autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Peugeot 3008. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Peugeot 3008. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.

22/5/2025

Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά την κατανάλωση ρεύματος, την ευρυχωρία στο εσωτερικό, αλλά και τις επιδόσεις του Peugeot 3008 Hybrid e-DCS6 145 PS.
 

Μάρκα/Μοντέλο Peugeot 3008 Καλύτερα Χειρότερα
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) 6,8 5,8 CITROEN C5 AIRCROSS Hybrid Automatic 145ps 15,8 CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα)
5,5 5,1 MERCEDES GLA 200 mHEV FL 163ps 8,6 CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 7,2 7,1 CITROEN C5 AIRCROSS Hybrid Automatic 145ps 13 CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
1000 1000 PEUGEOT 3008 Hybrid e-DCS6 145ps 625 KGM KORANDO 1.5T AUTO 4WD 163ps
Κατανάλωση 88%  
 
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.)
20 22 MG HS 1.5T DCT 162ps 11 AUDI A3 SPORTBACK allstreet 35 TFSI Hybrid S tronic 150ps
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.)
6,5 9,5 JAECOO 7 1.6 TGDI 7DCT AWD 147ps 1,2 AUDI Q3 Sportback 35 TFSI S tronic 150ps
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
1,43 1,43 PEUGEOT 3008 Hybrid e-DCS6 145ps 1,33 AUDI A3 SPORTBACK allstreet 35 TFSI Hybrid S tronic 150ps
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα)
520 652 VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 eTSI 150 PS DSG7 150ps 315 SUBARU CROSSTREK e-BOXER AWD 136ps
Χώροι 80%  
 
Είδος Mild hybrid        
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
1199        
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS)
145 333 CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps 130 JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm)
230 420 CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps 182 SUBARU CROSSTREK e-BOXER AWD 136ps
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
10,2 4,9 CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps 12,4 KGM KORANDO 1.5T AUTO 4WD 163ps
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.)
7,1 3 CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps 7,9 JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps
Κινητήρας - Επιδόσεις 69%  
 
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικά μέρη (χρόνια)
5 8 FORD KUGA 1.5 EcoBoost 186 AUTO 186ps 2 BMW X1 sDrive18i DCT 136ps
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια)
12        
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια)
2        
Εγγύηση αντιπροσωπείας 75%  
 
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.)
Μήκος (μέτρα) 4,54        
Πλάτος (μέτρα) 1,9        
Ύψος (μέτρα) 1,64        
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα)
2,74        
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 55 60 CUPRA TERRAMAR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 265ps 43 MERCEDES GLA 200 mHEV FL 163ps
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.)
19,8 23 CITROEN C5 AIRCROSS Hybrid Automatic 145ps 13,5 MERCEDES GLB 200 mHEV 163ps
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) 1648 1336 RENAULT ARKANA 1.3 mild hybrid EDC 140ps 1750 CUPRA TERRAMAR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 265ps
 
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή)
Κυβικά εκατοστά 1199        
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS)
145 333 CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps 130 JEEP COMPASS 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) 5500        
Ροπή (Nm) 230 420 CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps 182 SUBARU CROSSTREK e-BOXER AWD 136ps
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) 1750        
 
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ)
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU
EU6        
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) 5,5 5,5 OPEL GRANDLAND 1.2lt Turbo Hybrid EDCT6 145ps 8,9 CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ)
125 125 OPEL GRANDLAND 1.2lt Turbo Hybrid EDCT6 145ps 203 CUPRA FORMENTOR 2.0 TSI VZ DSG 4DRIVE 333ps

Κοιτώντας τα αναλυτικότερα νούμερα κατανάλωσης του 3008 Hybrid, συμπεραίνουμε πως ο ηλεκτροκινητήρας συμβάλλει σημαντικά ώστε τα νούμερα κατανάλωσης να παραμείνουν σχετικά χαμηλά. Σε αστικό κύκλο, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, καταφέρνει να καίει 6,8 λτ./100 χλμ., ενώ χαμηλή είναι και η κατανάλωσή του σε ταξίδι, στα 5,5 λτ./100 χλμ. Έτσι, η μέση κατανάλωσή του κατά την διάρκεια δοκιμών μας υπολογίστηκε στα 7,2 λτ./100 χλμ. Τα παραπάνω νούμερα έρχονται χωρίς περιορισμούς στις επιδόσεις, καθώς ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις ενός σύγχρονου οικογενειακού SUV. Κάνει το 0-100 σε 10,2 δλ., αλλά πιο ικανοποιητικός είναι ο χρόνος επιτάχυνσης από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα, σε 7,1 δλ. Αυτό αποδεικνύει πως το 3008 προσπερνά με ασφάλεια, ακόμα κι από σχετικά μεγάλες ταχύτητες.

Το 3008 Hybrid προσφέρει ήσυχη και άνετη οδήγηση, με το ηλεκτρικό σύστημα να λειτουργεί αθόρυβα στην πόλη. Η ανάρτηση απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου, ενώ το ηλεκτρικό τιμόνι παρέχει ακριβή αίσθηση και ευχάριστο βάρος. Η προσθήκη περίπου 250 κιλών λόγω του υβριδικού συστήματος δεν επηρεάζει αρνητικά την ισορροπία του οχήματος, ενώ η τοποθέτηση της μπαταρίας χαμηλά βελτιώνει τη σταθερότητα στις στροφές. Η ανάρτηση είναι εμφανώς ρυθμισμένη με έμφαση στην άνεση. Ακόμα και σε κακής ποιότητας οδοστρώματα ή σαμαράκια, οι κραδασμοί δεν μεταφέρονται έντονα στην καμπίνα, με το σύστημα να «φιλτράρει» αποτελεσματικά τις μικροανωμαλίες. Παρότι δεν έχει σπορ ρύθμιση, προσφέρει πολύ καλή ισορροπία μεταξύ άνεσης και ελέγχου του αμαξώματος.



Περνώντας στο εσωτερικό του, πρέπει να γίνει λόγος για τους χώρους που προσφέρει, οι οποίοι πλησιάζουν ή αποτελούν την κορυφή της κατηγορίας. Τα 20 εκ. περίσσιου χώρου για τα γόνατα των πίσω επιβατών εξασφαλίζουν ελευθερία κινήσεων και δεν θα περιορίσουν ούτε τους ψηλούς, ενώ ο χώρος για το κεφάλι τους δεν κρίνεται περιορισμένος λόγω της κουπέ σχεδίασης του (6,5 εκ.). Επιπλέον, το πίσω κάθισμα είναι το φαρδύτερο στην κατηγορία και θα επιτρέψει σε τρεις ενήλικες να βολευτούν στο πίσω μέρος. Το πορτμπαγκάζ του, συνολικής χωρητικότητας 520 λτ., βρίσκεται κοντά στον μέσο όρο και θα χωρέσει με σχετική ευκολία τις αποσκευές μίας οικογένειας.

Αν και το «Panoramic i-Cockpit» με την καμπυλωτή οθόνη που εκτείνεται μπροστά από τον οδηγό αποτελεί το highlight του εσωτερικού, ενδιαφέρουσα είναι και η ύπαρξη των «i-Toggles», κάτω από την κεντρική. Πρόκειται για δέκα προγραμματιζόμενα πλήκτρα αφής που επιτρέπουν στους χρήστες να δημιουργήσουν συντομεύσεις για τις πιο συχνά χρησιμοποιούμενες λειτουργίες, όπως ο έλεγχος του κλιματισμού ή η θέρμανση των καθισμάτων. Η ποιότητα των υλικών είναι εξαιρετική, με την Peugeot να χρησιμοποιεί υφάσματα υψηλής ποιότητας και φινιρίσματα από σατινέ χρώμιο που προσδίδουν αίσθηση πολυτέλειας. Τα καθίσματα είναι άνετα και υποστηρικτικά, ενώ η γενική αίσθηση της καμπίνας είναι φωτεινή και ευάερη, ενισχυμένη από τον έξυπνο σχεδιασμό και την χρήση ατμοσφαιρικού φωτισμού στην κουρφαία έκδοση.


 

Σελ.
1
Πόσο καλό είναι το Peugeot 3008 σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές.
Σελ.
2
Peugeot 3008. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
Σελ.
3
Peugeot 3008. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

ILEP
11 STEPS