autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Smart #5. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Smart #5. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.

15/12/2025

Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά την κατανάλωση, στην ευρυχωρία της καμπίνας, αλλά και τις επιδόσεις του smart #5 Brabus 646 PS 100 kWh.
 

Μάρκα/Μοντέλο Smart #5 Καλύτερο
ΜΕΣΑΙΑ SUV Ηλεκτρικό
Χειρότερο
ΜΕΣΑΙΑ SUV Ηλεκτρικό
Κατανάλωση στην πόλη (kWh/100 χλμ.) 16,5 12,8 SKODA ENYAQ 85 (FL) 286ps 82 KWh 17,1 AUDI Q6 e-tron QUATTRO 388ps 100 KWh
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (kWh/100 χλμ./ώρα)
26,5 17,3 TESLA MODEL Y JUNIPER RWD LR 340ps 78,1 KWh 26,5 SMART #5 BRABUS 646ps 100 KWh
Μέση κατανάλωση (kWh/100 χλμ.) 21,5 16,1 TESLA MODEL Y JUNIPER RWD LR 340ps 78,1 KWh 22,5 BYD SEALION 7 AWD LR 532ps 93 KWh
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
377 451 TESLA MODEL Y JUNIPER RWD LR 340ps 78,1 KWh 301 GEELY EX5 BEV 218ps 60,22 KWh
Κατανάλωση 69%  
 
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.)
23 29 LEAPMOTOR C10 EV 160 kW 218ps 69,9 KWh 19 BYD SEALION 7 AWD LR 532ps 93 KWh
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.)
11 11 KGM TORRES EVX 207ps 73,4 KWh 3,8 FORD MUSTANG MACH-E LR AWD MY 2025 375ps 94,6 KWh
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
1,44 1,45 GEELY EX5 BEV 218ps 60,22 KWh 1,36 TESLA MODEL Y JUNIPER AWD LR 514ps 78,1 KWh
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα)
630 839 KGM TORRES EVX 207ps 73,4 KWh 402 FORD MUSTANG MACH-E LR AWD MY 2025 375ps 94,6 KWh
Χώροι 78%  
 
Είδος Ηλεκτρικό        
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
         
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS)
646 646 SMART #5 BRABUS 646ps 100 KWh 207 KGM TORRES EVX 207ps 73,4 KWh
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm)
710 855 AUDI Q6 e-tron QUATTRO 388ps 100 KWh 300 NISSAN ARIYA Long Range 242ps 91 KWh
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
3,7 3,7 SMART #5 BRABUS 646ps 100 KWh 9 OPEL GRANDLAND Electric 213ps 77 KWh
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.)
1,6 1,6 SMART #5 BRABUS 646ps 100 KWh 6,7 LEAPMOTOR C10 EV 160 kW 218ps 69,9 KWh
Κινητήρας - Επιδόσεις 90%  
 
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικά μέρη (χρόνια)
3 8 FORD CAPRI EXTENDED RANGE RWD 286ps 82 KWh 3 SMART #5 BRABUS 646ps 100 KWh
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια)
12        
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια)
3        
Εγγύηση αντιπροσωπείας 63%  
 
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.)
Μήκος (μέτρα) 4,7        
Πλάτος (μέτρα) 1,92        
Ύψος (μέτρα) 1,7        
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα)
2,9        
Ρεζερβουάρ (λίτρα)          
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.)
19,7 21 SUBARU SOLTERRA BEV 4xe 218ps 71,4 KWh 11,6 FORD MUSTANG MACH-E LR AWD MY 2025 375ps 94,6 KWh
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) 2260 1976 TESLA MODEL Y JUNIPER RWD LR 340ps 78,1 KWh 2435 BYD SEALION 7 AWD LR 532ps 93 KWh
 
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή)
Κυβικά εκατοστά          
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS)
646 646 SMART #5 BRABUS 646ps 100 KWh 207 KGM TORRES EVX 207ps 73,4 KWh
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.)          
Ροπή (Nm) 710 855 AUDI Q6 e-tron QUATTRO 388ps 100 KWh 300 NISSAN ARIYA Long Range 242ps 91 KWh
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.)          

Κοιτώντας αναλυτικά τις μετρήσεις επιτάχυνσης, αποτυπώνεται στο χαρτί ό,τι ακριβώς βιώνει ο οδηγός. Με Rocket Launch, η ναυαρχίδα της smart εκτοξεύεται από στάση στα 100 χλμ./ώρα μόλις σε 3,7 δλ., αφήνοντας πίσω ακόμα και καθαρόαιμες σπορ κατασκευές. Η ρεπρίζ των 80-120 χλμ./ώρα σε 1,6 δλ. είναι μία απόδειξη πως η δύναμη είναι περίσσεια και μεταφέρεται σωστά στον δρόμο χάρη στα φαρδιά ελαστικά (225/40). Τουλάχιστον μέχρι τα 210 χλμ./ώρα, όπου τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά για λόγους διατήρησης της ενέργειας της μπαταρίας. Γενναιόδωρη για ηλεκτρικό.

Πέρα από τη μέση κατανάλωση των 21,5 kWh/100 χλμ. που μεταφράζεται ως 440 χλμ. αυτονομίας, τα πράγματα είναι φυσικά καλύτερα σε αστικό περιβάλλον. Δαπανώντας 16,5 kWh/100 χλμ. και πάλι δεν μπορεί να θεωρηθεί οικονομικό, αλλά θα βγάλει 570 χλμ. χωρίς στάση για φόρτιση. Ταξιδεύοντας με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα, θα χρειαστεί να μπει στην πρίζα κάθε 355 χλμ., νούμερο πολύ ικανοποιητικό, το οποίο σε συνδυασμό με τις αστραπιαίες ταχύτητες φόρτισης δικαιολογεί πλήρως την χρήση του εκτός αστικού ιστού.
 
 
 
Στην εποχή που οι ίπποι έχουν γίνει «στραγάλια» – ιδίως για τα ηλεκτρικά – , δεν πρέπει να αρκούμαστε μόνο στην επιτάχυνση, τομέα που ούτως ή άλλως το #5 BRABUS δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, έχοντας παραθέσει τους παραπάνω χρόνους. Η πρόσφυση για το επίπεδο ισχύος είναι υποδειγματική, με τα ηλεκτρονικά να λειτουργούν ως σύμμαχοι σε συνθήκες πίεσης και όχι περιοριστικά. Παράλληλα, το στιβαρό πλαίσιο και το ακριβές τιμόνι σε συνδυασμό με την άμεση απόκριση του ηλεκτρικού συνόλου κάνουν εξαιρετική δουλειά στο να κρύβουν το βάρος του.

Η υποστροφή θα έρθει σε πολύ περισσότερα χλμ./ώρα από αυτά που υπολογίζεις ή αισθάνεσαι, εξαιτίας της εξαιρετικής ηχομόνωσης και της σωστής λειτουργίας της ανάρτησης, που κλείνει λίγο προς τις επιδόσεις έναντι της άνεσης σε σχέση με τις απλούστερες εκδόσεις. Διατηρεί τα διπλά ψαλίδια εμπρός και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, αλλά έχει πιο σφιχτή ρύθμιση και παχύτερες αντιστρεπτικές ράβδους. Αν βάλεις στην εξίσωση και τις ζάντες 21 ιντσών με χαμηλού προφίλ ελαστικά, είναι ευχάριστο και απόδειξη σωστής μηχανικής το πως εξακολουθεί να λειαίνει τις κακοτεχνίες του ελληνικού δρόμου, χωρίς να θυσιάζει την άνεση των επιβατών.

Θεωρητικά, με τετρακίνηση, 197 χλστ. απόσταση από το έδαφος, δυνατότητα να περάσει πάνω από νερά ύψους 0,5 μ. και με πέντε off-road λειτουργίες (Adaptive, Sand, Snow, Mud και Rock), θα μπορούσε κάλλιστα να βγει και εκτός δρόμου. Παρόλα αυτά, αμφιβάλουμε αν ο χαρακτήρας του συνάδει με τέτοια χρήση, όπως υποδεικνύουν και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης. Φυσικά, υπάρχει λειτουργία S-Pedal που επιτρέπει την οδήγηση μονάχα με το πεντάλ γκαζιού, όπως και δυνατότητα Vehicle-to-Load μέσω πρίζας 230 Volt.
 
 
 
Κάνοντας και πάλι αναφορά στις μετρήσεις ευρυχωρίας του, πρόκειται σίγουρα για ένα από τα πιο άνετα SUV της αγοράς. Προσφέροντας 23 εκ. μπροστά από τα γόνατα των πίσω επιβατών και 11 εκ. πάνω από το κεφάλι τους για άτομα μέσου ύψους, καθίσταται προφανές ότι ακόμα και οι 2-μετροι δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα άνεσης. Παράλληλα, το πίσω κάθισμα φάρδους 1,44 μ. θα φιλοξενήσει με άνεση ακόμα και τρεις ενήλικες. Μάλιστα, είναι ηλεκτρικό σε ανάκλιση όπως και τα μπροστά και μπορούν να μετατρέψουν το εσωτερικό σε… κρεβάτι.

Ο τομέας της πρακτικότητας ενισχύεται με τεράστιο πορτμπαγκάζ, το οποίο φτάνει από τα 630 λτ. στα 1.530 λτ. αν ρίξεις το πίσω κάθισμα. Σε αυτά, προσθέστε και το frunk  κάτω από το μπροστινό καπό, που με την σειρά του προσφέρει άλλα 47 λίτρα. Χρήσιμος είναι και ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από την κεντρική κονσόλα, που θα χωρέσει ακόμα και ογκώδη αντικείμενα. Πρέπει να σταθούμε και στην ποιότητα των υλικών στο εσωτερικό, εκ των οποίων το 90% είναι μαλακά σύμφωνα με την smart. Αυτά, συνυπολογιζόμενα μαζί με την εξαιρετική ποιότητα συναρμογής, συντελούν στην αίσθηση πολυτέλειας.

Σελ.
1
Πόσο καλό είναι το Smart #5 σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές.
Σελ.
2
Smart #5. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
Σελ.
3
Smart #5. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

autoagora Team

STOCKCENTER