.jpg)
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Smart #5. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
15/12/2025
Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά την κατανάλωση, στην ευρυχωρία της καμπίνας, αλλά και τις επιδόσεις του smart #5 Brabus 646 PS 100 kWh.
| Μάρκα/Μοντέλο | Smart #5 | Καλύτερο ΜΕΣΑΙΑ SUV Ηλεκτρικό | Χειρότερο ΜΕΣΑΙΑ SUV Ηλεκτρικό | |||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Κατανάλωση στην πόλη (kWh/100 χλμ.) | 16,5 | 12,8 | SKODA ENYAQ 85 (FL) 286ps 82 KWh | 17,1 | AUDI Q6 e-tron QUATTRO 388ps 100 KWh | |
| Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (kWh/100 χλμ./ώρα) | 26,5 | 17,3 | TESLA MODEL Y JUNIPER RWD LR 340ps 78,1 KWh | 26,5 | SMART #5 BRABUS 646ps 100 KWh | |
| Μέση κατανάλωση (kWh/100 χλμ.) | 21,5 | 16,1 | TESLA MODEL Y JUNIPER RWD LR 340ps 78,1 KWh | 22,5 | BYD SEALION 7 AWD LR 532ps 93 KWh | |
| Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 377 | 451 | TESLA MODEL Y JUNIPER RWD LR 340ps 78,1 KWh | 301 | GEELY EX5 BEV 218ps 60,22 KWh | |
| Κατανάλωση | 69% | |||||
| Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 23 | 29 | LEAPMOTOR C10 EV 160 kW 218ps 69,9 KWh | 19 | BYD SEALION 7 AWD LR 532ps 93 KWh | |
| Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 11 | 11 | KGM TORRES EVX 207ps 73,4 KWh | 3,8 | FORD MUSTANG MACH-E LR AWD MY 2025 375ps 94,6 KWh | |
| Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,44 | 1,45 | GEELY EX5 BEV 218ps 60,22 KWh | 1,36 | TESLA MODEL Y JUNIPER AWD LR 514ps 78,1 KWh | |
| Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 630 | 839 | KGM TORRES EVX 207ps 73,4 KWh | 402 | FORD MUSTANG MACH-E LR AWD MY 2025 375ps 94,6 KWh | |
| Χώροι | 78% | |||||
| Είδος | Ηλεκτρικό | |||||
| Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | ||||||
| Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 646 | 646 | SMART #5 BRABUS 646ps 100 KWh | 207 | KGM TORRES EVX 207ps 73,4 KWh | |
| Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 710 | 855 | AUDI Q6 e-tron QUATTRO 388ps 100 KWh | 300 | NISSAN ARIYA Long Range 242ps 91 KWh | |
| Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 3,7 | 3,7 | SMART #5 BRABUS 646ps 100 KWh | 9 | OPEL GRANDLAND Electric 213ps 77 KWh | |
| Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 1,6 | 1,6 | SMART #5 BRABUS 646ps 100 KWh | 6,7 | LEAPMOTOR C10 EV 160 kW 218ps 69,9 KWh | |
| Κινητήρας - Επιδόσεις | 90% | |||||
| Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικά μέρη (χρόνια) | 3 | 8 | FORD CAPRI EXTENDED RANGE RWD 286ps 82 KWh | 3 | SMART #5 BRABUS 646ps 100 KWh | |
| Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
| Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | |||||
| Εγγύηση αντιπροσωπείας | 63% | |||||
| Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
| Μήκος (μέτρα) | 4,7 | |||||
| Πλάτος (μέτρα) | 1,92 | |||||
| Ύψος (μέτρα) | 1,7 | |||||
| Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,9 | |||||
| Ρεζερβουάρ (λίτρα) | ||||||
| Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 19,7 | 21 | SUBARU SOLTERRA BEV 4xe 218ps 71,4 KWh | 11,6 | FORD MUSTANG MACH-E LR AWD MY 2025 375ps 94,6 KWh | |
| Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 2260 | 1976 | TESLA MODEL Y JUNIPER RWD LR 340ps 78,1 KWh | 2435 | BYD SEALION 7 AWD LR 532ps 93 KWh | |
| Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
| Κυβικά εκατοστά | ||||||
| Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 646 | 646 | SMART #5 BRABUS 646ps 100 KWh | 207 | KGM TORRES EVX 207ps 73,4 KWh | |
| Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | ||||||
| Ροπή (Nm) | 710 | 855 | AUDI Q6 e-tron QUATTRO 388ps 100 KWh | 300 | NISSAN ARIYA Long Range 242ps 91 KWh | |
| Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | ||||||
Κοιτώντας αναλυτικά τις μετρήσεις επιτάχυνσης, αποτυπώνεται στο χαρτί ό,τι ακριβώς βιώνει ο οδηγός. Με Rocket Launch, η ναυαρχίδα της smart εκτοξεύεται από στάση στα 100 χλμ./ώρα μόλις σε 3,7 δλ., αφήνοντας πίσω ακόμα και καθαρόαιμες σπορ κατασκευές. Η ρεπρίζ των 80-120 χλμ./ώρα σε 1,6 δλ. είναι μία απόδειξη πως η δύναμη είναι περίσσεια και μεταφέρεται σωστά στον δρόμο χάρη στα φαρδιά ελαστικά (225/40). Τουλάχιστον μέχρι τα 210 χλμ./ώρα, όπου τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά για λόγους διατήρησης της ενέργειας της μπαταρίας. Γενναιόδωρη για ηλεκτρικό.
Πέρα από τη μέση κατανάλωση των 21,5 kWh/100 χλμ. που μεταφράζεται ως 440 χλμ. αυτονομίας, τα πράγματα είναι φυσικά καλύτερα σε αστικό περιβάλλον. Δαπανώντας 16,5 kWh/100 χλμ. και πάλι δεν μπορεί να θεωρηθεί οικονομικό, αλλά θα βγάλει 570 χλμ. χωρίς στάση για φόρτιση. Ταξιδεύοντας με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα, θα χρειαστεί να μπει στην πρίζα κάθε 355 χλμ., νούμερο πολύ ικανοποιητικό, το οποίο σε συνδυασμό με τις αστραπιαίες ταχύτητες φόρτισης δικαιολογεί πλήρως την χρήση του εκτός αστικού ιστού.
.webp)
Στην εποχή που οι ίπποι έχουν γίνει «στραγάλια» – ιδίως για τα ηλεκτρικά – , δεν πρέπει να αρκούμαστε μόνο στην επιτάχυνση, τομέα που ούτως ή άλλως το #5 BRABUS δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, έχοντας παραθέσει τους παραπάνω χρόνους. Η πρόσφυση για το επίπεδο ισχύος είναι υποδειγματική, με τα ηλεκτρονικά να λειτουργούν ως σύμμαχοι σε συνθήκες πίεσης και όχι περιοριστικά. Παράλληλα, το στιβαρό πλαίσιο και το ακριβές τιμόνι σε συνδυασμό με την άμεση απόκριση του ηλεκτρικού συνόλου κάνουν εξαιρετική δουλειά στο να κρύβουν το βάρος του.
Η υποστροφή θα έρθει σε πολύ περισσότερα χλμ./ώρα από αυτά που υπολογίζεις ή αισθάνεσαι, εξαιτίας της εξαιρετικής ηχομόνωσης και της σωστής λειτουργίας της ανάρτησης, που κλείνει λίγο προς τις επιδόσεις έναντι της άνεσης σε σχέση με τις απλούστερες εκδόσεις. Διατηρεί τα διπλά ψαλίδια εμπρός και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, αλλά έχει πιο σφιχτή ρύθμιση και παχύτερες αντιστρεπτικές ράβδους. Αν βάλεις στην εξίσωση και τις ζάντες 21 ιντσών με χαμηλού προφίλ ελαστικά, είναι ευχάριστο και απόδειξη σωστής μηχανικής το πως εξακολουθεί να λειαίνει τις κακοτεχνίες του ελληνικού δρόμου, χωρίς να θυσιάζει την άνεση των επιβατών.
Θεωρητικά, με τετρακίνηση, 197 χλστ. απόσταση από το έδαφος, δυνατότητα να περάσει πάνω από νερά ύψους 0,5 μ. και με πέντε off-road λειτουργίες (Adaptive, Sand, Snow, Mud και Rock), θα μπορούσε κάλλιστα να βγει και εκτός δρόμου. Παρόλα αυτά, αμφιβάλουμε αν ο χαρακτήρας του συνάδει με τέτοια χρήση, όπως υποδεικνύουν και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης. Φυσικά, υπάρχει λειτουργία S-Pedal που επιτρέπει την οδήγηση μονάχα με το πεντάλ γκαζιού, όπως και δυνατότητα Vehicle-to-Load μέσω πρίζας 230 Volt.
.webp)
Κάνοντας και πάλι αναφορά στις μετρήσεις ευρυχωρίας του, πρόκειται σίγουρα για ένα από τα πιο άνετα SUV της αγοράς. Προσφέροντας 23 εκ. μπροστά από τα γόνατα των πίσω επιβατών και 11 εκ. πάνω από το κεφάλι τους για άτομα μέσου ύψους, καθίσταται προφανές ότι ακόμα και οι 2-μετροι δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα άνεσης. Παράλληλα, το πίσω κάθισμα φάρδους 1,44 μ. θα φιλοξενήσει με άνεση ακόμα και τρεις ενήλικες. Μάλιστα, είναι ηλεκτρικό σε ανάκλιση όπως και τα μπροστά και μπορούν να μετατρέψουν το εσωτερικό σε… κρεβάτι.
Ο τομέας της πρακτικότητας ενισχύεται με τεράστιο πορτμπαγκάζ, το οποίο φτάνει από τα 630 λτ. στα 1.530 λτ. αν ρίξεις το πίσω κάθισμα. Σε αυτά, προσθέστε και το frunk κάτω από το μπροστινό καπό, που με την σειρά του προσφέρει άλλα 47 λίτρα. Χρήσιμος είναι και ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από την κεντρική κονσόλα, που θα χωρέσει ακόμα και ογκώδη αντικείμενα. Πρέπει να σταθούμε και στην ποιότητα των υλικών στο εσωτερικό, εκ των οποίων το 90% είναι μαλακά σύμφωνα με την smart. Αυτά, συνυπολογιζόμενα μαζί με την εξαιρετική ποιότητα συναρμογής, συντελούν στην αίσθηση πολυτέλειας.

| Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Smart #5 σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
| Σελ. 2 | Smart #5. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
| Σελ. 3 | Smart #5. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |
autoagora Team

