
Δοκιμή Suzuki Vitara Hybrid 48V Auto 110 PS
Suzuki Vitara 1.4T HYBRID 48V AUTO MY 2025, Τιμή 12/12/2025: 24 180€
Αυτόματο Suzuki Vitara: Καλό σε κατανάλωση και εξοπλισμό, με 10 χρόνια εγγύηση
Καίει 5 λτ/100 χλμ στο ταξίδι και 7,8 λτ/100 χλμ στην πόλη.
Έχει χώρους για 4 ενήλικες και 1 παιδί, πίσω κάθονται άτομα ύψους έως και 1,79 μ.
Οι επιδόσεις είναι στο μέσο όρο, το ίδιο και η απόσταση από το έδαφος (17,5 εκ).
Έχει 10 χρόνια εγγύηση και καλό βασικό εξοπλισμό.
autoagora Team
Δοκιμάζουμε και αξιολογούμε το Suzuki Vitara Hybrid 48V με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων
Το Suzuki Vitara είναι ένα εδραιωμένο όνομα στην κατηγορία των μικρών SUV, με ιστορία που πηγαίνει πίσω στο 1988. Η εταιρεία ανανέωσε την τέταρτη γενιά του δημοφιλούς μοντέλου, η οποία πλέον προσφέρεται ως ήπια και full υβριδική, με κίνηση στους εμπρός ή όλους τους τροχούς.
Δοκιμάζουμε το Suzuki Vitara στη mild hybrid 48-βολτη εκδοχή του, η οποία αποδίδει 110 άλογα και συνδυάζεται με 6-άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Θα αξιολογήσουμε το αυτοκίνητο με κριτήρια τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας στην πραγματική κατανάλωση, στους χώρους, στις επιδόσεις, στον εξοπλισμό, στην εγγύηση και στην τιμή, ενώ προκειμένου να δούμε πώς «στέκεται» απέναντι από τον ανταγωνισμό του, δίπλα από κάθε μέτρηση θα βάλουμε την καλύτερη και τη χειρότερη στην κατηγορία, λαμβάνοντας υπόψη μας μικρά SUV με βενζινοκινητήρες (ήπια υβριδικούς και μη), και αυτόματα σασμάν.
Η δεκαετής εγγύηση, η χαμηλή κατανάλωση για τα δεδομένα της κατηγορίας, καθώς και ο καλός βασικός εξοπλισμός, είναι τα «όπλα» που έχει εφοδιάσει η Suzuki το Vitara. Οι επιδόσεις από στάση, τα φρένα και ο χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών βρίσκονται στον μέσο όρο της κατηγορίας, με τα μόνα σημεία που είναι ελαφρώς περιορισμένα να είναι ο «αέρας» για τα κεφάλια των ψηλών στο πίσω κάθισμα, και το πορτ-μπαγκάζ, που όμως θα χωρέσει χωρίς πρόβλημα 3 μεγάλες βαλίτσες και 1 μεσαία.
Ας περάσουμε στη συνολική βαθμολογία του Suzuki Vitara Hybrid 48V Auto, καθώς και στους κυριότερους τομείς αξιολόγησης.
| Μάρκα/Μοντέλο | Suzuki Vitara | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
|---|---|---|---|---|---|
| Έκδοση μοντέλου | Suzuki Vitara 1.4t Hybrid 48v Auto My 2025 110ps | ||||
| Βαθμολογία | 81% | ||||
| Κατηγορία μοντέλου | Μικρά SUV Βενζίνη | ||||
|
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2025 | ||||
|
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Mild hybrid | ||||
|
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1373 | ||||
|
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
110 | 163 | KGM TIVOLI 1.5T AT 4WD 163ps | ||
|
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
|
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
6 | ||||
|
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
|
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΠραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.)
|
5 | 4,8 | OPEL MOKKA 1.2lt Turbo Hybrid EDCT6 145ps | 8,2 | KGM TIVOLI 1.5T AT 4WD 163ps |
|
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.)
|
7,1 | 6,9 | DS DS 3 Hybrid Auto 145ps | 10,5 | KGM TIVOLI 1.5T AT 4WD 163ps |
|
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
940 | 940 | SUZUKI VITARA 1.4T HYBRID 48V AUTO MY 2025 110ps | 610 | KGM TIVOLI 1.5T AT 4WD 163ps |
|
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
11,2 | 16,8 | SKODA KAMIQ 1.0 TSI DSG7 116ps | ||
|
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,34 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | 1,27 | NISSAN JUKE 1.0LT DIG-T DCT 114ps |
| Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 362 | 536 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 325 | JEEP AVENGER 1.2T e-Hybrid DCT-6 4xe 145ps |
|
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
9,6 | 8,38 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 11,8 | KIA STONIC 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps |
|
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
180 | 220 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 176 | KIA STONIC 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps |
| Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 38,1 | 35,2 | NISSAN JUKE 1.0LT DIG-T DCT 114ps | 44,1 | JEEP AVENGER 1.2T e-Hybrid DCT-6 4xe 145ps |
|
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
10 | 10 | SUZUKI VITARA 1.4T HYBRID 48V AUTO MY 2025 110ps | 3 | NISSAN JUKE 1.0LT DIG-T DCT 114ps |
|
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
19.890 | DACIA SANDERO STEPWAY 1.0 TCe AUTO 90ps | 41.190 | JEEP AVENGER 1.2T e-Hybrid DCT-6 4xe 145ps | |
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας, το αυτόματο mild hybrid Suzuki Vitara αξιολογείται με 81 στα 100.
Το σημαντικότερο σημείο που το κάνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό είναι η κατανάλωση, τόσο σε μικτό κύκλο όσο και σε ταξίδι, η οποία μετρήθηκε στα 7,1 και 5 λτ/100 χλμ αντίστοιχα. Οι χώροι του εσωτερικού είναι αντάξιοι με την πλειοψηφία των οχημάτων της κατηγορίας, με μόνη εξαίρεση το πορτ-μπαγκάζ, που είναι στο χαμηλότερο άκρο του μέσου όρου, με 362 λίτρα.
Στο μέσο όρο βρίσκονται και οι επιδόσεις του αυτόματου Suzuki Vitara 48V, καθώς και τα φρένα του. Η τιμή των 24.180 ευρώ είναι αναμενόμενη για την κατηγορία, ωστόσο η εγγύηση που είναι 10ετής είναι από τις κορυφαίες της αγοράς, δίνοντας ένα ακόμα «μπόνους» στο ιαπωνικό SUV.
Στις επόμενες σελίδες θα αναλύσουμε πόσο καίει το Suzuki Vitara Hybrid 48V στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο, θα δούμε τις μετρήσεις της καμπίνας, ενώ θα εξετάσουμε πόσο γρήγορα προσπερνά, πάντα σε σύγκριση με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας στον εκάστοτε τομέα.
| Σελ. 2 | Suzuki Vitara Hybrid 48V: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
| Σελ. 3 | Suzuki Vitara Hybrid 48V. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |

