.jpg)
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Seat Ibiza. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
20/5/2025
Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά την κατανάλωση, στην ευρυχωρία της καμπίνας αλλά και τις επιδόσεις του Seat Ibiza ECO TSI 115 PS.
Μάρκα/Μοντέλο | Seat Ibiza | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 7,6 | 7,1 | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90ps | 8,6 | HYUNDAI i20 1.0T 6MT 100ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5,2 | 4,4 | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90ps | 5,4 | HYUNDAI i20 1.0T 6MT 100ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,7 | 6,2 | OPEL CORSA 1.2lt Turbo MT6 100ps | 7,5 | HYUNDAI i20 1.0T 6MT 100ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 769 | 955 | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90ps | 741 | HYUNDAI i20 1.0T 6MT 100ps | |
Κατανάλωση | 75% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 12,5 | 13,8 | HYUNDAI i20 1.0T 6MT 100ps | 8,2 | PEUGEOT 208 1.2 PureTech 100ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 2,8 | 7 | CITROEN C3 Turbo Manual 100ps | 2,1 | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,36 | 1,37 | HYUNDAI i20 1.0T 6MT 100ps | 1,26 | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 355 | 391 | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90ps | 309 | OPEL CORSA 1.2lt Turbo MT6 100ps | |
Χώροι | 84% | |||||
Είδος | Βενζίνη | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 999 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 115 | 115 | SEAT IBIZA 1.0 ECO TSI 115 PS 115ps | 90 | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 200 | 205 | CITROEN C3 Turbo Manual 100ps | 160 | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,7 | 9,7 | SEAT IBIZA 1.0 ECO TSI 115 PS 115ps | 12,1 | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 9,5 | 9,5 | OPEL CORSA 1.2lt Turbo MT6 100ps | 14,8 | VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI 95ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 78% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικά μέρη (χρόνια) | 4 | 5 | CITROEN C3 Turbo Manual 100ps | 4 | SEAT IBIZA 1.0 ECO TSI 115 PS 115ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 72% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,06 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,78 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,45 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,56 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 40 | 44 | OPEL CORSA 1.2lt Turbo MT6 100ps | 40 | HYUNDAI i20 1.0T 6MT 100ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 19,7 | CITROEN C3 Turbo Manual 100ps | 14 | HYUNDAI i20 1.0T 6MT 100ps | ||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1169 | 1140 | HYUNDAI i20 1.0T 6MT 100ps | 1226 | CITROEN C3 Turbo Manual 100ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 999 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 115 | 115 | SEAT IBIZA 1.0 ECO TSI 115 PS 115ps | 90 | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5500 | |||||
Ροπή (Nm) | 200 | 205 | CITROEN C3 Turbo Manual 100ps | 160 | RENAULT CLIO 1.0 TCe 90ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 2000 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,4 | 5,1 | OPEL CORSA 1.2lt Turbo MT6 100ps | 5,4 | HYUNDAI i20 1.0T 6MT 100ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 123 | 115 | OPEL CORSA 1.2lt Turbo MT6 100ps | 126 | CITROEN C3 Turbo Manual 100ps |
Ξεκινώντας αυτήν την φορά από την κατανάλωση, ο «μικρός» 1.000άρης ECO TSI αποδεικνύεται οικονομικός για την ιπποδύναμη του και δεδομένου ότι δεν υποβοηθιέται από ήπια υβριδική τεχνολογία. Καίει 7,6 λτ./100 χλμ. στην πόλη, ενώ ταξιδεύει με 5,2 λτ./100 χλμ. Σε μεικτό κύκλο οδήγησης, καταφέρνει να σημειώσει μέση κατανάλωση 6,7 λτ./100 χλμ. Κι αυτό χωρίς περιορισμούς στις επιδόσεις, με τους χρόνους επιτάχυνσής του να κινούνται κοντά στον μέσο όρο της κατηγορίας. Κάνει το 0-100 σε 9,7 δλ. και η προσπέραση από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα συμβαίνει σε 9,5 δλ.
Στον δρόμο, η ανανεωμένη πλατφόρμα και η βελτιωμένη ανάρτηση του προσφέρουν σταθερότητα και ευχάριστη αίσθηση. Το τιμόνι είναι ακριβές και άμεσο, διευκολύνοντας τις γρήγορες μανούβρες, ενώ τα φρένα ανταποκρίνονται αποτελεσματικά. Η ποιότητα κύλισης βρίσκεται προς το ανώτερο άκρο της κατηγορίας, με περιορισμένο θρόισμα και αεροδυναμικό θόρυβο, ακόμα και σε ταχύτητες ταξιδιού. Το Ibiza διατηρεί ουδέτερη συμπεριφορά στις στροφές, με ελάχιστες κλίσεις και χωρίς απώλεια πρόσφυσης, προσφέροντας σιγουριά και έλεγχο στον οδηγό. Ωστόσο, σε δρόμους με έντονες ανωμαλίες, η ανάρτηση μπορεί να μεταφέρει κάποιους κραδασμούς στην καμπίνα, ειδικά στις κορυφαίες εκδόσεις σαν του αυτοκινήτου δοκιμής με χαμηλού προφίλ ελαστικά. Συνολικά, το νέο Ibiza συνδυάζει σπορτίφ χαρακτήρα με καθημερινή χρηστικότητα, κάνοντάς το ιδανικό για αστική και περιαστική οδήγηση.
.jpg)
Η καμπίνα προσφέρει καλούς χώρους για τους επιβάτες, με τους πίσω να απολαμβάνουν 12,5 εκ. περίσσιου χώρου για τα γόνατά τους και ένα «κενό» μεταξύ του κεφαλιού τους και του ουρανού. Το φάρδος του πίσω καθίσματος (1,36 μ.) θα επιτρέψει την μετακίνηση τριών επιβατών στο πίσω μέρος για μικρές αποστάσεις, ενώ το πορτμπαγκάζ των 355 λτ. έχει μεγάλο μέγεθος για ένα μικρό αυτοκίνητο. Θα χωρέσει με άνεση όσες αποσκευές μπορεί να χρειαστούν κατά την καθημερινότητα ή ακόμα κι αυτές μίας μικρής οικογένειας.
Το εσωτερικό του νέου SEAT Ibiza έχει αναβαθμιστεί σημαντικά, προσφέροντας πιο ποιοτικά υλικά, μοντέρνο σχεδιασμό και προηγμένη τεχνολογία. Η κεντρική οθόνη infotainment έχει αυξηθεί κατά 20% σε σχέση με τον προκάτοχό της, με την τυπική διάσταση να είναι 8,25" και την προαιρετική 9,2", τοποθετημένη σε υψηλότερη θέση για καλύτερη εργονομία και ασφάλεια. Το ταμπλό έχει ανασχεδιαστεί με πιο μαλακά υλικά, ενώ επίσης υπάρχει νέο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών.
.jpg)
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Seat Ibiza σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Seat Ibiza. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Seat Ibiza. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |