Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Πραγματικά χτίζει ταυτότητα από το μηδέν. Αδύνατον να περάσει απαρατήρητο.

Η πίσω όψη, αλλαγμένη ριζικά με χαμηλωμένο ύψος, παίρνει coupe DNA.

Αυτή τη στιγμή βλέπετε το πιο προηγμένο τεχνολογικά μοντέλο της Ford.

Οδηγούμε: Νέο Ford Focus - Ο βασιλιάς των μικρομεσαίων

15/10/2018

Το νέο μικρομεσαίο της Ford αναβαθμίζεται σε κατηγορίες όπως η οδική συμπεριφορά ενώ παράλληλα ξεπερνά αστοχίες του παρελθόντος όπως οι χώροι των πίσω επιβατών και η συναρμολόγηση. Ναι καλά αναρωτιέστε, φλερτάρει σθεναρά με την premium κατηγορία.

Αεροδυναμική εμφάνιση που τραβάει τα βλέμματα
Η καινούργια ταυτότητα του Focus ξεχωρίζει από μακριά. Το αρκετά πιο μακρύ καπό σε συνδυασμό με τις νέες γραμμές αλλά και τον εμπρός μικρότερο πρόβολο σε πείθει πως δεν έχει καμία σχέση με τον προκάτοχο του. Πατάει στην νέα πλατφόρμα C2, και έτσι μακραίνει κατά 20 χλστ., χαμηλώνει κατά 30 χλστ. και χάνει 88 κιλά! Αξίζει να αναφέρουμε πως πλέον διαθέτει το μεγαλύτερο μεταξόνιο της κατηγορίας του, ενώ διαθέτει και αεροδυναμική για σεμινάριο ( Cd: 0.27 η Hatchback έκδοση). Για την πίσω όψη θα αφήσουμε τις εικόνες να μιλήσουν.

Εσωτερικό: Το πιο πρηγμένο τεχνολογικά μοντέλο της Ford
Η Ford κάνει all in στο νέο Focus και το ανεβάζει στον τεχνολογικό θρόνο της γκάμας. Ενσωματώνει 8 ιντσών οθόνη αφής, head up display, ασύρματη φόρτιση κινητού, δυνατότητα δημιουργίας Wi-Fi hot spot στο οποίο μπορούν να συνδεθούν μέχρι και 10 συσκευές ενώ το κερασάκι στη τούρτας είναι η εφαρμογή FordPass Connect. Μέσω αυτής, ο ιδιοκτήτης μπορεί να προβεί σε τεχνικό έλεγχο του αυτοκινήτου, να το ξεκλειδώσει, ακόμα και να μάθει για το που βρίσκεται ανά πάσα στιγμή. Στον τομέα της ποιότητας τώρα, δεν περιμέναμε κάτι λιγότερο από άφθονο μαλακό πλαστικό με την συναρμογή να αξίζει συγχαρητήρια αλλά και πολλούς να το χαρακτηρίζουν απλά, ως ένα μεγαλύτερο και πιο ποιοτικό Fiesta. 

Μηχανικά σύνολα: Ο παλιός 1.000άρης κόντρα στον νέο 1.500άρη
Αποκλείεται να μην βρείς το μηχανικό σύνολο που θα εξοπλίσει το νέο σου Focus, καθώς η λίστα αυτών είναι πλούσια και ενδιαφέρουσα. 
Στους βενζινοκινητήρες συναντάμε τον βραβευμένο και γνωστό 1.000άρη EcoBoost με 85, 100 ή 120 ίππους ή τον νέο 1.500άρη που εξοπλίζει και το Fiesta ST. Ο συγκεκριμένος αποδίδει 150 ή 182 ίππους με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου. Εάν επιθυμείτε diesel υπάρχει ο 1.5 EcoBlue 95 ή 120 ίππων καθώς και ο 2,0 EcoBlue με 150 ίππους. Όλοι οι κινητήρες πληρούν τις νόρμες Euro 6d και τα στοιχεία ρύπων και κατανάλωσης έχουν υπολογιστεί μέσω του κύκλου δοκιμών WLTΡ.

Οδηγική συμπεριφορά: Πατάει με αρχοντιά και απελευθερώνει premium αύρα
Χρειάζεσαι περίπου 500μ, 2 λακκούβες και μερικές στροφές για να καταλάβεις ότι είναι ένα από τα καλύτερα μικρομεσαία που φτιάχτηκαν ποτέ. Η σούπερ θέση οδήγησης με το εκπληκτικό σε αίσθηση και απόκριση τιμόνι, σε καθηλώνουν αστραπιαία. Από κει και πέρα το πλαίσιο είναι μοναδικά στιβαρό και οι αναρτήσεις είναι απορροφητικές τόσο, ώστε να μην χάσουν στιγμή από την αυτοκυριαρχία τους. Ναι το αμάξι πατάει μοναδικά, ξεχειλίζει εμπιστοσύνη και μπορεί να κοντράρει στα ίσια αυτοκίνητα που κοστίζουν πολλές χιλιάδες ευρώ παραπάνω. Well done Ford.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις