autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
smart #5 BRABUS 646 PS 100 kWh: Το μεγαλύτερο, αλλά και το πιο γρήγορο
13 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Smart #5 BRABUS, Τιμή 15/12/2025: 55 900€

smart #5 BRABUS 646 PS 100 kWh: Το μεγαλύτερο, αλλά και το πιο γρήγορο

15/12/2025

Κάνει το 0-100 σε 3,7 δλ. με Rocket Launch και «βγάζει» 440 χλμ. χάρη στην μεγάλη μπαταρία.
Τελική 210 χλμ./ώρα και σε κολλάει στο κάθισμα σε προσπεράσεις (80-120 χλμ./ώρα σε 1,6 δλ.).
Αρχιτεκτονική 800V: Φορτίζει από 10-80% σε 18 λεπτά με ισχύ έως 400 kW.
Premium εσωτερικό με οθόνη μέχρι και για τον συνοδηγό, χώροι ακόμα και για δίμετρους.

autoagora Team

Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το smart #5 BRABUS 646 PS 100 kWh

Για χρόνια, η smart είχε τον ρόλο του «χαρισματικού» μικρού ανάμεσα στους υπόλοιπους κατασκευαστές. Στοχεύοντας αποκλειστικά στον αστικό της μικρόκοσμο, τα μοντέλα της ήταν πάντοτε έτοιμα να «τρυπήσουν» εκεί που τα άλλα δεν χωρούσαν και να παρκάρουν εκεί που ούτε θα σκεφτόντουσαν. Όμως ο χρόνος περνά, οι ανάγκες αλλάζουν, τα SUV εκτοπίζουν τις άλλες κατηγορίες και οι διαστάσεις μεγαλώνουν χωρίς σταματημό. Ως συνέπεια, —ποιος να το έλεγε — η smart μεγάλωσε κι αυτή. Κυριολεκτικά και μεταφορικά. Κι αυτό διαπιστώνουμε δοκιμή με την δοκιμή πως δεν χρειάζεται να είναι απαραίτητα κάτι κακό.

Μετά το #1 και το #3, που άνοιξαν επιτυχώς τον δρόμο για μια πιο «ώριμη» εξηλεκτρισμένη γκάμα, πλήρως συνυφασμένη με την τάση των SUV, σειρά έχει το νέο smart #5. Δεν χρειάζεται να κοιτάξεις την μπροσούρα για να καταλάβεις ότι πρόκειται για το μεγαλύτερο smart που φτιάχτηκε ποτέ και μοιάζει να θέλει να αποδείξει πως η smart δεν το γύρισε στα SUV για να ακολουθήσει, αλλά γιατί έχει όλα τα απαραίτητα εφόδια να αποτελέσει βασικό παίκτη σε κάθε κατηγορία μεγέθους.

Όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της, στην κορυφή των εκδόσεων του #5 φιγουράρει η BRABUS, που συνεχίζει να παίζει τον ρόλο του «καυτού» alter ego των smart για τους πιο απαιτητικούς οδηγούς.


 
Με συνολικό μήκος που φτάνει περίπου τα 4,70 μ., πλάτος 1,92 μ. και ύψος 1,705 μ., το #5 εντάσσει τη smart στην κατηγορία των μεσαίων D-SUV, προσφέροντας την ανάλογη επιβλητικότητα στους ελληνικούς δρόμους. Ως πρώτη εντύπωση, η αυστηρή γραμμή του αμαξώματος διατηρεί μια δόση «αστικής κομψότητας», αλλά πλέον με πιο στιβαρή, ώριμη και τετραγωνισμένη αισθητική. Οι επιφάνειες είναι πιο «σοβαρές», με ανεπαίσθητες αιχμές και ακμές, όπως για παράδειγμα στο εμπρός καπό.

Το «πρόσωπό» του ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό με ένα σχεδιαστικό «τρικ». Αντί για μία συνεχόμενη φωτεινή γραμμή, εδώ οι CyberSparksLED+ προβολείς ενώνονται με μια οριζόντια κλειστή μάσκα που φέρει τέσσερα ενσωματωμένα φωτεινά στοιχεία, τα οποία ομολογουμένως του δίνουν σκληροτράχηλο στυλ. Το ίδιο ακριβώς «κόλπο» με τα φωτιστικά σώματα έχουν κάνει οι σχεδιαστές και στο πίσω μέρος, εξασφαλίζοντας συνοχή από άκρη ως άκρη. Σε αντίθεση με το #3, το #5 δεν θέλει να υιοθετήσει coupe  χαρακτήρα και διαθέτει σχεδόν οριζόντια γραμμή οροφής.

Η έκδοση BRABUS υπογράφει με ένα body-kit που τονίζει τις γραμμές του. Κόκκινες λεπτομέρειες παντού – ακόμα και στους καθρέπτες –, πιο επιθετικοί  προφυλακτήρες και πλαϊνές ποδιές προδιαθέτουν για εκρηκτικές επιδόσεις. Όμως, οι ακτινοτές monoblock ζάντες 21 ιντσών και οι κόκκινες δαγκάνες φρένων δεν αφήνουν περιθώρια αμφιβολίας πως εδώ έχουμε να κάνουμε με το δυνατότερο smart που φτιάχτηκε ποτέ.
 

 
Μπαίνοντας στο smart #5, αντιλαμβάνεσαι αμέσως πως το εσωτερικό του δεν έχει καμία σχέση με τα μικρά smart που ξέραμε. Τα υλικά και η ποιότητα συναρμογής το τοποθετούν ξεκάθαρα δίπλα στους καθιερωμένους premium κατασκευαστές. Η καμπίνα είναι από τις πιο ευρύχωρες στην αγορά— αποτέλεσμα και του μεγάλου μεταξονίου (2,90 μ.) και της έξυπνης εσωτερικής διαρρύθμισης. Οι χρήσιμοι αποθηκευτικοί χώροι και το γενναιόδωρων διαστάσεων πορτμπαγκάζ συμβάλλουν με την σειρά τους σε πρακτικότητα και εργονομία.

 Εμπρός, ο οδηγός και ο συνοδηγός έχουν στη διάθεσή τους έναν σύγχρονο, full-digital χώρο. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η κεντρική οθόνη OLED 13 ιντσών είναι στοιχεία που περιμένεις στην κορυφαία έκδοση της «ναυαρχίδας» της  smart, αλλά η επιπλέον οθόνη – ίδια με την κεντρική – μπροστά από τον συνοδηγό ανεβάζει τον πήχη ακόμα ψηλότερα. Το Head-up display 25,6 ιντσών με επαυξημένη πραγματικότητα ολοκληρώνει το ψηφιακό πακέτο και δεν αφήνει περιθώρια για να ζητήσεις περισσότερα.

Η έκδοση BRABUS μεταφέρει την «ένταση» και στο εσωτερικό, θυμίζοντας ότι δεν πρόκειται για άλλο ένα πολυτελές SUV, αλλά και για ένα ικανό αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων. Τα καθίσματα επενδύονται με ποιοτικό ύφασμα Dinamica και κόκκινες ραφές, ενώ στα προσκέφαλα δεσπόζουν μεγάλα λογότυπα της βελτιωτικής φίρμας. Οι επίσης κόκκινες ζώνες και τα πεντάλ αλουμινίου αποτελούν εξίσου σπορ πινελιές. Τέλος, η μαύρη επένδυση οροφής δίνει σοβαρό «σκοτεινό» χαρακτήρα, όμως η τεράστια πανοραμική οροφή «Halo» γεμίζει με φως την καμπίνα όποτε θελήσουν οι επιβάτες.
 
 

Το κινητήριο σύνολο στην κορυφαία έκδοση BRABUS του smart #5, εκτός από το ισχυρότερο που έχουμε δει από τον συγκεκριμένο κατασκευαστή, είναι κατά συνέπεια και το πιο εντυπωσιακό τεχνολογικά. Βασισμένο στην πλατφόρμα SEA2 της Geely, διαθέτει αρχιτεκτονική 800V, η οποία του παρέχει δυνατότητα φόρτισης σε ισχύ μέχρι και 400 kW. Κάπως έτσι, η ευμεγέθης μπαταρία NMC των 100 kWh (94 kWh ωφέλιμες) φορτίζει πιο γρήγορα από smartphone, από επίπεδο 10-80% σε μόλις 18 λεπτά.

Παρόλα αυτά, τα νούμερα ισχύος είναι ακόμα πιο εντυπωσιακά. Δύο ηλεκτροκινητήρες – ένας τοποθετημένος μπροστά και ένας στον πίσω άξονα – συνεργάζονται αρμονικά αποδίδοντας 646 ίππους και 710 Nm ροπής. Ως αποτέλεσμα, δεν είναι μόνο το γρηγορότερο smart στην ιστορία, αλλά και το γρηγορότερο SUV της αγοράς. Στο πρόγραμμα οδήγησης BRABUS που εξαπολύει όλη τη δύναμη και με χρήση του Rocket Launch, η επιτάχυνση είναι καταιγιστική και σε κολλάει στην πλάτη των καθισμάτων.

Με βάση τα παραπάνω, αλλά και δεδομένου του συνολικού βάρους που πλησιάζει τους 2,4 τόνους, δεν αποτελεί έκπληξη πως είναι και από τα πιο ενεργοβόρα ηλεκτρικά, ιδίως με το πόδι κολλημένο στο γκάζι. Παρόλα αυτά, αυτό έχει μικρή σημασία για αυτόν που θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι, εφόσον η μεγάλη μπαταρία εξασφαλίζει αξιοπρεπέστατη πραγματική αυτονομία. Και με τόσο γρήγορη φόρτιση δεν χρειάζεται να κρατήσεις «φυλακισμένη» την δύναμη του στην πόλη όπως σε πολλά ηλεκτρικά, το βγάζεις και ταξίδι.

Μάρκα/Μοντέλο SMART #5 Καλύτερο
ΜΕΣΑΙΑ SUV Ηλεκτρικό
Χειρότερο
ΜΕΣΑΙΑ SUV Ηλεκτρικό
Έκδοση μοντέλου SMART #5 BRABUS 646 PS 100 KWh        
Βαθμολογία 88%    
Κατηγορία μοντέλου ΜΕΣΑΙΑ SUV Ηλεκτρικό        
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
2024        
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
Ηλεκτρικό        
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
         
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
646 646 SMART #5 BRABUS 646ps 100 KWh 207 KGM TORRES EVX 207ps 73,4 KWh
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
Automatic        
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
1        
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
ΠΙΣΩ        
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.)
21,5 16,1 TESLA MODEL Y JUNIPER RWD LR 340ps 78,1 KWh 22,5 BYD SEALION 7 AWD LR 532ps 93 KWh
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
377 451 TESLA MODEL Y JUNIPER RWD LR 340ps 78,1 KWh 301 GEELY EX5 BEV 218ps 60,22 KWh
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
23 29 LEAPMOTOR C10 EV 160 kW 218ps 69,9 KWh 19 BYD SEALION 7 AWD LR 532ps 93 KWh
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
1,44 1,45 GEELY EX5 BEV 218ps 60,22 KWh 1,36 TESLA MODEL Y JUNIPER AWD LR 514ps 78,1 KWh
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) 630 839 KGM TORRES EVX 207ps 73,4 KWh    
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
3,7 3,7 SMART #5 BRABUS 646ps 100 KWh    
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
210 215 BYD SEALION 7 AWD LR 532ps 93 KWh 160 NISSAN ARIYA Long Range 242ps 91 KWh
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 36,9 33,1 AUDI Q6 e-tron QUATTRO 388ps 100 KWh 41,5 KGM TORRES EVX 207ps 73,4 KWh
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
3        
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
55.900        

Το smart #5 BRABUS κατάφερε να συγκεντρώσει βαθμολογία 88%. «Highlight» αυτής της έκδοσης είναι φυσικά οι επιδόσεις επιτάχυνσης, γι ΄αυτό και ξεκινάμε από το 0-100. Με χρήση του Rocket Launch έρχεται σε 3,7 δλ., συνοδευόμενο από μία γροθιά στο στομάχι των επιβατών. Όπως προαναφέρθηκε, η μέση κατανάλωση των 21,5 kWh/100 χλμ. είναι από τις υψηλότερες στην ευρύτερη κατηγορία των ηλεκτρικών.

Αυτή έρχεται με ήπια οδήγηση σε μεικτό κύκλο και είναι αναμενόμενη, λαμβάνοντας υπόψη τα νούμερα ισχύος και το βάρος του. Παρόλα αυτά, η smart έχει φροντίσει να εξοπλίζεται με μεγάλη μπαταρία, με αποτέλεσμα να βγάζει και πάλι 440 χλμ. έπειτα από πλήρη φόρτιση. Κορυφαίες επιδόσεις και καλή αυτονομία, μαζί σε ένα.

Περνώντας στον τομέα της ευρυχωρίας στο εσωτερικό του, το #5 είναι ένα από τα πιο ευρύχωρα SUV της αγοράς και η έκδοση BRABUS δεν επηρεάζει τίποτα, υπογραμμίζοντας πως ο άνετος και πρακτικός χαρακτήρας του μοντέλου δεν έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Ο χώρος μπροστά από τα γόνατα των πίσω επιβατών (23 εκ.) είναι αρκετός για να απλωθούν και οι ψηλότεροι, ενώ το φάρδος του πίσω καθίσματος (1,44 μ.) επιτρέπει άνετη πρόσβαση ακόμα και σε τρεις ενήλικες. Ταυτόχρονα, το πορτμπαγκάζ των 630 λτ. και ο επιπλέον αποθηκευτικός χώρος κάτω από το καπό (frunk) στα 47 λίτρα εξασφαλίζουν ότι θα χωρέσουν όλες οι αποσκευές τους, ακόμα και σε ταξίδι.

Ας δούμε στις σελίδες που ακολουθούν τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά τις επιδόσεις, τους χώρους και την πραγματική κατανάλωση του μοντέλου.

Σελ.
2
Smart #5. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
Σελ.
3
Smart #5. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

STOCKCENTER