
Peugeot 208 Hybrid 145 PS: Σβέλτο, ποιοτικό και με χαμηλή κατανάλωση
Peugeot 208 Hybrid e-DCS6, Τιμή 24/09/2025: 25 400€
Peugeot 208 Hybrid 145 PS: Σβέλτο, ποιοτικό και με χαμηλή κατανάλωση
Καίει 4,9 λτ/100 χλμ στο ταξίδι και 5,4 λτ/100 χλμ στην πόλη.
Είναι το γρηγορότερο μικρό με «κανονικό» κινητήρα στην προσπέραση.
Έχει μεγάλο πορτ-μπαγκάζ (352 λτ.), πίσω κάθονται 2 ενήλικες με ύψος 1,83 και 1 παιδί.
Έχει πλούσιο εξοπλισμό και premium «χαρακτήρα».
autoagora Team
Δοκιμάζουμε και αξιολογούμε το Peugeot 208 Hybrid με τα 145 άλογα
Το Peugeot 208 είναι ένα από τα best seller μοντέλα της ελληνικής –και όχι μόνο- αγοράς, και ανανεώθηκε πρόσφατα, με τη γαλλική εταιρεία να εισάγει νέες υβριδικές εκδόσεις στη γκάμα κινητήρων.
Εκτός από την εισαγωγική επιλογή με τα 110 άλογα, το Peugeot 208 Hybrid είναι διαθέσιμο και σε ισχυρότερη, με 145 άλογα, την οποία και δοκιμάζουμε.
Προκειμένου να ανακαλύψουμε πόσο καλό είναι το νέο Peugeot 208 Hybrid, θα βαθμολογήσουμε το αυτοκίνητο με κριτήρια την πραγματική κατανάλωση, τους χώρους, τις επιδόσεις, τον εξοπλισμό, την εγγύηση και την τιμή. Για να έχουμε μια αντικειμενική εικόνα από το πώς «στέκεται» το 208 Hybrid απέναντι από τον ανταγωνισμό, δίπλα από κάθε επίδοση θα παραθέσουμε την καλύτερη και τη χειρότερη της κατηγορίας, λαμβάνοντας υπόψη μας μοντέλα με απλά και ήπια υβριδικά βενζινοκίνητα σύνολα, με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Τα δυνατά σημεία του Peugeot 208 Hybrid είναι οι επιδόσεις, η χαμηλή κατανάλωση, τα φρένα και η ευρυχωρία του πορτ-μπαγκάζ. Ο χώρος για τους πίσω επιβάτες βρίσκεται στον μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ η τιμή της έκδοσης των 145 ίππων είναι ακριβότερη από το μέσο της κλάσης, ωστόσο συνοδεύεται από έναν καλό βασικό εξοπλισμό, υψηλή ποιότητα υλικών και «προχωρημένο» design.
Το Peugeot 208 βαθμολογείται με 89 στα 100
Μάρκα/Μοντέλο | Peugeot 208 | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Peugeot 208 Hybrid E-dcs6 145ps | ||||
Βαθμολογία | 89% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρά Βενζίνη | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2024 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Mild hybrid | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1199 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
145 | 150 | SEAT IBIZA 1.5 ECO TSI 150 PS DSG 150ps | 71 | MITSUBISHI SPACE STAR 1.2 S&S CVT 71ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
6 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΠραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.)
|
4,9 | 4,8 | FIAT GRANDE PANDA HYBRID 110ps | 6,2 | SKODA FABIA 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps |
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.)
|
6,2 | 6,2 | FIAT GRANDE PANDA HYBRID 110ps | 8 | SKODA FABIA 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
898 | 917 | FIAT GRANDE PANDA HYBRID 110ps | 645 | SKODA FABIA 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
8,2 | 14,5 | FIAT GRANDE PANDA HYBRID 110ps | 7,6 | MITSUBISHI SPACE STAR 1.2 S&S CVT 71ps |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,31 | 1,37 | HYUNDAI i20 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | 1,3 | MITSUBISHI SPACE STAR 1.2 S&S CVT 71ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 352 | 380 | SKODA FABIA 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 235 | MITSUBISHI SPACE STAR 1.2 S&S CVT 71ps |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
8,2 | 8,02 | SEAT IBIZA 1.5 ECO TSI 150 PS DSG 150ps | 12 | MITSUBISHI SPACE STAR 1.2 S&S CVT 71ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
210 | 222 | SKODA FABIA 1.5 TSI 150 PS DSG7 150ps | 160 | FIAT GRANDE PANDA HYBRID 110ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,6 | 36 | HYUNDAI i20 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | 38,8 | FIAT GRANDE PANDA HYBRID 110ps |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 5 | FIAT GRANDE PANDA HYBRID 110ps | 4 | SEAT IBIZA 1.5 ECO TSI 150 PS DSG 150ps |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
17.990 | DACIA SANDERO 1.0 TCe CVT 90ps |
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας, το Peugeot 208 Hybrid 145 αξιολογείται με 89 στα 100. Τα σημεία που κάνουν το γαλλικό μοντέλο να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό είναι η κατανάλωση σε ταξίδι που μετρήθηκε στα 4,9 λτ/100 χλμ, ένα νούμερο που είναι καλύτερο από τον μέσο όρο της κατηγορίας, η μέση κατανάλωση που είναι η χαμηλότερη ανάμεσα στα ήπια υβριδικά μοντέλα (6,2 λτ/100 χλμ), η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (8,2 λτ/100 χλμ), η απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ/ώρα, που είναι 36,6 μέτρα, καθώς και η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ (352 λίτρα).
Αν κάπου υστερεί το Peugeot 208, αυτό είναι στο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, ο οποίος όμως είναι αρκετός για άτομα με ύψος 1,83 μέτρα. Το πλάτος του πίσω καθίσματος κυμαίνεται στο μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ η τιμή της εισαγωγικής έκδοσης εξοπλισμού για το κορυφαίο 208 με τα 145 άλογα είναι μεγαλύτερη από τον μέσο όρο.
Ας περάσουμε αναλυτικά στις μετρήσεις του Peugeot 208 Hybrid με τα 145 άλογα όσον αφορά στην κατανάλωση σε πόλη και ταξίδι, στην ευρυχωρία, καθώς και στην προσπέραση σε επαρχιακό δρόμο και αυτοκινητόδρομο.
Σελ. 2 | Peugeot 208 Hybrid 145 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Peugeot 208 Hybrid 145 PS: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |