς 7θέσιου SUV, για την αγορά της Αμερικής. Η εταιρεία με σήμα το Μπλε Οβάλ έχει προβεί σε αρκετές αλλαγές και προσθήκες, οι οποίες μεταμορφώνουν το αυτοκίνητο σε ένα ικανό εκτός δρόμου όχημα.

Πιο συγκεκριμένα, οι νέες ζάντες 18 ιντσών έχουν all terrain ελαστικά διάστασης 265/65, ενώ η ανάρτηση είναι αναβαθμισμένη με heavy duty αμορτισέρ, καινούργια ελατήρια και νέες αντιστρεπτικές, και συνδυασμό με τα μεγαλύτερα ελαστικά φροντίζει για την κατά 2cm αύξηση της απόστασης του οχήματος από το έδαφος, που πλέον είναι 22cm.
Το πίσω Torsen διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης φροντίζει για την διατήρηση της πρόσφυσης σε σκληρές συνθήκες με χιόνι ή λάσπες, ή ακόμα και σε εκτός δρόμου διαδρομές όπου ο ένας τροχός βρίσκεται στον αέρα.
 


Ο σκληρός χαρακτήρας του Ford Explorer Timberline είναι έκδηλος στο εξωτερικό του αυτοκινήτου. Στην χρωματική παλέτα προστέθηκε το καινούργιο Forged Green Metallic, ενώ τα φωτιστικά σώματα έχουν μαύρα πλαίσια. Εμπρός, η νέα, αποκλειστική για την έκδοση μάσκα σε χρώμα Carbonized Gray, διαθέτει προεγκατάσταση για πρόσθετα φώτα της Ford Performance, τα οποία ενισχύουν την ορατότητα του οδηγού σε σκοτεινά μέρη, χάρη στην απόδοση 169.000 lumens που έχουν. Χαμηλότερα, ο προφυλακτήρας έχει νέους προβολείς ομίχλης LED, ενώ ένα μεγάλο τμήμα του είναι από άβαφο πλαστικό, χαρακτηριστικό των εκτός δρόμου οχημάτων, στο οποίο δεσπόζουν 2 κόκκινοι γάντζοι ρυμούλκησης.

Τόσο τα πλαϊνά sideskirts, όσο και το τελείωμα του πίσω προφυλακτήρα είναι επίσης από άβαφο πλαστικό, ενώ η το αμάξωμα προστατεύεται από μεταλλικές πλάκες που ξεκινούν από μπροστά, προφυλάσσουν τον κινητήρα, τη μετάδοση και το διαφορικό, και καταλήγουν πίσω. Χάρη στους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και την αύξηση της απόστασης από το έδαφος, η γωνία προσέγγισης είναι 23,5 μοίρες, ενώ η γωνία φυγής 23,7 μοίρες.



Εσωτερικά, η Timberline έκδοση του Ford Explorer έχει έντονο το περιπετειώδες στοιχείο. Τα καθίσματα έχουν επένδυση από Active-X, με υφασμάτινο κέντρο, ενώ τα πατάκια είναι λαστιχένια, προκειμένου να καθαρίζονται εύκολα. Στην καμπίνα κυριαρχεί η απόχρωση Deep Cypress, η οποία συνδυάζεται με το μαύρο που βρίσκεται στην οροφή. Το ίδιο χρώμα έχει το επάνω μέρος του ταμπλό, ενώ στο κέντρο, κάτω από την οθόνη του infotainment, βρίσκουμε επένδυση με υφή που ονομάζεται Stone Mesh. Οι κόκκινες λεπτομέρειες στο εξωτερικό αντικατοπτρίζονται στις πορτοκαλί Deep Tangerine ραφές που βρίσκονται στις επενδύσεις.

Το τιμόνι αλλά και τα εμπρόσθια καθίσματα είναι θερμαινόμενα, κάτι απαραίτητο για τους λάτρεις των χειμερινών εξορμήσεων και του χιονιού. Εκτός αυτού, το 7-θέσιο SUV διαθέτει βοηθητικά συστήματα Co-Pilot360 και Co-Pilot360 Assist+ με προσαρμοστικό cruise control, αναγνώριση σημάνσεων κυκλοφορίας, διατήρηση λωρίδας και πλοήγηση με φωνητικές εντολές. Επίσης, στον standard εξοπλισμό βρίσκεται και μία camera 360 μοιρών, που ενισχύει την περιμετρική ορατότητα του οδηγού.



Το σκληροτράχηλο μοντέλο εξοπλίζεται στην Αμερική με τον turbo τετρακύλινδρο κινητήρα 2,3 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 300 ίππους και 420Nm ροπή, και συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 10 σχέσεων.
Οι παραγγελίες του Ford Explorer Timberline για την αγορά της Αμερικής ξεκίνησαν, και τα πρώτα οχήματα θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους στις αρχές του καλοκαιριού. Αναμένουμε να μάθουμε αν θα δούμε κάποια αντίστοιχη έκδοση και στη Γηραιά Ήπειρο.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις