
Test μεταχειρισμένου: Opel Mokka diesel 2021-2024
Test μεταχειρισμένου: Opel Mokka diesel 2021-2024
Καίει κάτω από 6 λτ/100 χλμ και δεν βγάζει ζημιές.
Δεν έχουν πρόωρες φθορές τα μηχανικά εξαρτήματα.
Το εσωτερικό δεν εμφανίζει σημάδια από τη χρήση.
Πίσω χωράνε ενήλικες ύψους 1,82 μέτρων και έχει πορτ-μπαγκάζ 350 λίτρα.
autoagora Team
Καίει κάτω από 6 λτ/100 χλμ και δεν βγάζει ζημιές
Το Opel Mokka είναι ένα μοντέλο που λανσαρίστηκε το 2012. Η δεύτερη γενιά του γερμανικού μικρού SUV έκανε το ντεμπούτο της το 2021 και ανανεώθηκε πρόσφατα. Το αυτοκίνητο είναι πλέον διαθέσιμο ως βενζινοκίνητο (υβριδικό και μη), καθώς και ως ηλεκτρικό. Αν κάποιος θέλει να αποκτήσει το δημοφιλές μοντέλο της Opel σε πετρελαιοκίνητη έκδοση, θα πρέπει να στραφεί στην αγορά μεταχειρισμένων.
Για να δούμε πόσο καλά διατηρείται στο πέρασμα του χρόνου, δοκιμάζουμε ένα μεταχειρισμένο Opel Mokka diesel του 2021. Θα καταγράψουμε ποιες είναι οι πιο σημαντικές βλάβες που παρουσιάζει το μοντέλο, καθώς και ποιες είναι οι συνηθισμένες φθορές που ενδέχεται να βρείτε κατά τον έλεγχο μεταχειρισμένου.
Το μοτέρ του Opel Mokka diesel που έχουμε στη διάθεσή μας έχει χωρητικότητα 1,5 λίτρα και αποδίδει 110 άλογα, με τη ροπή να είναι 250 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός μηχανικού σασμάν 6 ταχυτήτων.
Οδηγώντας το αυτοκίνητο παρατηρήσαμε πως όλα λειτουργούν όπως θα έπρεπε. Ο κινητήρας επιταχύνει εμφατικά το αμάξωμα, χωρίς να παρουσιάζει κομπιάσματα ή ρεταρίσματα. Αντίστοιχα, οι αλλαγές στο κιβώτιο ταχυτήτων γίνονται σωστά, το σύστημα διεύθυνσης δεν έχει κενά και η ανάρτηση απορροφά σωστά τις κακοτεχνίες του δρόμου, χωρίς να ακούγονται τριγμοί ή χτύποι.
Η μέση κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας κυμάνθηκε κάτω από 6 λτ/100 χλμ, αναδεικνύοντας το «ατού» που έχει ο πετρελαιοκινητήρας στον τομέα της εξοικονόμησης καυσίμου. Ένα επιπλέον σημαντικό θετικό του εν λόγω μοτέρ είναι και η αξιοπιστία, μιας και δεν υπάρχουν αναφορές συνεργείων για σοβαρές ζημιές και βλάβες στα Opel Mokka diesel.
Δεν έχουν πρόωρες φθορές τα μηχανικά εξαρτήματα
Κατά τον έλεγχο του μεταχειρισμένου Opel Mokka που έχουμε στα χέρια μας, δεν εντοπίσαμε διαρροές λαδιού από τα μηχανικά μέρη. Τα μηχανικά μέρη βρίσκονται σε πολύ καλή κατάσταση, χωρίς να έχουν δημιουργηθεί πρόωρα σημάδια «κόπωσης».
Όπως αναφέραμε και νωρίτερα, το σύστημα ανάρτησης και το τιμόνι του Mokka δεν παρουσιάζουν φθορά. Το ίδιο ισχύει και για φρένα, τα οποία παραμένουν αποδοτικά.
Το εσωτερικό δεν εμφανίζει σημάδια από τη χρήση
Στην καμπίνα του Opel Mokka που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο δεν έχουν δημιουργηθεί φθορές από τη χρήση. Οι επενδύσεις στο εσωτερικό δεν έχουν χαρακιές, ούτε σημάδια, κάτι που ισχύει τόσο για το ταμπλό όσο και για τις πόρτες αλλά και για την κεντρική κονσόλα. Τα καθίσματα είναι αναπαυτικά και συμβάλλουν στην άνεση του οδηγού και των επιβατών, με τις ταπετσαρίες να μην έχουν προλάβει να φθαρούν.
Τα οδηγικά βοηθήματα, που περιλαμβάνουν camera όπισθεν, αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, προειδοποίηση κόπωσης οδηγού και σύστημα προβολής των σημάτων του Κ.Ο.Κ στον πίνακα οργάνων, λειτουργούν άψογα.
Υπάρχει περίπτωση τα πρώτα μοντέλα μιας συγκεκριμένης γενιάς να εμφανίζουν «παιδικές ασθένειες». Αυτό δεν ισχύει ιδιαίτερα στο Mokka, μιας και τα μόνα «παράπονα» που έχουν ακουστεί από κατόχους έχουν να κάνουν με μικροκαθυστερήσεις στο σύστημα infotainment, που ενδέχεται να διακόπτει τη σύνδεση με συγκεκριμένες κινητές συσκευές.
Παράλληλα, έχουν γίνει αναφορές σχετικά με πλασματικές ενδείξεις σφάλματος στο χειρόφρενο, χωρίς ωστόσο να υπάρχει πρόβλημα στην πραγματικότητα.
Πίσω χωράνε ενήλικες ύψους 1,82 μέτρων και έχει πορτ-μπαγκάζ 350 λίτρα
Το Opel Mokka είναι ένα μικρό SUV το οποίο είναι εμποτισμένο με σχεδιαστικά στοιχεία από coupe κατασκευές. Αυτό όμως δεν έχει αντίκτυπο στην ευρυχωρία του μοντέλου, μιας και στο πίσω κάθισμα θα φιλοξενηθούν με άνεση 2 ενήλικες επιβάτες και 1 παιδί. Αυτό είναι εφικτό χάρη στο μπόλικο χώρο για τα πόδια των πίσω, που είναι ανώτερος από τον μέσο όρο του ανταγωνισμού, ο οποίος σε συνδυασμό με τον «αέρα» για τα κεφάλια τους καθιστά εφικτή την απροβλημάτιστη μεταφορά ενηλίκων με ύψος 1,82 μέτρα. Ο χώρος αποσκευών έχει ωφέλιμο όγκο 350 λίτρα.
Στο δρόμο το Opel Mokka είναι όσο άνετο χρειάζεται, χωρίς να γίνονται πολλές θυσίες στη δυναμική οδήγηση. Αυτό είναι εφικτό χάρη στην ανάρτηση, η οποία διατηρεί τις κλίσεις του αμαξώματος σε χαμηλά επίπεδα και ταυτόχρονα απορροφά σωστά τις κακοτεχνίες του δρόμου, προσφέροντας υψηλή ποιότητα κύλισης.
Συμπέρασμα: Το Opel Mokka diesel διατηρείται «σαν καινούργιο», χωρίς φθορές και προβλήματα
Το Opel Mokka δεύτερης γενιάς είναι ένα μικρό SUV που διατηρείται «φρέσκο», τόσο χάρη στο σύγχρονο design του, όσο και χάρη στην έλλειψη πρόωρων φθορών. Ο πετρελαιοκινητήρας είναι αξιόπιστος και οικονομικός, και η ευρυχωρία καλή.
Αξίζει να σημειώσουμε πως από τη στιγμή που το μοντέλο «έρχεται» με εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών, ακόμα και τα Mokka παραγωγής 2021 καλύπτονται ακόμα από αυτή.
Οι τιμές των μεταχειρισμένων Opel Mokka diesel 2021-2024 διαμορφώνονται ως εξής, με τον μέσο όρο για κάθε χρονιά να εξαρτάται από τα διαθέσιμα οχήματα και τις εκδόσεις κινητήρα και εξοπλισμού αλλά και των διανυθέντων χιλιομέτρων του εκάστοτε μοντέλου.
Χρονολογία μοντέλου | Μέσος όρος τιμής μεταχειρισμένου |
---|---|
Opel Mokka diesel 2021 | 20.000 ευρώ |
Opel Mokka diesel 2022 | 21.000 ευρώ |
Opel Mokka diesel 2023 | 22.000 ευρώ |
Opel Mokka diesel 2024 | 23.000 ευρώ |