autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Test μεταχειρισμένου: Υβριδική Toyota Corolla 122 PS 2018-2023
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Test μεταχειρισμένου: Υβριδική Toyota Corolla 122 PS 2018-2023

16/7/2025

Το υβριδικό σύστημα είναι αξιόπιστο και δεν έχει βλάβες.
Χωρίς σημαντικές φθορές στα μηχανικά μέρη, ίσως χρειαστούν αλλαγή τα φρένα.
Μετά από 100.000 χλμ το εσωτερικό βρίσκεται σε καλή κατάσταση, χωρίς σημάδια φθοράς.
Οι υβριδικές Corolla με τα 122 άλογα καίνε 5 λτ/100 χλμ.

Το υβριδικό σύστημα είναι αξιόπιστο και δεν έχει βλάβες

Η Toyota Corolla είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας, και από το 1966 έως σήμερα έχει παραχθεί σε 12 γενιές, με την τελευταία να κάνει το ντεμπούτο της το 2018 και να ανανεώνεται στα σημεία το 2023.

Κάτι που χαρακτηρίζει τις πιο πρόσφατες γενιές της Toyota Corolla είναι η ύπαρξη υβριδικού συστήματος κίνησης, που έρχεται να μειώσει την κατανάλωση. Αυτό, σε συνδυασμό με το σχεδιασμό της Corolla 12ης γενιάς, κάνει το αυτοκίνητο αρκετά δελεαστικό για αγορά. Δεδομένου πως έχουν περάσει 7 χρόνια από το ντεμπούτο της συγκεκριμένης Corolla, ήρθε η ώρα να δούμε πόσο καλή επιλογή αποτελεί για αγορά μεταχειρισμένου.
Δοκιμάζουμε ένα μοντέλο τετραετίας που έχει διανύσει 100.000 χιλιόμετρα και εφοδιάζεται με το βενζινοκινητήρα 1,8 λίτρων, ο οποίος σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα αποδίδουν συνολικά 122 άλογα (98 άλογα ο βενζινοκινητήρας και 72 το ηλεκτρικό μοτέρ).  

Στο δρόμο τα πάντα λειτουργούν σωστά, χωρίς να γίνεται αισθητή η εναλλαγή από το ηλεκτρικό μοτέρ στο βενζινοκίνητο. Το CVT κιβώτιο ταχυτήτων συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης δουλεύει σωστά, χωρίς αυξημένο «πατινάρισμα», και το σύστημα διεύθυνσης διατηρεί την αμεσότητά του, χωρίς κενά.

Ελέγχοντας οπτικά το αυτοκίνητο, διαπιστώσαμε πως δεν υπάρχουν διαρροές από τα μηχανικά σύνολα. Συνολικά η αξιοπιστία των υβριδικών Toyota έχει αποδειχθεί στο πέρασμα των ετών, μιας και εδώ και 25 χρόνια το εν λόγω κινητήριο σύστημα είναι πρακτικό και ανθεκτικό σε καθημερινή χρήση. Ως εκ τούτου, δεν έχουν παρουσιαστεί σοβαρά προβλήματα στον ηλεκτροκινητήρα ή στη μπαταρία νικελίου-μεταλλικού υδριδίου. 

Χωρίς σημαντικές φθορές στα μηχανικά μέρη, ίσως χρειαστούν αλλαγή τα φρένα

Κατά τον έλεγχο της μεταχειρισμένης Toyota Corolla Hybrid που δοκιμάζουμε, δεν διαπιστώσαμε αυξημένη φθορά στα μηχανικά της εξαρτήματα. Η ανάρτηση απορροφά σωστά τις κακοτεχνίες του δρόμου, χωρίς τριξίματα ή τάσεις πλεύσης, ενώ όπως αναφέραμε η μπαταρία βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση.

Συνολικά η Toyota Corolla 12ης γενιάς δεν θα ταλαιπωρήσει τους ιδιοκτήτες της με πρόωρες φθορές, κάτι που ισχύει και για το αμάξωμα, το οποίο είναι ιδιαίτερα σπάνιο να εμφανίσει κάποιο ελάττωμα. Σε μοντέλα με 100.000 χιλιόμετρα μπορεί να βρείτε φθορά στα φρένα του αυτοκινήτου, κάτι που ωστόσο αφενός φαντάζει λογικό για ένα όχημα με αυτό τον αριθμό χιλιομέτρων και αφετέρου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το πώς οδηγούσαν το αυτοκίνητο οι προηγούμενοι κάτοχοι.

Μετά από 100.000 χλμ το εσωτερικό βρίσκεται σε καλή κατάσταση, χωρίς σημάδια φθοράς

Η καμπίνα της μεταχειρισμένης Toyota Corolla που δοκιμάζουμε βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση, κάτι που αποδεικνύει πως τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί μπορεί να είναι μεν σκληρά στις εισαγωγικές εκδόσεις εξοπλισμού, αλλά είναι ανθεκτικά στη χρήση.
Πιο αναλυτικά, δεν υπάρχουν σημάδια φθοράς στις επενδύσεις των θυρών και του ταμπλό, ενώ τα καθίσματα διατηρούνται σε αντίστοιχα καλή κατάσταση, με το σχήμα του αφρώδους υλικού να παραμένει όπως όταν το αυτοκίνητο ήταν καινούργιο.

Οι διακόπτες δεν έχουν ξεβάψει και το στεφάνι του τιμονιού, μαζί με τον επιλογέα ταχυτήτων, δεν έχουν γυαλίσει από την επαφή με τα χέρια του οδηγού.
Ορισμένοι ιδιοκτήτες έχουν αναφέρει πως το σύστημα infotainment μπορεί να καθυστερεί στη λειτουργία του, χωρίς όμως να υπάρχουν άλλες αναφορές προβλημάτων.

Οι υβριδικές Corolla με τα 122 άλογα καίνε 5 λτ/100 χλμ

Το «ατού» της Toyota Corolla Hybrid είναι φυσικά η χαμηλή κατανάλωση. Το μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που αποδίδει 122 άλογα, έκαψε κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας 5 λτ/100 χλμ, επιβεβαιώνοντας τις τιμές που είχαμε μετρήσει όταν δοκιμάσαμε καινούργια pre-facelifted Corolla.
Στο δρόμο η ανάρτηση της Corolla 2018-2023 απορροφά σωστά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ ταυτόχρονα είναι όσο σφιχτή χρειάζεται για να κρατά τις κλίσεις τους αμαξώματος σε χαμηλό επίπεδο.

Η ευρυχωρία του εσωτερικού είναι αρκετή για τη μεταφορά 4, ακόμα και 5 ενηλίκων επιβατών, με τον «αέρα» για τα κεφάλια και τα πόδια των πίσω να είναι καλός για άτομα με ύψος 1,81 μέτρων. Το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο 361 λίτρα.


Συμπέρασμα: Η Toyota Corolla Hybrid δεν έχει προβλήματα και αυξημένες φθορές

Η υβριδική Toyota Corolla 2012-2013 είναι ένα αυτοκίνητο που δεν θα κουράσει τους κατόχους του με αυξημένα σημάδια φθοράς και εκτεταμένες βλάβες. Η κατανάλωση καυσίμου είναι ιδιαίτερα χαμηλή και η ευρυχωρία καλή, καθιστώντας το αυτοκίνητο μια καλή επιλογή για κάποιον που θέλει ένα αξιόπιστο και «φρέσκο» μεταχειρισμένο οικογενειακό hatchback.

Οι τιμές των μεταχειρισμένων Toyota Corolla Hybrid 2018-2023 διαμορφώνονται ως εξής: 
Χρονολογία μοντέλου Τιμή αγοράς μεταχειρισμένου
Toyota Corolla Hybrid 2019 19.000 ευρώ
Toyota Corolla Hybrid 2020 19.000 ευρώ
Toyota Corolla Hybrid 2021 19.000 ευρώ
Toyota Corolla Hybrid 2022 19.200 ευρώ
Toyota Corolla Hjybrid 2023 25.000 ευρώ

NEA ENOTITA
VOLVO