autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το ήπια υβριδικό Peugeot 3008.
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το ήπια υβριδικό Peugeot 3008.

Peugeot 3008 Hybrid e-DCS6, Τιμή 22/05/2025: 34 900€

Peugeot 3008 Hybrid e-DCS6 145 PS: Κομψό, high-tech και άνετο

22/5/2025

Κομψότητα και δυναμισμός με fastback coupe σιλουέτα.
Συνδυάζει χαμηλή κατανάλωση (6,8 λτ./100 χλμ. στην πόλη) και ικανοποιητικές επιδόσεις.
Πολυτελές και ευρύχωρο σε όλες τις θέσεις, πορτμπαγκάζ 520 λτ.
Υπερπλήρης ο εξοπλισμός στην βασική έκδοση, δεν απαιτείται αναβάθμιση στην πλουσιότερη.

Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το Peugeot 3008 Hybrid e-DCS6 145 PS.

Η σύγχρονη Peugeot έχει μεταμορφωθεί από έναν παραδοσιακό κατασκευαστή οικογενειακών αυτοκινήτων σε έναν πρωτοπόρο της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας, με έντονη σχεδιαστική ταυτότητα και έμφαση στην τεχνολογία και την ποιότητα. Τα τελευταία χρόνια, τα μοντέλα της ξεχωρίζουν για τον τολμηρό σχεδιασμό, το καινοτόμο εσωτερικό και τη στροφή προς τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της. Το νέο Peugeot 3008 αντιπροσωπεύει αυτή την εξέλιξη. Από ένα απλό crossover, έχει εξελιχθεί σε ένα σύγχρονο coupe SUV με υβριδικές και αμιγώς ηλεκτρικές επιλογές, προσφέροντας μια premium εμπειρία, χωρίς να χάνει τον πρακτικό του χαρακτήρα. Φέρνει στην αγορά μία στιλάτη πρόταση, θέλοντας να ανταγωνιστεί δυναμικά τα μικρομεσαία SUV.

Η σιλουέτα του γαλλικού SUV έχει εξελιχθεί σε αυτή ενός fastback coupe, με αεροδυναμική χαμηλή γραμμή οροφής που ενισχύει την αίσθηση κίνησης και μοντέρνας κομψότητας. Στο εμπρόσθιο τμήμα, ξεχωρίζει η εμπρόσθια μάσκα, στην οποία απουσιάζει το κλασικό πλαίσιο που την όριζε ως τώρα. Στη θέση του υπάρχει μια σχεδόν τρισδιάστατη επιφάνεια με κάθετα, pixel-οειδή μοτίβα, που θυμίζουν τεχνολογία LED ή ψηφιακό πλέγμα. Στο κέντρο της δεσπόζει το μεγαλύτερο και πιο μοντέρνο λογότυπο της Peugeot. Οι προβολείς LED ενσωματώνονται απευθείας στη μάσκα, με τα φώτα ημέρας σε κάθετη διάταξη να μοιάζουν με φωτεινά «νύχια» που κατεβαίνουν προς τον προφυλακτήρα, ενισχύοντας τη δυναμική παρουσία του οχήματος.

Η πίσω όψη χαρακτηρίζεται από τα 3D φωτιστικά σώματα, επίσης σε σχήμα τριών νυχιών σε κάθε πλευρά. Το προφίλ του 3008 διατηρεί καθαρές γραμμές που εκτείνονται από τους προβολείς μέχρι τα A-pillars, με φινιρίσματα σε χρώμιο και σατινέ που υπογραμμίζουν την premium θέση του. Οι ζάντες αλουμινίου, που προσφέρονται σε διάφορες διαστάσεις, ενισχύουν την στιβαρότητα και το στυλ του οχήματος. Συνολικά, το 3008 αποτελεί μία από τις πιο ενδιαφέρουσες σχεδιαστικά προτάσεις της αγοράς, ξεχωρίζοντας από την πρώτη ματιά από τα ανταγωνιστικά μοντέλα.

Το εσωτερικό του νέου Peugeot 3008 αποτελεί μια εντυπωσιακή αναβάθμιση στον τομέα του σχεδιασμού και της τεχνολογίας, με την Peugeot να εισάγει το νέο «Panoramic i-Cockpit». Το επίκεντρο της καμπίνας είναι η εντυπωσιακή καμπυλωτή οθόνη 21 ιντσών που συνδυάζει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την κεντρική οθόνη αφής σε μία ενιαία μονάδα. Η ποιότητα των υλικών είναι εξαιρετική, με την Peugeot να χρησιμοποιεί υφάσματα και φινιρίσματα υψηλής ποιότητας που προσδίδουν αίσθηση πολυτέλειας. Ταυτόχρονα, όμως, δεν παραμελούνται οι τομείς των χώρων και της πρακτικότητας, που ανέκαθεν έκαναν το 3008 να ξεχωρίζει. Πρόκειται ακόμα για ένα από τα πιο ευρύχωρα οικογενειακά SUV της αγοράς, με υψηλό επίπεδο άνεσης για κάθε επιβάτη.

Πλέον, το 3008 διατίθεται ως ήπια υβριδικό, Plug-In ή αμιγώς ηλεκτρικό. Την βάση αποτελεί η mild-hybrid έκδοση, που βρέθηκε στα χέρια μας για δοκιμή. Ο νέος ήπια υβριδικός κινητήρας συνδυάζει έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρων PureTech με έναν ηλεκτροκινητήρα 21 ίππων, τοποθετημένο μέσα στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6. Η συνολική ισχύς φτάνει τους 145 ίππους με 230 Nm ροπής, ενώ η τεχνολογία ενσωματώνει μια μπαταρία 48V ιόντων λιθίου. Η αποδοτικότητα του συγκεκριμένου μηχανικού συνόλου μας είναι ήδη γνώριμη από όσα μοντέλα το χρησιμοποιούν από τον όμιλο Stellantis και επιβεβαιώθηκε για άλλη μια φορά μέσω του 3008 Hybrid. Καταφέρνει να συνδυάσει καλές επιδόσεις με χαμηλά νούμερα κατανάλωσης, ιδίως σε αστικό περιβάλλον.

Μάρκα/Μοντέλο Peugeot 3008 Καλύτερα Χειρότερα
Έκδοση μοντέλου Peugeot 3008 Hybrid e-DCS6 145 PS        
Βαθμολογία 89%    
Κατηγορία μοντέλου Μικρομεσαία SUV Βενζίνη        
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
2024        
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
Mild hybrid        
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
1199        
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
145        
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
Automatic        
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
6        
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
ΕΜΠΡΟΣ        
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
7,2 7,1 CITROEN C5 AIRCROSS Hybrid Automatic 145ps 13 CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
1000 1000 PEUGEOT 3008 Hybrid e-DCS6 145ps 625 KGM KORANDO 1.5T AUTO 4WD 163ps
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
20 22 MG HS 1.5T DCT 162ps 11 AUDI A3 SPORTBACK allstreet 35 TFSI Hybrid S tronic 150ps
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
1,43 1,43 PEUGEOT 3008 Hybrid e-DCS6 145ps 1,33 AUDI A3 SPORTBACK allstreet 35 TFSI Hybrid S tronic 150ps
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) 520 652 VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 eTSI 150 PS DSG7 150ps 315 SUBARU CROSSTREK e-BOXER AWD 136ps
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
10,2 4,9 CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps 12,4 KGM KORANDO 1.5T AUTO 4WD 163ps
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
201 250 CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps 175 RENAULT AUSTRAL 1.3 mild hybrid Auto 160ps
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 38 34,5 ALFA ROMEO TONALE 1.5 DDCT 160 PS MHEV 160ps    
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
5 8 FORD KUGA 1.5 EcoBoost 186 AUTO 186ps 2 BMW X1 sDrive18i DCT 136ps
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
         


Στο πίσω μέρος συναντάμε 3D φωτιστικά σώματα, σε σχήμα τριών νυχιών.

Στο πίσω μέρος συναντάμε 3D φωτιστικά σώματα, σε σχήμα τριών νυχιών.

Αρχικά, το νέο Peugeot 3008 Hybrid κατάφερε να σημειώσει την βαθμολογία 89%, μία από τις υψηλότερες στην κατηγορία. Κατά την διάρκεια της δοκιμής μας, κατάφερε να σημειώσει εξαιρετικά χαμηλή μέση κατανάλωση για ένα ήπια υβριδικό οικογενειακό SUV μεγάλων διαστάσεων, γύρω στα 7,2 λτ./100 χλμ. Κι αυτό χωρίς να θυσιάζει τις επιδόσεις, αφού μπορεί να κινηθεί σβέλτα και ο ηλεκτροκινητήρας συμβάλλει στην απόκρισή του. Αν και ο χρόνος των 10,2 δλ. για το 0-100 δεν εντυπωσιάζει, είναι ικανοποιητικός για τις ανάγκες ενός οικογενειακού αυτοκινήτου, ενώ επίσης είναι πολύ πρόθυμο σε προσπεράσεις.


 

Όσον αφορά τις μετρήσεις ευρυχωρίας του, εντυπωσιάζει με περίσσιο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών (20 εκ.) και το φαρδύτερο πίσω κάθισμα της κατηγορίας (1,43 μ.). Αυτό σημαίνει πως ακόμα και τρεις ενήλικες μπορούν να βολευτούν στο πίσω μέρος, χωρίς στρίμωγμα. Ακόμη, το πορτμπαγκάζ των 520 λτ. θα χωρέσει όλες τις αποσκευές που μπορεί να χρειαστεί μία οικογένεια, ακόμα και στην περίπτωση ενός ταξιδιού.

Ας δούμε στις σελίδες που ακολουθούν τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά τις επιδόσεις, τους χώρους και την πραγματική κατανάλωση του μοντέλου.

Σελ.
2
Peugeot 3008. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
Σελ.
3
Peugeot 3008. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

ILEP
11 STEPS