Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric
Seat Ibiza FR: Fun to drive, περισσότερο στυλ, αναβαθμισμένη ποιότητα
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Seat Ibiza FR: Fun to drive, περισσότερο στυλ, αναβαθμισμένη ποιότητα

Διαβάστηκε από 31724 αναγνώστες - 26/8/2022

Το Seat Ibiza αναβαθμίστηκε αισθητικά, ποιοτικά και τεχνολογικά, καταφέρνοντας να γίνει ακόμα πιο ανταγωνιστικό, ενώ στην έκδοση FR με τους 110 ίππους συνδυάζει υποδειγματικά τις καλές επιδόσεις, την σπορ οδική συμπεριφορά και τη χαμηλή κατανάλωση.

Το Ibiza δεν χρειάζεται συστάσεις, μιας κι έχει γράψει με χρυσά γράμματα το όνομα του στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας και της Seat. Από το 1984 που πρωτοπάτησε στους δρόμους απέκτησε φανατικούς  φίλους και ορκισμένους εχθρούς, ειδικά με τις εκδόσεις Cupra και FR. Αν και για λίγο χρονικό διάστημα κόπασε ο ντόρος γύρω από το όνομα του, η Seat ξανασηκώνει το λάβαρο του Ibiza μέσω της αναβαθμισμένης 5ης γενιάς του, που είναι καλύτερη από ποτέ!

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Αισθητικές αλλαγές που φρέσκαραν την εμφάνιση του Ibiza

Οι αισθητικές αλλαγές που έγιναν στο φρεσκαρισμένο Seat Ibiza είναι διακριτικές αλλά στοχευμένες. Στο μπροστά μέρος συναντάμε τους στάνταρ Eco LED προβολείς, που σε συνδυασμό με τη μάσκα και τους φωτιζόμενους αεραγωγούς στο προφυλακτήρα δίνουν μια πιο επιθετική εικόνα στο αυτοκίνητο. Το όνομα του μοντέλου στο πίσω μέρος πλέον είναι γραμμένο με πιο καλλιγραφική γραμματοσειρά, με τις ενσωματωμένες απολήξεις της εξάτμισης και το λογότυπο FR να μην αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης ότι δεν πρόκειται για ακόμα ένα «απλό» Ibiza. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας πατούσε πάνω σε 17αρες αλουμινένιες ζάντες που είναι στάνταρ στην έκδοση FR.

Αναβαθμισμένο ποιοτικά το εσωτερικό του Ibiza, με νέο λογισμικό κι οθόνη

Στην καμπίνα του ισπανικού 5-πορτου hatchback, οι αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν είναι πιο εμφανείς. Τα υλικά είναι σαφώς ποιοτικότερα, με καλό φινίρισμα, που όμως μπορεί να πάρει επιπλέον βελτίωση ειδικά στα πλαστικά των αεραγωγών και τη συναρμογή να είναι σε πολύ καλό επίπεδο. Το μαλακό πάνω μέρος του ταμπλό βγάζει μια premium αύρα κι είναι αρκετά ευχάριστο στη αφή, αλλά και οπτικά. Τα στάνταρ σπορ καθίσματα της έκδοσης FR προσφέρουν ικανοποιητική πλευρική στήριξη και  χαρακτηρίζονται από τις κόκκινες ραφές, τις οποίες συναντάμε επίσης το λεβιέ ταχυτήτων και στο χειρόφρενο. Το Flat-bottom πολυλειτουργικό τιμόνι με επένδυση Nappa δεν κόβει καθόλου την οπτική επαφή με τον πίνακα οργάνων, ο οποίος είναι μια μίξη αναλογικών οργάνων και οθόνης (προαιρετικά ψηφιακός πίνακα 10,25 ιντσών). Στο κέντρο του ταμπλό υψώνεται η νέα «αιωρούμενη» οθόνη των 8,25 ιντσών, στο προαιρετικό εξοπλισμό προσφέρεται και 9,2 ιντσών, που τρέχει το νέο λογισμικό της Seat, έχει εκπληκτικές δυνατότητες σύνδεσης κι ακούει σε φωνητικές εντολές. Σε θέμα χωροταξίας δεν διαφέρει από όσα ξέραμε μέχρι τώρα και μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 4 ενήλικες, με το πορτμπαγκάζ να είναι 355 λίτρα, από τα κορυφαία της κατηγορίας.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε