.jpg)
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το ανανεωμένο Skoda Kamiq στην έκδοση Monte Carlo.
Skoda Kamiq 1.5 TSI 150 PS DSG, Τιμή 18/06/2025: 33 850€
Skoda Kamiq Monte Carlo 150 PS DSG7: Δυναμισμός και πρακτικότητα
Δυναμική και ανανεωμένη εμφάνιση με σπορ πινελιές αλά «Monte Carlo».
Ζωηρή επιτάχυνση (0-100 σε 8,4 δλ.) αλλά «τσιμπημένη» κατανάλωση από τον 1.5 TSI.
Από τα πιο ευρύχωρα στην κατηγορία, με ποιοτικό εσωτερικό και δυναμικά στοιχεία.
Η κορυφαία έκδοση προσφέρει πλούσιο εξοπλισμό άνεσης, ασφάλειας και τεχνολογίας.
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το ανανεωμένο Skoda Kamiq Monte Carlo 150 PS DSG7
Η ονομασία «Monte Carlo» δεν είναι απλώς ένα ακόμη διακριτικό των κορυφαίων εκδόσεων στα μοντέλα της Skoda. Είναι ένας άμεσος φόρος τιμής στις ένδοξες αγωνιστικές καταβολές της μάρκας και, συγκεκριμένα, στη μακρόχρονη παρουσία της στο θρυλικό Ράλι Μόντε Κάρλο. Από το 1936, όταν ένα Skoda Popular διακρίθηκε στην απαιτητική διαδρομή του ράλι, η σχέση της τσεχικής φίρμας με τον κόσμο των αγώνων έγινε κομμάτι της ταυτότητάς της.
Στη δοκιμή που ακολουθεί, παίρνουμε στα χέρια μας το ανανεωμένο Skoda Kamiq Monte Carlo, το μικρό SUV που συνδυάζει την αστική πρακτικότητα με σπορτίφ εμφάνιση και χαρακτήρα. Με φρέσκες σχεδιαστικές πινελιές, αναβαθμισμένο τεχνολογικό υπόβαθρο και την υπογραφή Monte Carlo, το Kamiq φιλοδοξεί να γίνει κάτι παραπάνω από ένα απλώς «καλό» μικρό SUV. Είναι, όμως, αρκετές οι αναβαθμίσεις για να σταθεί απέναντι στον έντονο ανταγωνισμό;
Το τρέχον Skoda Kamiq στην κορυφαία του έκδοση ξεχωρίζει από την πρώτη ματιά, υιοθετώντας μία πιο δυναμική και επιθετική αισθητική σε σχέση με τις απλούστερες εκδόσεις της γκάμας. Πατώντας πάνω στη φρέσκια σχεδιαστική γλώσσα της Skoda μετά το facelift, το Kamiq αποκτά νέα, λεπτότερα φώτα ημέρας LED και επανασχεδιασμένη μάσκα, όμως στην έκδοση Monte Carlo, αυτά τα στοιχεία αποκτούν πιο έντονη προσωπικότητα μέσω μαύρων γυαλιστερών λεπτομερειών που ενισχύουν τον σπορτίφ χαρακτήρα.
Η μάσκα και τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών έρχονται σε αυτό το χρώμα, όπως και τα διακοσμητικά ένθετα στους προφυλακτήρες, οι ράγες οροφής και τα πλαίσια των παραθύρων. Στο πίσω μέρος, το λογότυπο της Skoda είναι επίσης μαύρο, αντί για το κλασικό ασημί, κάτι που δίνει μία πιο premium και δυναμική αισθητική. Ένα ακόμη στοιχείο που τονίζει τον σπορ χαρακτήρα είναι οι μεγάλες ζάντες αλουμινίου (17 ή και 18 ιντσών), σε αποκλειστικά σχέδια για την κορυφαία έκδοση, με δίχρωμο ή μαύρο φινίρισμα.
Μπαίνοντας στην καμπίνα του Skoda Kamiq Monte Carlo, γίνεται άμεσα αντιληπτό πως πρόκειται για την πιο εκφραστική και δυναμική εκδοχή του μοντέλου. Η αίσθηση που αποπνέει το εσωτερικό δεν έχει να κάνει μόνο με την ποιότητα ή την εργονομία - που έτσι κι αλλιώς βρίσκονται σε καλό επίπεδο για την κατηγορία- αλλά με την ξεκάθαρη αισθητική κατεύθυνση που έχει υιοθετήσει η Skoda για τη συγκεκριμένη έκδοση. Οι κόκκινες διακοσμητικές ραφές σε ταμπλό, τιμόνι, στα bucket καθίσματα και τις επενδύσεις δημιουργούν μια έντονη αντίθεση με το κυρίαρχο μαύρο φόντο, προσδίδοντας μια σπορ και πιο συναισθηματική νότα. Όσον αφορά τους χώρους του, ισχύει αυτό που γνωρίζαμε και από τις απλούστερες εκδόσεις. Πρόκειται για ένα από τα πιο ευρύχωρα μικρά SUV της αγοράς.
Στην έκδοση Monte Carlo, το Skoda Kamiq συνοδεύεται από τον αποδοτικότερο κινητήρα για το μοντέλο, τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 1.5 TSI των 150 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DSG7. Το μηχανικό σύνολο που συναντάμε κάτω από το καπό φροντίζει να προσφέρει μια ευχάριστη και πολιτισμένη εμπειρία οδήγησης, χωρίς να χάνει σε ζωντάνια και απόκριση, που απαιτούνται δεδομένου του χαρακτήρα του. Αν και πιο «λαίμαργος» από τον μικρότερο 1.000άρη TSI των 116 ίππων που διατίθεται στο Kamiq, αποζημιώνει με τις επιδόσεις του.
Ας δούμε τον επόμενοι πίνακα που συνοψίζει τους κύριους τομείς αξιολόγησης αλλά και αναφέρει την συνολική βαθμολογία που κατάφερε να συγκεντρώσει το Skoda Kamiq 150 PS DSG7.
Μάρκα/Μοντέλο | Skoda Kamiq | Καλύτερα | |
---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Skoda Kamiq 1.5 TSI 150 PS DSG 150 PS | ||
Βαθμολογία | 86% | ||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρά SUV Βενζίνη | ||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2024 | ||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Βενζίνη | ||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1498 | ||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
150 | ||
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
7 | ||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
7,3 | 6,9 | DS DS 3 Hybrid Auto 145ps |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
909 | 917 | OPEL MOKKA 1.2lt Turbo Hybrid EDCT6 145ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
16,8 | 16,8 | SKODA KAMIQ 1.0 TSI DSG7 116ps |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,36 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 400 | 536 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
8,38 | 8,38 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
213 | 220 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36 | 35,2 | NISSAN JUKE 1.0LT DIG-T DCT 114ps |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
4 | 8 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
.jpg)
Στο πίσω μέρος, το λογότυπο της Skoda είναι μαύρο, δίνοντας μία πιο δυναμική αισθητική.
Το Skoda Kamiq στην κορυφαία του έκδοση με τον 1.500άρη TSI των 150 PS και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων σημείωσε βαθμολογία 86 στα 100. Ο βενζινοκινητήρας προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις για ένα μικρό SUV, με τα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονται σε 8,4 δλ. Δεδομένου πως δεν υποβοηθείται από οποιασδήποτε μορφής υβριδική τεχνολογία, η μέση κατανάλωση των 7,3 λτ./100 χλμ. κρίνεται φυσιολογική για τις επιδόσεις του και κινείται κοντά στον μέσο όρο της κατηγορίας. Καλά είναι και τα φρένα του, αφού ακινητοποιείται πλήρως από τα 100 χλμ./ώρα σε 36 μ.
Εκεί που ξεχωρίζει, είναι στον τομέα της ευρυχωρίας. Το Kamiq προσφέρει τον περισσότερο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών στην κατηγορία, καθώς για ένα άτομο μετρίου αναστήματος απέχουν κατά σχεδόν 17 εκ. από τα μπροστινά καθίσματα. Επίσης, το πίσω κάθισμα κρίνεται αρκετά φαρδύ (1,36 μ.) ώστε να φιλοξενήσει τρεις επιβάτες. Το πορτμπαγκάζ των 400 λτ. βρίσκεται κοντά στην μέση τιμή της κατηγορίας όσον αφορά το μέγεθός του και θα χωρέσει με ευκολία τις αποσκευές μίας μικρής οικογένειας.
Ας δούμε στις σελίδες που ακολουθούν τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά τις επιδόσεις, τους χώρους, την πραγματική κατανάλωση του μοντέλου, αλλά και την εγγύηση που προσφέρει η Skoda.
Σελ. 2 | Skoda Kamiq. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Skoda Kamiq. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |