
Toyota Land Cruiser FJ: Ρετρό look, σκληροτράχηλη ψυχή — το «baby» Land Cruiser
Η Toyota παρουσίασε το νέο Land Cruiser FJ που φτάνει στις αγορές το 2026.
Σχεδιαστικά είναι πιο παιχνιδιάρικο & συμπαγές.
Η Toyota έχει «χτίσει» το FJ πάνω σε πλατφόρμα της οικογένειας IMV.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο 2TR-FE με 6άρι αυτόματο και part-time τετρακίνηση.
Και το εσωτερικό ακολουθεί την εικόνα «baby» Land Cruiser.
autoagora Team
Η Toyota παρουσίασε το νέο Land Cruiser FJ που φτάνει στις αγορές το 2026
Μετά από μήνες φημών και διαρροών, η Toyota παρουσίασε το νέο Land Cruiser FJ, ένα μικρότερο, καθαρόαιμο 4x4 που φτάνει στις αγορές το 2026. Η συνταγή είναι κλασική Land Cruiser: στιβαρή κατασκευή, τετρακίνηση και έμφαση στην αντοχή, αλλά σε πιο «μαζεμένες» διαστάσεις και με σχεδιαστικές αναφορές που χτυπούν κατευθείαν στην καρδιά των φίλων του είδους.
Σχεδιαστικά είναι πιο παιχνιδιάρικο & συμπαγές
Σχεδιαστικά, το FJ αποτυπώνει το DNA της οικογένειας σε πιο παιχνιδιάρικο, συμπαγές πακέτο. Μπροστά θα προσφέρεται με δύο διαφορετικές «όψεις»: μία με στρογγυλούς, ρετρό προβολείς και μία με ορθογώνια σώματα και ημέρας σε σχήμα C, αμφότερες με μίνιμαλ μάσκα που γράφει «Toyota». Οι πλαστικοί προφυλακτήρες δίνουν τον τόνο της αντοχής, ενώ στο πλάι ξεχωρίζουν οι έντονες καμπύλες των φτερών, το βαρύ κλαδωτό πλαστικό και ένα παχύ πίσω κολωνάκι που ίσως δεν ευνοεί ιδιαίτερα την ορατότητα. Πίσω, η ρεζέρβα πάνω στην πόρτα καλύπτει μεγάλο μέρος του παρμπρίζ, πλαισιωμένη από φώτα σχήματος C και έναν σκληροτράχηλο προφυλακτήρα.
Μεγάλο κομμάτι της γοητείας του FJ βρίσκεται στην προσαρμοστικότητα. Οι γωνίες των προφυλακτήρων (μπρος/πίσω) είναι αποσπώμενες για φτηνότερες, στοχευμένες επισκευές μετά από «στραβές», ενώ η Toyota θα διαθέσει γκάμα αυθεντικών αξεσουάρ: ροκ σλιπς, υπερυψωμένες εισαγωγές αέρα (snorkel), πλατφόρμα οροφής τύπου ARB και MOLLE panels για ανάρτηση εξοπλισμού — ακόμη και στο εσωτερικό της πίσω πόρτας. Είναι μία λογική «φτιάξ’ το όπως το θες», που ταιριάζει απόλυτα στο κοινό που θέλει να δουλεύει και να πειραματίζεται με το όχημά του.
Η Toyota έχει «χτίσει» το FJ πάνω σε πλατφόρμα της οικογένειας IMV
Η Toyota έχει «χτίσει» το FJ πάνω σε πλατφόρμα της οικογένειας IMV με πρόσθετες ενισχύσεις για μεγαλύτερη ακαμψία και αίσθηση στιβαρότητας. Στα μεγέθη, μιλάμε για 4.575 χλστ. μήκος, 1.855 χλστ. πλάτος και 1.960 χλστ. ύψος, με μεταξόνιο 2.580 χλστ. — νούμερα που το φέρνουν πολύ κοντά σε ένα Defender 90 σε αποτύπωμα, αλλά με δικό του, ξεχωριστό χαρακτήρα. Η Toyota επιμένει ότι η γεωμετρία εκτός δρόμου (γωνία προσέγγισης, απόσταση από το έδαφος, άρθρωση) έχει ρυθμιστεί «όπως αρμόζει σε Land Cruiser», ενώ η ακτίνα στροφής ανακοινώνεται στα 5,5 μ., στοιχείο που υπόσχεται ευελιξία σε πόλη και μονοπάτια.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο 2TR-FE με 6άρι αυτόματο και part-time τετρακίνηση.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο 2TR-FE, τετρακύλινδρος 2,7 λίτρων με 161 ίππους (120 kW) και 181 lb-ft (246 Nm), που συνεργάζεται με 6άρι αυτόματο κιβώτιο και part-time τετρακίνηση. Η επιλογή είναι ξεκάθαρα προσανατολισμένη στην αξιοπιστία και την απλότητα – όχι σε νούμερα-ρεκόρ – και ταιριάζει στη λογική του «εργαλείου» που φτιάχτηκε για να ζει εκτός ασφάλτου. Η εταιρεία μιλά για «εξαιρετικές επιδόσεις εκτός δρόμου αντάξιες του ονόματος», με εκτεταμένες δοκιμές να καθορίζουν βελτιώσεις όπου χρειάστηκε.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο