autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το ανανεωμένο SEAT Ibiza.
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το ανανεωμένο SEAT Ibiza.

Seat Ibiza 1.0 ECO TSI 115 PS, Τιμή 14/06/2025: 18 990€

SEAT Ibiza ECO TSI 115 PS: Δυναμικό με καθημερινή χρηστικότητα

20/5/2025

Η τελευταία ανανέωση «φρεσκάρισε» την ήδη μοντέρνα σχεδίαση της 5ης γενιάς Ibiza.
Ο 1.000άρης ECO TSI είναι η χρυσή τομή ανάμεσα σε επιδόσεις και κατανάλωση (6,7 λτ./100 χλμ. μέση).
Τεχνολογική αναβάθμιση και καλύτερη ποιότητα στο εσωτερικό, διατηρεί τους καλούς χώρους.
Στις εκδόσεις FR και FR Vision που διατίθεται, είναι πλήρες σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το ανανεωμένο SEAT Ibiza ECO TSI 115 PS.

Το SEAT Ibiza αποτελεί το πιο επιτυχημένο μοντέλο της ισπανικής μάρκας. Ξεκίνησε το ταξίδι του το 1984 και έκτοτε έχει πουλήσει σχεδόν 6 εκατομμύρια μονάδες σε πέντε γενιές, κάθε μία από τις οποίες συνέβαλε σημαντικά στην επίτευξη αυτού του στόχου. Η πέμπτη γενιά, που παρουσιάστηκε το 2017, αποτέλεσε ορόσημο για την SEAT, καθώς ήταν το πρώτο μοντέλο του ομίλου Volkswagen που χρησιμοποίησε την πλατφόρμα MQB A0 . Η ανανέωσή του το 2021 ενίσχυσε περαιτέρω την ψηφιακή του διάσταση, προσφέροντας εξελιγμένα συστήματα συνδεσιμότητας και ασφάλειας . Το νέο SEAT Ibiza συνεχίζει την παράδοση του μοντέλου, παραμένοντας επίκαιρο με νέες τεχνολογίες και μοντέρνα, νεανική σχεδίαση.

Ξεκινώντας από εκεί, το ανανεωμένο SEAT Ibiza διατηρεί την ισχυρή του προσωπικότητα με μοντέρνες πινελιές που τονίζουν τον σπορ και ταυτόχρονα αστικό του χαρακτήρα. Η νέα σχεδίαση επικεντρώνεται σε δυναμικές γραμμές και κομψές λεπτομέρειες. Η εμπρός όψη έχει αποκτήσει περισσότερο «νεύρο», χάρη στα νέας σχεδίασης LED φωτιστικά σώματα, που πλέον διατίθενται ως στάνταρ, ενώ η μάσκα και οι εισαγωγές αέρα έχουν υποστεί ελαφρύ ανασχεδιασμό. Η συνολική σιλουέτα παραμένει χαρακτηριστικά compact και σπορ, με έντονες ακμές κατά μήκος του αμαξώματος που ενισχύουν τον νεανικό χαρακτήρα του μοντέλου. Στο πίσω μέρος, το όνομα «Ibiza» εμφανίζεται πλέον με ανάγλυφη γραφή στο κέντρο της πόρτας του πορτμπαγκάζ, σε μια πιο premium αισθητική προσέγγιση που παραπέμπει σε ακριβότερες κατηγορίες. Αν και τα οπίσθια φωτιστικά σώματα διατηρούν τη γνώριμη οριζόντια τους διάταξη, πλαισιώνονται από πιο «καθαρό» και μοντέρνο σχεδιασμό με νέα φωτεινή επιγραφή.

Οι εκδόσεις FR και FR Vision, που ενσαρκώνουν πιο σπορ σχεδίαση και αποκτούν καλύτερο εξοπλισμό, επωφελούνται κι από τον 1.0 ECO TSI των 115 ίππων. Στην έκδοση FR και ως χειροκίνητο αποτελεί την μοναδική επιλογή, ενώ ως FR Vision μπορεί να συνδυαστεί με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG. Στα χέρια μας βρέθηκε ως χειροκίνητο στην κορυφαία FR Vision, όπου και πάλι κοστολογείται κάτω από τα 20.000 ευρώ. Ο κινητήρας 1.0 ECO TSI των 115 ίππων αποτελεί μία από τις πιο ισορροπημένες επιλογές στη γκάμα του νέου SEAT Ibiza, συνδυάζοντας οικονομία, απόδοση και ευχάριστη οδήγηση. Πρόκειται για έναν τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης, που αποδίδει 200 Nm ροπής, προσφέροντας ζωηρή επιτάχυνση και ευελιξία στις αστικές αλλά και περιαστικές διαδρομές. Σε πραγματικές συνθήκες, διατηρεί χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, κοντά στις τιμές που πετυχαίνουν τα περισσότερα μικρά βενζινοκίνητα, καθιστώντας τον ιδανικό για όσους αναζητούν την χρυσή τομή μεταξύ οικονομίας και «ζωηράδας».

Το facelift του Ibiza το 2021 χαρακτηρίζεται από μια πλήρη αναβάθμιση σε επίπεδο ποιότητας, τεχνολογίας και εργονομίας στο εσωτερικό, προσφέροντας μια πιο σύγχρονη και ψηφιακή εμπειρία στον οδηγό και τους επιβάτες. Ξεχωρίζει η νέα κεντρική οθόνη αφής που τοποθετείται ψηλότερα, το ψηφιακό καντράν που αποτελεί βασικό εξοπλισμό, καθώς και το νέο πολυλειτουργικό τιμόνι με επένδυση δέρματος. Όσον αφορά την ευρυχωρία του, τα πράγματα είναι όπως τα γνωρίζαμε, με επαρκείς χώρους για όλους τους επιβάτες, κοντά στον μέσο όρο της κατηγορίας και αρκετά μεγάλο πορτμπαγκάζ, που θα χωρέσει εύκολα τις αποσκευές για καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη.

Ας δούμε τον επόμενοι πίνακα που συνοψίζει τους κύριους τομείς αξιολόγησης αλλά και αναφέρει την συνολική βαθμολογία που κατάφερε να συγκεντρώσει το SEAT Ibiza ECO TSI 115 PS.
 

Μάρκα/Μοντέλο Seat Ibiza Καλύτερα
Έκδοση μοντέλου Seat Ibiza 1.0 ECO TSI 115 PS    
Βαθμολογία 89%  
Κατηγορία μοντέλου Μικρά Βενζίνη    
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
2024    
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
Βενζίνη    
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
999    
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
115 115 SEAT IBIZA 1.0 ECO TSI 115 PS 
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ    
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
6    
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
ΕΜΠΡΟΣ    
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
6,7 6,2 OPEL CORSA 1.2lt Turbo MT6 100ps
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
769 955 RENAULT CLIO 1.0 TCe 90ps
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
12,5 13,8 HYUNDAI i20 1.0T 6MT 100ps
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
1,36 1,37 HYUNDAI i20 1.0T 6MT 100ps
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) 355 391 RENAULT CLIO 1.0 TCe 90ps
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
9,7 9,7 SEAT IBIZA 1.0 ECO TSI 115 PS 115ps
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
198 198 SEAT IBIZA 1.0 ECO TSI 115 PS 115ps
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 37,4 36,9 PEUGEOT 208 1.2 PureTech 100ps
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
4 5 CITROEN C3 Turbo Manual 100ps
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
     


Στο πίσω μέρος, το όνομα «Ibiza» εμφανίζεται πλέον με ανάγλυφη γραφή στο κέντρο του πορτμπαγκάζ.

Στο πίσω μέρος, το όνομα «Ibiza» εμφανίζεται πλέον με ανάγλυφη γραφή στο κέντρο του πορτμπαγκάζ.



Το Seat Ibiza με τον 1.000άρη ECO TSI και χειροκίνητο κιβώτιο σημείωσε βαθμολογία 89 στα 100. Όπως προαναφέρθηκε, ο κινητήρας του είναι ζωηρός και χαρίζει ικανοποιητικές επιδόσεις, με το 0-100 να έρχεται σε 9,7 δλ. Παράλληλα, αποδεικνύεται σχετικά οικονομικός ως αμιγώς βενζινοκίνητος, αφού κατά την διάρκεια της δοκιμής μας η μέση κατανάλωση υπολογίστηκε στα 6,7 λτ./100 χλμ.

Στον τομέα της ευρυχωρίας, ανταποκρίνεται ικανοποιητικά και όπως γνωρίζαμε. Τα 12,5 εκ. περίσσιου χώρου για τα γόνατα των πίσω επιβατών επαρκούν ακόμα και για ψηλότερους, ενώ το φάρδος του πίσω καθίσματος (1,36 μ.) θα επιτρέψει την είσοδο τριών επιβατών για μικρές αποστάσεις. Ακόμη, το πορτμπαγκάζ συνολικής χωρητικότητας 355 λτ. κρίνεται μεγάλο για την κατηγορία και θα φιλοξενήσει άνετα όσες αποσκευές μπορεί να χρειαστεί κανείς στην καθημερινότητά του.

Ας δούμε στις σελίδες που ακολουθούν τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά τις επιδόσεις, τους χώρους και την πραγματική κατανάλωση του μοντέλου.

Σελ.
2
Seat Ibiza. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
Σελ.
3
Seat Ibiza. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

AUDI
TOYOTA