.jpg)
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Peugeot 3008. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
22/5/2025
Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά την κατανάλωση ρεύματος, την ευρυχωρία στο εσωτερικό, αλλά και τις επιδόσεις του Peugeot 3008 Hybrid e-DCS6 145 PS.
Μάρκα/Μοντέλο | Peugeot 3008 | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 6,8 | 5,8 | CITROEN C5 AIRCROSS Hybrid Automatic 145ps | 15,8 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5,5 | 5,1 | MERCEDES GLA 200 mHEV FL 163ps | 8,6 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,2 | 7,1 | CITROEN C5 AIRCROSS Hybrid Automatic 145ps | 13 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 1000 | 1000 | PEUGEOT 3008 Hybrid e-DCS6 145ps | 625 | KGM KORANDO 1.5T AUTO 4WD 163ps | |
Κατανάλωση | 88% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 20 | 22 | MG HS 1.5T DCT 162ps | 11 | AUDI A3 SPORTBACK allstreet 35 TFSI Hybrid S tronic 150ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 6,5 | 9,5 | JAECOO 7 1.6 TGDI 7DCT AWD 147ps | 1,2 | AUDI Q3 Sportback 35 TFSI S tronic 150ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,43 | 1,43 | PEUGEOT 3008 Hybrid e-DCS6 145ps | 1,33 | AUDI A3 SPORTBACK allstreet 35 TFSI Hybrid S tronic 150ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 520 | 652 | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 eTSI 150 PS DSG7 150ps | 315 | SUBARU CROSSTREK e-BOXER AWD 136ps | |
Χώροι | 80% | |||||
Είδος | Mild hybrid | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1199 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 145 | 333 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 130 | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 230 | 420 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 182 | SUBARU CROSSTREK e-BOXER AWD 136ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,2 | 4,9 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 12,4 | KGM KORANDO 1.5T AUTO 4WD 163ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 7,1 | 3 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 7,9 | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 69% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικά μέρη (χρόνια) | 5 | 8 | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 186 AUTO 186ps | 2 | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 2 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 75% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,54 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,9 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,64 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,74 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 55 | 60 | CUPRA TERRAMAR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 265ps | 43 | MERCEDES GLA 200 mHEV FL 163ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 19,8 | 23 | CITROEN C5 AIRCROSS Hybrid Automatic 145ps | 13,5 | MERCEDES GLB 200 mHEV 163ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1648 | 1336 | RENAULT ARKANA 1.3 mild hybrid EDC 140ps | 1750 | CUPRA TERRAMAR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 265ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1199 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 145 | 333 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 130 | JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5500 | |||||
Ροπή (Nm) | 230 | 420 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | 182 | SUBARU CROSSTREK e-BOXER AWD 136ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1750 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,5 | 5,5 | OPEL GRANDLAND 1.2lt Turbo Hybrid EDCT6 145ps | 8,9 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 125 | 125 | OPEL GRANDLAND 1.2lt Turbo Hybrid EDCT6 145ps | 203 | CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps |
Κοιτώντας τα αναλυτικότερα νούμερα κατανάλωσης του 3008 Hybrid, συμπεραίνουμε πως ο ηλεκτροκινητήρας συμβάλλει σημαντικά ώστε τα νούμερα κατανάλωσης να παραμείνουν σχετικά χαμηλά. Σε αστικό κύκλο, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, καταφέρνει να καίει 6,8 λτ./100 χλμ., ενώ χαμηλή είναι και η κατανάλωσή του σε ταξίδι, στα 5,5 λτ./100 χλμ. Έτσι, η μέση κατανάλωσή του κατά την διάρκεια δοκιμών μας υπολογίστηκε στα 7,2 λτ./100 χλμ. Τα παραπάνω νούμερα έρχονται χωρίς περιορισμούς στις επιδόσεις, καθώς ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις ενός σύγχρονου οικογενειακού SUV. Κάνει το 0-100 σε 10,2 δλ., αλλά πιο ικανοποιητικός είναι ο χρόνος επιτάχυνσης από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα, σε 7,1 δλ. Αυτό αποδεικνύει πως το 3008 προσπερνά με ασφάλεια, ακόμα κι από σχετικά μεγάλες ταχύτητες.
Το 3008 Hybrid προσφέρει ήσυχη και άνετη οδήγηση, με το ηλεκτρικό σύστημα να λειτουργεί αθόρυβα στην πόλη. Η ανάρτηση απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου, ενώ το ηλεκτρικό τιμόνι παρέχει ακριβή αίσθηση και ευχάριστο βάρος. Η προσθήκη περίπου 250 κιλών λόγω του υβριδικού συστήματος δεν επηρεάζει αρνητικά την ισορροπία του οχήματος, ενώ η τοποθέτηση της μπαταρίας χαμηλά βελτιώνει τη σταθερότητα στις στροφές. Η ανάρτηση είναι εμφανώς ρυθμισμένη με έμφαση στην άνεση. Ακόμα και σε κακής ποιότητας οδοστρώματα ή σαμαράκια, οι κραδασμοί δεν μεταφέρονται έντονα στην καμπίνα, με το σύστημα να «φιλτράρει» αποτελεσματικά τις μικροανωμαλίες. Παρότι δεν έχει σπορ ρύθμιση, προσφέρει πολύ καλή ισορροπία μεταξύ άνεσης και ελέγχου του αμαξώματος.
.jpg)
Περνώντας στο εσωτερικό του, πρέπει να γίνει λόγος για τους χώρους που προσφέρει, οι οποίοι πλησιάζουν ή αποτελούν την κορυφή της κατηγορίας. Τα 20 εκ. περίσσιου χώρου για τα γόνατα των πίσω επιβατών εξασφαλίζουν ελευθερία κινήσεων και δεν θα περιορίσουν ούτε τους ψηλούς, ενώ ο χώρος για το κεφάλι τους δεν κρίνεται περιορισμένος λόγω της κουπέ σχεδίασης του (6,5 εκ.). Επιπλέον, το πίσω κάθισμα είναι το φαρδύτερο στην κατηγορία και θα επιτρέψει σε τρεις ενήλικες να βολευτούν στο πίσω μέρος. Το πορτμπαγκάζ του, συνολικής χωρητικότητας 520 λτ., βρίσκεται κοντά στον μέσο όρο και θα χωρέσει με σχετική ευκολία τις αποσκευές μίας οικογένειας.
Αν και το «Panoramic i-Cockpit» με την καμπυλωτή οθόνη που εκτείνεται μπροστά από τον οδηγό αποτελεί το highlight του εσωτερικού, ενδιαφέρουσα είναι και η ύπαρξη των «i-Toggles», κάτω από την κεντρική. Πρόκειται για δέκα προγραμματιζόμενα πλήκτρα αφής που επιτρέπουν στους χρήστες να δημιουργήσουν συντομεύσεις για τις πιο συχνά χρησιμοποιούμενες λειτουργίες, όπως ο έλεγχος του κλιματισμού ή η θέρμανση των καθισμάτων. Η ποιότητα των υλικών είναι εξαιρετική, με την Peugeot να χρησιμοποιεί υφάσματα υψηλής ποιότητας και φινιρίσματα από σατινέ χρώμιο που προσδίδουν αίσθηση πολυτέλειας. Τα καθίσματα είναι άνετα και υποστηρικτικά, ενώ η γενική αίσθηση της καμπίνας είναι φωτεινή και ευάερη, ενισχυμένη από τον έξυπνο σχεδιασμό και την χρήση ατμοσφαιρικού φωτισμού στην κουρφαία έκδοση.
.jpg)
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Peugeot 3008 σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Peugeot 3008. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Peugeot 3008. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |