autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Τα μικρά SUV που φρενάρουν καλύτερα

Τα μικρά SUV που φρενάρουν καλύτερα

Τιμές μοντέλων: 26/06/2025
PEUGEOT 2008 e (OBC 11): 28 600€ JEEP AVENGER 1.2T MT-6: 23 990€
NISSAN JUKE 1.0LT DIG-T DCT: 22 990€

Τα 3 μικρά SUV με τα καλύτερα φρένα

26/6/2025

Τα φρένα είναι η βάση της ασφάλειας.
100-0 σε 34,6 μέτρα για το Peugeot 2008.
Ελάχιστα πάνω από 35 μέτρα χρειάζεται το Jeep Avenger.
Ακινητοποίηση σε 35,2 μέτρα σημειώνει το Nissan Juke.

Τα φρένα είναι η βάση της ασφάλειας

Ζούμε σε μια εποχή που οι προδιαγραφές ασφαλείας των αυτοκινήτων θα προκαλούσαν ζαλάδες ακόμα και σε κάποιον χρονοταξιδιώτη από τις αρχές του αιώνα. Έχουν περάσει 30 χρόνια από την καθιέρωση της τοποθέτησης και χρήσης της ζώνης ασφαλείας σε πολλές χώρες, αλλά σήμερα τα διάφορα αυτόματα συστήματα προσπαθούν να καλύψουν κάθε ενδεχόμενο πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη σύγκρουση.

Όμως τα φρένα παραμένουν πάντα η πρώτη και σημαντικότερη γραμμή άμυνας απέναντι στο ατύχημα. Ποτέ κανείς δεν ξέρει πότε θα έρθει η στιγμή να πατήσει απότομα το φρένο και η έγκαιρη επιβράδυνση μπορεί να σώσει από λίγες εκατοντάδες ευρώ στο συνεργείο μέχρι ανθρώπινες ζωές. Εξετάζουμε την πιο δημοφιλή κατηγορία της ελληνικής αγοράς, αυτή των μικρών SUV, και σας δίνουμε τους πρωταγωνιστές της ενεργητικής ασφάλειας με τα καλύτερα φρένα.

Μάρκα/Μοντέλο Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) Τιμή-από
PEUGEOT 2008 e (OBC 11) 156ps 54 KWh 34,6  
JEEP AVENGER 1.2T MT-6 100ps 35,1  
NISSAN JUKE 1.0LT DIG-T DCT 114ps 35,2  

100-0 σε 34,6 μέτρα για το Peugeot 2008

Από πλευράς αριθμών και τεχνικών προδιαγραφών, είναι συχνό φαινόμενο η παρουσία του Peugeot 2008 στις πρώτες θέσεις. Στον τομέα του φρεναρίσματος κάνει σίγουρα τη διαφορά, όντας το μοναδικό crossover της κατηγορίας B που ακινητοποιήθηκε σε λιγότερο από 35 μέτρα στις δοκιμές μας. Στην ηλεκτροκίνητη έκδοση των 156 ίππων, το γαλλικό B-SUV αποτελεί γενικά από τις πιο μοντέρνες προτάσεις της αγοράς, τόσο από πλευράς τεχνολογίας, όσο και από σχεδιασμού, διαθέτοντας επίσης καλό εξοπλισμό και αυτονομία.

Ελάχιστα πάνω από 35 μέτρα χρειάζεται το Jeep Avenger

Όταν ακούει κανείς Jeep, το μυαλό συχνά πάει προς χώμα, ακόμα και με το «μικρό» Avenger. Αλλά τα φρένα του αυτοκινήτου δεν κάνουν μόνο για ρυθμούς λοφοπλαγιάς, αλλά και για ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου, με την επιβράδυνση από τα 100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 35,1 μέτρα.

Από κει και πέρα, μιλάμε για μια ποιοτική κατασκευή και από τις λίγες περιπτώσεις που ένα μικρό SUV, χωρίς βέβαια να αποτελεί κάποιο σκληροπυρηνικό εκτός δρόμου όχημα, μπορεί όντως να αξιοποιήσει την (πάνω από 20 εκατοστά σε αυτήν την περίπτωση) απόστασή του από το έδαφος και να πάει και σε λίγο πιο ανώμαλες επιφάνειες χωρίς να βαρυγκωμήσει.

Ακινητοποίηση σε 35,2 μέτρα σημειώνει το Nissan Juke

Η φθηνότερη πρόταση της λίστας, το Nissan Juke φρενάρει εξαιρετικά, καθώς χρειάζεται 35,2 μέτρα για το 100-0. Το Juke διατηρεί το πλεονέκτημα στα φρένα μετά από πάνω από πέντε χρόνια και στην έκδοση με τον αξιόλογο βενζινοκίνητο 1000άρη κινητήρα καταφέρνει συνολικά να κρατά ένα επίπεδο και να μη δείχνει ξεπερασμένο σε σχέση με τους αντιπάλους του, παρά τις ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο της αυτοκίνησης γενικά.

OPEL
TOYOTA