.jpg)
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Skoda Kamiq. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
18/6/2025
Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά την κατανάλωση, την ευρυχωρία της καμπίνας αλλά και τις επιδόσεις του Skoda Kamiq 150 PS DSG7.
Μάρκα/Μοντέλο | Skoda Kamiq | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 8,9 | 5,8 | DS DS 3 Hybrid Auto 145ps | 10,2 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5,5 | 4,8 | OPEL MOKKA 1.2lt Turbo Hybrid EDCT6 145ps | 5,9 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,3 | 6,9 | DS DS 3 Hybrid Auto 145ps | 8,8 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 909 | 917 | OPEL MOKKA 1.2lt Turbo Hybrid EDCT6 145ps | 678 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | |
Κατανάλωση | 85% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 16,8 | 16,8 | SKODA KAMIQ 1.0 TSI DSG7 116ps | 8 | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 7,8 | 7,8 | SKODA KAMIQ 1.0 TSI DSG7 116ps | 1,4 | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,36 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | 1,27 | NISSAN JUKE 1.0LT DIG-T DCT 114ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 400 | 536 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 334 | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | |
Χώροι | 79% | |||||
Είδος | Βενζίνη | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1498 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 150 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 100 | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 250 | 250 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 175 | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,38 | 8,38 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 11,8 | KIA STONIC 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 5,5 | 5,3 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 8,8 | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 80% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικά μέρη (χρόνια) | 4 | 8 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 3 | NISSAN JUKE 1.0LT DIG-T DCT 114ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 70% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,24 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,79 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,56 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,64 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 50 | 50 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | 40 | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 18,8 | 20,5 | FIAT 600 Hybrid 110ps | 14,4 | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1289 | 1145 | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | 1420 | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1498 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 150 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 100 | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5000 | |||||
Ροπή (Nm) | 250 | 250 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 175 | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1500 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,9 | 4,8 | FIAT 600 Hybrid 110ps | 6,4 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 132 | 109 | FIAT 600 Hybrid 110ps | 152 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI DSG 150ps |
Το Skoda Kamiq στην κορυφαία του έκδοση με τον κινητήρα 1.5 TSI των 150 ίππων και τα 250 Nm ροπής προσφέρει επιδόσεις που κρίνονται πολύ καλές για ένα βενζινοκίνητο SUV της κατηγορίας του. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 8,38 δλ. το τοποθετεί εύκολα ανάμεσα στα πιο σβέλτα μικρά SUV, ενώ η επίδοση σε προσπέραση/ρεπρίζ (80-120 χλμ./ώρα) σε μόλις 5,5 δλ. αποδεικνύει ότι δεν λείπει η ροπή στις μεσαίες στροφές και πως προσπερνάει άμεσα και με ασφάλεια ακόμα και από σχετικά υψηλές ταχύτητες.
Η μέση κατανάλωση των 7,3 λτ./100 χλμ. είναι φυσιολογική για ένα αμιγώς βενζινοκίνητο SUV, ενώ στο ταξίδι περιορίζεται στα 5,5 λτ./100 χλμ. χάρη στην μακριά έβδομη σχέση του DSG7, εξασφαλίζοντας και μια πολύ καλή αυτονομία της τάξεως των 900+ χιλιομέτρων. Ωστόσο, στην κίνηση εντός πόλης, η κατανάλωση αγγίζει τα 8,9 λίτρα/100 χλμ., νούμερο που μπορεί να θεωρηθεί λίγο «τσιμπημένο» για την κατηγορία, ιδίως για όσους κινούνται συχνά σε αστικό κύκλο.
Στην έκδοση Monte Carlo, πέρα από αισθητικές αλλαγές, υπάρχουν και ελαφρώς πιο σπορ ρυθμίσεις στην ανάρτηση που ενισχύουν την οδηγική εμπειρία. Το πλαίσιο δείχνει πιο στιβαρό στις στροφές, με πιο ακριβή απόκριση στο τιμόνι και καλύτερο έλεγχο στις αλλαγές κατεύθυνσης. Αν και σίγουρα δεν μιλάμε για ένα καθαρόαιμο σπορ μοντέλο, το Monte Carlo χαρίζει πιο δυναμική αίσθηση στο δρόμο, ειδικά σε σύγκριση με τις απλούστερες εκδόσεις του Kamiq. Παρόλα αυτά, αν αυτό που αναζητά κανείς είναι μόνο το κέρδος σε επιτάχυνση, ο συγκεκριμένος κινητήρας διατίθεται και στην φθηνότερη έκδοση Selection με πιο ουδέτερη συμπεριφορά.
.jpg)
Το Skoda Kamiq ξεχωρίζει ανάμεσα στα μικρά SUV για την εντυπωσιακή ευρυχωρία στο εσωτερικό του, που είναι πραγματικά από τις κορυφαίες στην κατηγορία. Συγκεκριμένα, ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών φτάνει τα 16,8 εκ., τιμή που αποτελεί ρεκόρ στην κατηγορία, προσφέροντας κορυφαία άνεση ακόμα και για ψηλούς επιβάτες. Αντίστοιχα, ο χώρος για το κεφάλι τους αγγίζει τα 7,8 εκ. από την οροφή, μια ακόμα κορυφαία επίδοση, που αναδεικνύει την αεράτη αίσθηση της καμπίνας. Το πλάτος του πίσω καθίσματος (1,36 μ.) επιτρέπει τη σχετικά άνετη φιλοξενία τριών ενηλίκων, κάτι που δεν θεωρείται δεδομένο στα μικρομεσαία SUV. Το πορτμπαγκάζ των 400 λτ. είναι επίσης ευρύχωρο και αξιοποιήσιμο, με πρακτικό σχήμα και χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, διευκολύνοντας τη μεταφορά αποσκευών για ένα οικογενειακό ταξίδι ή τις καθημερινές μετακινήσεις.
Στην έκδοση Monte Carlo, το εσωτερικό αποκτά πιο σπορ και νεανική ταυτότητα, με μαύρη επένδυση οροφής, καλαίσθητες κόκκινες ραφές σε ταμπλό και τιμόνι, καθώς και στα σπορ bucket καθίσματα με καλύτερη πλευρική στήριξη. Οι διακοσμητικές λεπτομέρειες σε carbon-look και οι φωτιζόμενες επιφάνειες στο ταμπλό ενισχύουν την αίσθηση ποιότητας, ενώ το επίπεδο εξοπλισμού είναι πληρέστατο. Όλα αυτά δημιουργούν μια ιδιαίτερα προσεγμένη και ξεχωριστή καμπίνα, που διαφοροποιείται εμφανώς από τις απλές εκδόσεις, χωρίς να θυσιάζει στο ελάχιστο την πρακτικότητα που χαρακτηρίζει το Kamiq.
.jpg)
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Skoda Kamiq σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Skoda Kamiq. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Skoda Kamiq. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |