
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Suzuki Vitara Hybrid 48V: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
12/12/2025
Στους παρακάτω πίνακες θα δούμε αναλυτικά τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας στους τομείς κατανάλωσης, ευρυχωρίας, καθώς και των επιδόσεων.
| Μάρκα/Μοντέλο | Suzuki Vitara | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 7,8 | 5,8 | DS DS 3 Hybrid Auto 145ps | 11,2 | KGM TIVOLI 1.5T AT 4WD 163ps | |
| Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5 | 4,8 | OPEL MOKKA 1.2lt Turbo Hybrid EDCT6 145ps | 8,2 | KGM TIVOLI 1.5T AT 4WD 163ps | |
| Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,1 | 6,9 | DS DS 3 Hybrid Auto 145ps | 10,5 | KGM TIVOLI 1.5T AT 4WD 163ps | |
| Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 940 | 940 | SUZUKI VITARA 1.4T HYBRID 48V AUTO MY 2025 110ps | 610 | KGM TIVOLI 1.5T AT 4WD 163ps | |
| Κατανάλωση | 88% | |||||
| Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 11,2 | 16,8 | SKODA KAMIQ 1.0 TSI DSG7 116ps | 8 | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | |
| Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 2,1 | 8 | KGM TIVOLI 1.5T AT 4WD 163ps | 1,4 | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps | |
| Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,34 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | 1,27 | NISSAN JUKE 1.0LT DIG-T DCT 114ps | |
| Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 362 | 536 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 325 | JEEP AVENGER 1.2T e-Hybrid DCT-6 4xe 145ps | |
| Χώροι | 70% | |||||
| Είδος | Mild hybrid | |||||
| Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1373 | |||||
| Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 110 | 163 | KGM TIVOLI 1.5T AT 4WD 163ps | 100 | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | |
| Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 232 | 280 | KGM TIVOLI 1.5T AT 4WD 163ps | 175 | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | |
| Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,6 | 8,38 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 11,8 | KIA STONIC 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | |
| Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 7,3 | 5,3 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 8,8 | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | |
| Κινητήρας - Επιδόσεις | 71% | |||||
| Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικά μέρη (χρόνια) | 10 | 10 | SUZUKI VITARA 1.4T HYBRID 48V AUTO MY 2025 110ps | 3 | NISSAN JUKE 1.0LT DIG-T DCT 114ps | |
| Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
| Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | |||||
| Εγγύηση αντιπροσωπείας | 90% | |||||
| Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
| Μήκος (μέτρα) | 4,18 | |||||
| Πλάτος (μέτρα) | 1,78 | |||||
| Ύψος (μέτρα) | 1,6 | |||||
| Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,5 | |||||
| Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 47 | 50 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | 40 | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps | |
| Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 17,5 | 21 | JEEP AVENGER 1.2T e-Hybrid DCT-6 4xe 145ps | 14,4 | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps | |
| Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1280 | 1145 | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | 1550 | JEEP AVENGER 1.2T e-Hybrid DCT-6 4xe 145ps | |
| Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
| Κυβικά εκατοστά | 1373 | |||||
| Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 110 | 163 | KGM TIVOLI 1.5T AT 4WD 163ps | 100 | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | |
| Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 4500 | |||||
| Ροπή (Nm) | 232 | 280 | KGM TIVOLI 1.5T AT 4WD 163ps | 175 | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps | |
| Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 2000 | |||||
| Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
| Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
| Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,7 | 4,8 | FIAT 600 Hybrid 110ps | 8,4 | KGM TIVOLI 1.5T AT 4WD 163ps | |
| Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 129 | 109 | FIAT 600 Hybrid 110ps | 192 | KGM TIVOLI 1.5T AT 4WD 163ps | |
Το ήπια υβριδικό σύνολο του Suzuki Vitara Hybrid 48V έχει ως βάση τον Boosterjet κινητήρα βενζίνης 1.373 κ. εκ, με την ισχύ να είναι πλέον 110 άλογα (129 προ της ανανέωσης) και τη ροπή 232 Nm. Η μείωση έγινε προκειμένου το αυτοκίνητο να εναρμονίζεται στους αυστηρότερους κανονισμούς ρύπων του Euro 6e-bis, και έχει ως αποτέλεσμα να έχει μειωθεί η κατανάλωση.
Αυτό αποδεικνύεται και στις μετρήσεις μας, μιας και το Suzuki Vitara 48V τα καταφέρνει καλύτερα από τον μέσο όρο των ήπια υβριδικών και απλών βενζινοκίνητων μικρών SUV.
Πιο συγκεκριμένα, στο ταξίδι οι μετρήσεις μας έδειξαν 5 λτ/100 χλμ, ενώ σε μικτό κύκλο η κατανάλωση είναι 7,1 λτ/100 χλμ. Εντός πόλης το αυτοκίνητο καίει 7,8 λτ/100 χλμ, μια τιμή που βρίσκεται εντός του μέσου όρου της κατηγορίας.

Περνώντας στους χώρους, το πλάτος του πίσω καθίσματος είναι 1,34 μέτρα, το οποίο σημαίνει πως εκεί θα βολευτούν απροβλημάτιστα 2 ενήλικες επιβάτες και 1 παιδί. Ο «αέρας» για τα γόνατα των πίσω είναι 11,2 εκατοστά, νούμερο που ικανοποιεί, ενώ αυτός για τα κεφάλια είναι 2,1 εκατοστά. Μπορεί να φαίνεται ελαφρώς περιορισμένος, ωστόσο είναι αρκετός για άτομα με ύψος έως και 1,79 μέτρα. Το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο 362 λίτρα, δηλαδή θα χωρέσει 3 βαλίτσες μεγάλου μεγέθους και 1 μεσαία.
Παρά τη μείωση της ιπποδύναμης, το Suzuki Vitara Hybrid 48V δεν χωλαίνει απέναντι από τον ανταγωνισμό στον τομέα των επιδόσεων. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 9,6 δευτερόλεπτα, ενώ για τις ρεπρίζ 80-120 χλμ/ώρα τα χρονόμετρα σταματούν στα 7,3 δευτερόλεπτα, ένα νούμερο που είναι καλύτερο από τον μέσο όρο της κατηγορίας.
Η απόσταση από το έδαφος είναι 17,5 εκατοστά, ένα νούμερο που δεν υστερεί αλλά και δεν υπερέχει από την πλειοψηφία των μικρών SUV. Η εγγύηση ωστόσο, που είναι δεκαετής, είναι από τις καλύτερες στην αγορά και προσφέρει μακροχρόνια σιγουριά στους κατόχους των μοντέλων της εταιρείας.
| Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Suzuki Vitara σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
| Σελ. 2 | Suzuki Vitara Hybrid 48V: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
| Σελ. 3 | Suzuki Vitara Hybrid 48V. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |
autoagora Team

