Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric
TOP 3: Τα πιο ευρύχωρα μικρά SUV

TOP 3: Τα πιο ευρύχωρα μικρά SUV

Διαβάστηκε από 20134 αναγνώστες - 1/2/2022

Ford Puma, Peugeot 2008 και Renault Captur. Αυτά είναι τα 3 μικρά SUV που έχουν συνολικά την μεγαλύτερη ευρυχωρία, λαμβάνοντας υπόψη το χώρο αποσκευών, το πλάτος του πίσω καθίσματος και το διαθέσιμο «αέρα» για τα κεφάλια και τα γόνατα των πίσω επιβατών. Και τα 3 μοντέλα είναι κορυφαία και προσφέρουν έναν καλό συνδυασμό χώρων. Ποιο θα βρεθεί πρώτο;

Ford : ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ MUSTANG MACH-E. ΑΠΟΚΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ONLINE

Έχουμε αναφέρει στο παρελθόν πως τα μικρά SUV δεν είναι και τόσο μικρά, και στην πραγματικότητα μπορούν να καλύψουν αρκετές ανάγκες, χάρη στην ευρυχωρία του εσωτερικού τους. Επιπλέον, ο ψηλός σχεδιασμός του αμαξώματος χαρίζει πολύτιμα έξτρα εκατοστά για τα κεφάλια των επιβατών, ενώ ο χώρος αποσκευών σε ορισμένα μοντέλα «μπαίνει» στην κατηγορία των μικρομεσαίων.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Αξιολογούμε τα πιο δημοφιλή μικρά SUV στον τομέα της ευρυχωρίας και ανακηρύσσουμε την τελική τριάδα. Επειδή το κάθε μοντέλο ξεχωρίζει σε διαφορετικό τομέα, λάβαμε υπόψη μας 4 διαφορετικές συνιστώσες: Χώρος αποσκευών, πλάτος πίσω καθίσματος, χώρος για τα γόνατα των πίσω και «αέρας» για τα κεφάλια των πίσω επιβατών.

Ακολουθεί το TOP 3 των πιο ευρύχωρων μικρών SUV, αρχικά σε αλφαβητική σειρά.
Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Τιμή Αλογα
Ford Puma 120 PS ST-Line 23.833 ευρώ 120
Peugeot 2008 100 PS Active 22.900 ευρώ 100
Renault Captur 90 PS Expression 20.480 ευρώ 90
Το Renault Captur έχει τιμή που ξεκινά από 20.480 ευρώ, κάτι που το καθιστά το πιο προσιτό μοντέλο της τριάδας. Στον αντίποδα, το Ford Puma είναι το πιο ακριβότερο εκ των τριών μοντέλων, με κόστος 23.833 ευρώ αλλά παράλληλα είναι και το πιο ισχυρό, χάρη στον χιλιάρη EcoBoost που διαθέτει 120 άλογα.

Ας δούμε ξεχωριστά το κάθε μοντέλο.
 

Ford Puma: Fun to drive με κορυφαίο πορτ-μπαγκάζ

Ford Puma: Fun to drive με κορυφαίο πορτ-μπαγκάζ
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Ford Puma είναι ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μικρά SUV της αγοράς. Με 23.833 ευρώ ως τιμή έναρξης, μπορούμε να αποκτήσουμε την ήπια υβριδική έκδοση με τον τρικύλινδρο Ecoboost κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 125 ίππους.

Εμφάνιση: Μυώδεις επιφάνειες και επιθετική εμπρόσθια γρίλια

Το μοντέλο που είναι βασισμένο στο Ford Fiesta έχει δυναμική παρουσία, η οποία τονίζεται από τις μυώδεις επιφάνειες, τις καμπύλες στο αμάξωμα και την μεγάλη, επιθετική εμπρόσθια γρίλια. Οι ελαφρώς «πρησμένοι» θόλοι των τροχών ενισχύουν τον sport χαρακτήρα του αυτοκινήτου, χωρίς να κάνουν υπερβολική την εξωτερική εικόνα.

Εσωτερικό: Καλοσχεδιασμένο και ευρύχωρο

Η καμπίνα του Ford Puma είναι καλοσχεδιασμένη, διαθέτει σύγχρονο διάκοσμο και καλή ποιότητα κατασκευής με στιβαρή συναρμολόγηση. Η οθόνη αφής έχει διάσταση 8 ιντσών και δίνει την εντύπωση πως αιωρείται, ενώ το τιμόνι είναι επίπεδο στο κάτω μέρος, ενισχύοντας την sport αίσθηση.




Χώροι: Κορυφαίο πορτ-μπαγκάζ

Το εσωτερικό του Puma είναι πιο ευρύχωρο από αυτό του Fiesta, επάνω στο οποίο βασίζεται. Το πλάτος καμπίνας εμπρός είναι 137 εκατοστά, και το αντίστοιχο πίσω 130 εκατοστά. Οι πίσω επιβάτες έχουν 11,2 εκατοστά διαθέσιμα για τα γόνατα τους, καθώς και 3,1 εκατοστά για τα κεφάλια τους.
Ο χώρος αποσκευών διαθέτει διπλό πάτωμα με 3 διαφορετικές θέσεις, ενώ χάρη στο MegaBox, τα αρχικά 456 διαθέσιμα λίτρα μεταμορφώνονται σε 536, χωρίς να στερείται η πρακτικότητα από το εσωτερικό. Ο συγκεκριμένος χώρος 80 λίτρων μπορεί να πλυθεί με το λάστιχο και έχει τάπα αποστράγγισης.

Κινητήρας και επιδόσεις: 125 ίπποι και χαμηλή κατανάλωση

Ο Mild Hybrid Ecoboost κινητήρας 1000 κυβικών αποδίδει συνδυαστικά 125 ίππους. Το υβριδικό σύστημα βελτιώνει τόσο την απόκριση του μοτέρ στις χαμηλές στροφές, όσο και την κατανάλωση, η οποία αγγίζει τα 6,5 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο. Η διαδικασία 0-100 χλμ/ώρα επιτυγχάνεται σε 10,1 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι 191 χλμ/ώρα.

Στο δρόμο: Εξαιρετικό κράτημα και προβλέψιμες αντιδράσεις

Το Ford Puma βασίζεται στο Fiesta, και ως εκ τούτου η οδηγική του συμπεριφορά κάνει το μοντέλο να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Το κράτημα του αυτοκινήτου είναι εξαιρετικό, ενώ οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μετριασμένες. Παράλληλα, οι αντιδράσεις είναι προβλέψιμες και ομαλές.

Συνολικά, το Ford Puma είναι ένα ολοκληρωμένο και ομοιογενές μικρό SUV που προσφέρει χαρά στην οδήγηση. Αυτή η χαρά δεν «έρχεται» εις βάρος της άνεσης όμως, αφού η ανάρτηση αποσβένει σωστά και αθόρυβα τις ανωμαλίες. Τέλος, τόσο ο χώρος αποσκευών, όσο και η καμπίνα, διακρίνονται για την ευρυχωρία τους.
 

Peugeot 2008: Ευρύχωρη καμπίνα και «αέρας» πολυτέλειας μέσα-έξω

Peugeot 2008: Ευρύχωρη καμπίνα και «αέρας» πολυτέλειας μέσα-έξω
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το εντυπωσιακό Peugeot 2008 είναι η crossover εκδοχή του 208, και η βασική έκδοση Active, με 100 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων κοστίζει 22.900 ευρώ.

Εμφάνιση: Δυναμικό, με το DNA της Peugeot

Με σχεδιαστικά στοιχεία από το μεγαλύτερο 3008, το αυτοκίνητο ξεχωρίζει χάρη στον δυναμικό και νευρώδη εμπρός πρόβολο, στον οποίο δεσπόζουν τα φώτα ημέρας με εμφάνιση που παραπέμπουν στους κυνόδοντες του λιονταριού. Πίσω, τα φωτιστικά σώματα θυμίζουν γρατζουνιές από νύχια, και ενώνονται οπτικά με ένα μαύρο πλαίσιο.

Εσωτερικό: Με αίσθηση ποιότητας

Περνώντας στο εσωτερικό του μοντέλου, συναντούμε μία διαρρύθμιση που είναι γνώριμη από το Peugeot 208. Ο πίνακας οργάνων είναι τοποθετημένος υψηλότερα από το μικρό τιμόνι. Το ταμπλό έχει επένδυση από μαλακά υλικά, που ενισχύουν την αίσθηση ποιότητας που αποπνέει η καμπίνα του γαλλικού αυτοκινήτου, που παραπέμπει σε πιο ακριβές, premium κατασκευές.




Χώροι: Φιλοξενούνται με άνεση 4, ακόμα και 5 ενήλικες

Η Peugeot έχει εξοπλίσει το 2008 με αρκετά ευρύχωρο εσωτερικό, στο πίσω κάθισμα του οποίου μπορούν να φιλοξενηθούν με άνεση 2, ίσως και 3 ενήλικες, αφού η καμπίνα σε εκείνο το σημείο έχει πλάτος 135 εκατοστά, με τον «αέρα» για τα γόνατα να είναι 15,5 εκατοστά και για τα κεφάλια 5,2 εκατοστά, κάτι που θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους πιο ψηλούς. Επαρκής χώρος υπάρχει και εμπρός, με το πλάτος καμπίνας να είναι 138 εκατοστά. Το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 434 λίτρα, πρακτικές θήκες και διπλό πάτωμα.

Κινητήρας και επιδόσεις: ο PureTech έχει ισχύ 100 ίππους

Ο PureTech κινητήρας 1,2 λίτρου της βασικής έκδοσης αποδίδει 100 ίππους και συνεργάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Η μικτή κατανάλωση είναι 6,9 λτ/100 χλμ. Στον τομέα των επιδόσεων, για τα 100 χλμ/ώρα από στάση χρειάζονται 10,9 δευτερόλεπτα, και η επιτάχυνση σταματά στα 188 χλμ/ώρα.

Στο δρόμο: Στρίβει αποτελεσματικά και έχει στιβαρή αίσθηση

Όσον αφορά τη συμπεριφορά στο δρόμο, το Peugeot 2008 έχει ισορροπημένο χαρακτήρα, με ανάρτηση που είναι σφικτή χωρίς να γίνεται ενοχλητική. Το πλαίσιο έχει στιβαρή αίσθηση, και εν γένει το αυτοκίνητο συνδυάζει τόσο την ποιότητα κύλισης, όσο και το αποτελεσματικό στρίψιμο με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Τα φρένα είναι αποδοτικά και ανθεκτικά.

Με κομψή εμφάνιση που ξεχωρίζει, «αέρα» από το μεγαλύτερο 3008 και ευρύχωρη καμπίνα, το Peugeot 2008 είναι ένα μοντέρνο μικρό SUV με premium αισθητική και ισορροπημένη οδηγική συμπεριφορά.

Renault Captur: Ανετο σε χώρους, κινείται και εκτός δρόμου

Renault Captur: Ανετο σε χώρους, κινείται και εκτός δρόμου
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η πρώτη γενιά του Renault Captur ήταν από τους πρώτους εκπροσώπους της κατηγορίας και σημείωσε μεγάλη επιτυχία. Το ανανεωμένο μοντέλο διαθέτει στη βασική έκδοση turbo κινητήρα 90 ίππων και κοστίζει 20.480 ευρώ.

Εμφάνιση: Καλόγουστο και μυώδες

Εξωτερικά, το γαλλικό crossover έχει τα γνώριμα και καλόγουστα στοιχεία που διακατέχουν τα μοντέρνα μοντέλα της Renault. Τα φωτιστικά σώματα αποτελούν μία οπτική συνέχεια της κεντρικής μάσκας, και στο τελείωμά τους φιλοξενούνται τα κάθετα φώτα ημέρας με ιδιαίτερο σχεδιασμό. Παράλληλα, οι μυώδεις επιφάνειες προσδίδουν επιπλέον δυναμισμό στο αυτοκίνητο.

Εσωτερικό: Εργονομικό και προσεγμένο

Το εσωτερικό του Renault Captur είναι εργονομικό, με μαλακά πλαστικά και προσεγμένο φινίρισμα. Ένα από τα προτερήματα του μοντέλου είναι η πρακτικότητα, η οποία ενισχύεται από τις μεγάλες θήκες στις πόρτες, το κεντρικό υποβραχιόνιο που διαθέτει αποθηκευτικό χώρο, καθώς και ένα μεγάλο συρτάρι εμπρός από το συνοδηγό.




Χώροι: Ανετοι για 4 ενήλικες, ευέλικτο πορτ-μπαγκάζ

Στο Captur φιλοξενούνται με άνεση 4 ενήλικες, αφού το πλάτος του εσωτερικού είναι 137 εκατοστά εμπρός και 133 εκατοστά πίσω. Οι επιβάτες της δεύτερης σειράς έχουν διαθέσιμα 15,5 εκατοστά για τα γόνατα τους και 3,5 εκατοστά για τα κεφάλια τους. Παράλληλα, ο συνολικός αποθηκευτικός χώρος στην καμπίνα αγγίζει τα 27 λίτρα. Το πίσω κάθισμα είναι συρόμενο, μία λειτουργία που συμβάλλει στην αύξηση του χώρου αποσκευών από 422 σε 536 λίτρα. Εκτός αυτού, το πορτ-μπαγκάζ διαθέτει διπλό πάτωμα.

Κινητήρας και επιδόσεις: Το μοτέρ 1 λίτρου έχει ισχύ 90 ίππους

Περνώντας στα μηχανικά μέρη, το αυτοκίνητο διαθέτει τον turbo τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1 λίτρου, ο οποίος αποδίδει 90 ίππους, συνεργάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων και έχει μέση κατανάλωση 6,5 λτ/100 χλμ. Όσον αφορά τις επιδόσεις από στάση, η διαδικασία 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 12,9 δευτερόλεπτα, και η τελική ταχύτητα είναι 173 χλμ/ώρα.

Στο δρόμο: Ποιοτική κύλιση και αυξημένη πρόσφυση

Το Renault Captur ξεχωρίζει για την ήσυχη και ποιοτική κύλιση. Η ανάρτηση είναι ελαφρώς σφικτή και προσφέρει αυξημένη πρόσφυση, μετριάζοντας τις κλίσεις του αμαξώματος. Οι ανωμαλίες του δρόμου αποσβένονται απροβλημάτιστα, ενώ η απόσταση από το έδαφος παρέχει σιγουριά σε διαδρομές εκτός ασφάλτου. Το όχημα ακινητοποιείται από τα 100 χλμ/ώρα σε απόσταση 36,4 μέτρων.

Η 2η γενιά του Captur έχει αρκετά προσόντα: Όμορφη σχεδίαση, εσωτερικό που ξεχωρίζει για την εργονομία, την πρακτικότητα και την πληθώρα αποθηκευτικών χώρων, καθώς και ένα ευέλικτο πορτ-μπαγκάζ. Παράλληλα, το αυξημένο ύψος κάνει το αυτοκίνητο ικανό να κινείται σε διαδρομές εκτός ασφάλτου.
 

Τα 3 πιο ευρύχωρα μικρά SUV: Η τελική κατάταξη

Τα 3 πιο ευρύχωρα μικρά SUV: Η τελική κατάταξη

Στον τομέα των χώρων δεν υπάρχει ένα μοντέλο που τα κάνει όλα τέλεια, αφού το Peugeot 2008 έχει τη μεγαλύτερη ευρυχωρία στο εσωτερικό, αλλά το Ford Puma έχει κατά πολύ μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, παρά την ελαφρώς πιο στενή καμπίνα. Αξιολογώντας τους 4 τομείς (πορτ-μπαγκάζ, πλάτος πίσω καθίσματος, διαθέσιμος χώρος για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω) προκειμένου να δούμε ποιο μικρό SUV έχει σφαιρικά τη μεγαλύτερη ευρυχωρία, η τελική κατάταξη διαμορφώνεται ως εξής:
 

Μάρκα-Μοντέλο-Τύπος Χώρος Αποσκευών Πλάτος πίσω Γόνατα πίσω Κεφάλια πίσω
Peugeot 2008 100 PS Active 434 λίτρα 135 εκ. 15,5 εκ. 5,2 εκ.
Ford Puma 120 PS ST-Line 456+80 λίτρα 130 εκ. 11,2 εκ. 3,1 εκ.
Renault Captur 90 PS Expression 422 λίτρα 133 εκ. 15,5 εκ. 3,5 εκ.

Το Peugeot 2008 βρίσκεται στην πρώτη θέση, αφού διαθέτει την πιο φαρδιά καμπίνα πίσω, το μεγαλύτερο χώρο για τα κεφάλια και τα γόνατα των πίσω επιβατών, καθώς και το δεύτερο πιο ευρύχωρο πορτ-μπαγκάζ με 434 λίτρα.

Στη δεύτερη θέση βρίσκεται το Ford Puma, το οποίο είναι ο πρωταθλητής της κατηγορίας στο χώρο αποσκευών, με 456 λίτρα πορτ-μπαγκάζ, αριθμός που αν υπολογίσουμε και το MegaBox γίνεται 536 λίτρα χωρίς να αφαιρεθεί χώρος από την καμπίνα.

Τρίτο βρίσκεται το Renault Captur, το οποίο, μαζί με το Peugeot 2008, έχει τον περισσότερο «αέρα» για τα γόνατα των πίσω και έρχεται δεύτερο τόσο στον τομέα του πλάτους του πίσω καθίσματος, όσο και στον διαθέσιμο χώρο για τα κεφάλια των πίσω. Το συρόμενο κάθισμα προσφέρει μεγάλη ευελιξία, αλλά η αύξηση του πορτ-μπαγκάζ από τα 422 λίτρα στα 536 έρχεται εις βάρος της ευρυχωρίας για τις πίσω θέσεις.

Έχουν μεγάλους χώρους παρά τις «μαζεμένες» διαστάσεις!
Το Peugeot 2008 είναι ιδανικό για ψηλούς και συνολικά το πιο ευρύχωρο.
Το Ford Puma έχει το κορυφαίο πορτ-μπαγκάζ.
Το επίσης πολύ «αεράτο» Renault Captur συμπληρώνει την τριάδα.
Με τι κριτήριο βαθμολογείς εσύ την ευρυχωρία στο αυτοκίνητο; Σε ενδιαφέρει το πίσω κάθισμα, ή μόνο το πορτ-μπαγκάζ;
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ford : ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ MUSTANG MACH-E. ΑΠΟΚΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ONLINE