
Φθηνότερο και πιο hi-tech το Corsa κερδίζει το Polo
Τιμές μοντέλων: 24/06/2025 | |
OPEL CORSA 1.2lt Turbo Hybrid EDCT6: 21 400€ | VOLKSWAGEN POLO 1.0 TSI DSG: 24 950€ |
Φθηνότερο και πιο hi-tech το Corsa κερδίζει το Polo
3,5 χιλιάρικα φθηνότερο το υβριδικό Οpel Corsa με ίδιο εξοπλισμό.
Πολύ καλύτερες επιδόσεις το Corsa, φρενάρει και πιο δυνατά.
Κινείται και ηλεκτρικά το Corsa, οπότε στην πόλη καίει 500 ευρώ λιγότερα το χρόνο σε βενζίνη.
Κερδίζει σε ευρυχωρία το Polo, που είναι πιο ήσυχο.
Συγκρίνουμε το Opel Corsa με το Volkswagen Polo
Το Opel Corsa είναι ένα από τα αγαπημένα best seller μοντέλα της αγοράς με την τρέχουσα γενιά του να έχει εξελιχθεί υπό τη σκέπη του ομίλου Stellantis, που εξασφάλισε στο γερμανικό supermini πρόσβαση σε νέες και μοντέρνες τεχνολογίες. Μια από αυτές είναι και η ήπια υβριδική τεχνολογία. Η διάθεσή του με το 48-βολτο ήπια υβριδικό σύστημα του ομίλου, με τις αυξημένες μάλιστα δυνατότητες ηλεκτροκίνησης (τα περισσότερα ήπια υβριδικά δεν εκκινούν ή δεν παρκάρουν για παράδειγμα ηλεκτρικά), το κάνει πλέον και ένα από τα πιο ολοκληρωμένα μικρά της αγοράς σε συνδυασμό με την πολύ καλή σχέση αξίας-τιμής που εμφανίζει. Το Οpel Corsa Hybrid 110 στην βασική έκδοση Edition Pack είναι διαθέσιμο από 21.400 ευρώ χάρη και στην τρέχουσα προωθητική ενέργεια της ελληνικής αντιπροσωπείας. Να θυμίσουμε εδώ πως το αυτοκίνητο συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων στην περίπτωση της ήπιας υβριδικής έκδοσης.
Αντιθέτως, το VW Polo δε διαθέτει κάποιας μορφής εξηλεκτρισμό για να πετύχει οικονομία καυσίμου και χαμηλές εκπομπές ρύπων. Όντας στη δύση της εμπορικής του καριέρας, το Polo είναι πλέον διαθέσιμο μόνο με τον 3κύλινδρο, 1.000άρη turbo κινητήρα και τους 95 ίππους με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG με 7 σχέσεις. Προφανώς και για την αντιπαράθεση επιλέξαμε την αυτόματη έκδοση που στη βασική έκδοση Life κοστίζει 24.950 ευρώ, 2 χιλιάρικα πάνω από την αντίστοιχη έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο. Βλέπουμε δηλαδή πως ακόμα και με το χειροκίνητο κιβώτιο, το Polo, που δεν έχει μοντέρνα τεχνολογία κινητήρα και είναι στη δύση της καριέρας του, είναι ακριβότερο από το αυτόματο υβριδικό Corsa.
Για να διαπιστώσουμε ποιο από τα δύο αυτά μικρά είναι καλύτερη αγορά, ορίσαμε 11 τομείς σύγκρισης στα πιο κρίσιμα ζητήματα, όπως τα κόστη αγοράς και κίνησης, την ασφάλεια (οδηγικά βοηθήματα, φρένα, προσπέραση) αλλά και την άνεση (εξοπλισμός, ευρυχωρία, πορτ-μπαγκάζ).
Πως τα καταφέρνει το υβριδικό Opel Corsa απέναντι στo run out VW Polo; Έχει κάποια τύχη το μικρό της VW; Tι λες;
Με μια ματιά οι 11 τομείς σύγκρισης του υβριδικού Opel Corsa απέναντι στο αυτόματο VW Polo
Tα 11 Βήματα | Νικητής | |
1 | Τιμή: Οpel Corsa Hybrid 1,2T 110 PS e-DCT6 Edition: 21.400 ευρώ VW Polo 1,0 TSI 95 PS DSG Life: 24.950 ευρώ Σχεδόν 3,5 χιλιάρικα φθηνότερο το υβριδικό Opel Corsa από το αυτόματο VW Polo, ξεκινάει με δίποντο. |
![]() |
2 | Εγγύηση: Opel: 5 χρόνια ή 75.000 χλμ. VW: 4 χρόνια ή 80.000 χλμ. Mεγαλύτερη σε χρονική διάρκεια η εγγύηση της Opel και έτσι τo Corsa αποκτά προβάδισμα 3 πόντων. |
![]() |
3 | Κατανάλωση πόλης (λτ./100 χλμ.): Οpel Corsa Hybrid 1,2T 110 PS: 6,1 λτ./100 χλμ. VW Polo 1,0 TSI 95 PS DSG: 7,7 λτ./100 χλμ. Η ήπια υβριδική τεχνολογία εξασφαλίζει στο Corsa τέτοια οικονομία καυσίμου στην πόλη που αντιστοιχεί σε όφελος περίπου 500 ευρώ ετησίως. |
![]() |
4 | Προσπέρασμα (60-100 χλμ./ώρα): Οpel Corsa Hybrid 1,2T 110 PS: 5,3 δλ. VW Polo 1,0 TSI 95 PS DSG: 6,2 δλ. Το ηλεκτρικό boost στις χαμηλές στροφές και η αυξημένη απόδοση συνολικά βοηθούν το Corsa να προσπερνά πολύ πιο σβέλτα. Μεγαλύτερη διαφορά στο 80-120 (6,7 δλ. το Corsa, 8,3 δλ. το Polo). |
![]() |
5 | Γόνατα πίσω επιβατών: Opel Corsa: 10,2 εκατ. VW Polo: 12,0 εκατ. Πιο άνετο στο πίσω κάθισμα το VW Polo κερδίζει τον σχετικό πόντο. |
![]() |
6 | Πορτ-μπαγκάζ: Opel Corsa: 309 λτ. VW Polo: 351 λτ. Μεγαλύτερος από το μέσο όρο της κατηγορίας, ο χώρος αποσκευών του Polo χαρίζει στο μικρό VW το δεύτερο πόντο της αναμέτρησης. |
![]() |
7 | Φρένα (από τα 100 χλμ./ώρα): Οpel Corsa Hybrid 1,2T 110 PS: 36,8 μέτρα VW Polo 1,0 TSI 95 PS DSG: 38,4 μ. Η διαφορά υπέρ του Corsa χαρίζει ακόμα έναν πόντο στο μικρό Opel. |
![]() |
8 | Θόρυβος στα 100/120/140 χλμ./ώρα : Οpel Corsa Hybrid 1,2T 110 PS: 67,2/68,4/71,0 db VW Polo 1,0 TSI 95 PS DSG: 65,8/67,4/69,1 db Εμφανώς πιο ήσυχο και καλύτερα ηχομονωμένο το VW Polo. |
![]() |
9 | Εξοπλισμός άνεσης: Kαι τα δύο μοντέλα έχουν ικανοποιητικό επίπεδο βασικού εξοπλισμού με όλα τα απαραίτητα κομφόρ: φώτα LED, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικούς καθρέφτες, οθόνη αφής (10 ιντσών στο Corsa και 8 ιντσών στο Polo), ψηφιακός πίνακας οργάνων και air condition. Κάποιες λεπτομέρειες υπέρ του Polo (ηλεκτρικοί αναδίπλωση καθρεφτών, προβολείς ομίχλης και λειτουργία corner assist) δεν μπορούν να του δώσουν πόντο με τέτοια διαφορά τιμής. Άλλωστε το Corsa προσφέρει ήπια υβριδική τεχνολογία. | ![]() |
10 | Ευελιξία: Οpel Corsa Hybrid 1,2T 110 PS: 10,7 μέτρα κύκλος στροφής VW Polo 1,0 TSI 95 PS DSG: 10,6 μέτρα κύκλος στροφής Και τα δύο μοντέλα είναι εύκολα στη χρήση και ευέλικτα στην πόλη χάρη στο στάνταρ αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων στο Corsa και 7 σχέσεων στο Polo), αλλά και στο τιμόνι που «κόβει» ικανοποιητικά. |
![]() |
11 | Εξοπλισμός ασφάλειας: Και τα δύο μικρά της αντιπαράθεσης διαθέτουν σύστημα ασφαλείας ADAS με cruise control, προειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, αναγνώριση σημάτων KOK, αναγνώριση κόπωσης οδηγού, προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης. | ![]() |
Corsa – Polo: 6 - 3 |
Ας δούμε αναλυτικά τις διαφορές μεταξύ των δύο μοντέλων:
3,5 χιλιάρικα φθηνότερο και 1 χρόνο μεγαλύτερη εγγύηση το Corsa (3-0)
To Opel Corsa κάνει άμεσα το 3-0 όντας αρκετά φθηνότερο και προσφέροντας μεγαλύτερη εγγύηση. Ειδικότερα, το ήπια υβριδικό Opel Corsa των 110 ίππων με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων στη βασική έκδοση Edition Pack κοστίζει 21.400 ευρώ (μετά από έκπτωση της ελληνικής αντιπροσωπείας), όταν η αντίστοιχη έκδοση Life του VW Polo με τον συμβατικό 1,0 TSI των 95 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 είναι στα 24.550 ευρώ. Τα 3.500 ευρώ διαφοράς είναι αρκετά για να χαρίσουν δίποντο στο υβριδικό Opel Corsa των 110 ίππων.Επιπλέον, η ελληνική αντιπροσωπεία της Opel προσφέρει το μικρό της μοντέλο με 5 χρόνια εγγύηση για τα μηχανικά μέρη (ή 75.000 χλμ.), όταν ο αγοραστής του Polo είναι «καλυμμένος» για 1 χρόνο λιγότερο (ή 80.000 χλμ.).
500 ευρώ λιγότερα το χρόνο για βενζίνη θέλει το Corsa στην πόλη (4-0)
Η μεγάλη διαφορά στο κόστος καυσίμου υπέρ του Corsa είναι φυσικά στην πόλη. Το μικρό της Opel, λόγω της δυνατότητας του ήπια υβριδικού συστήματος για ηλεκτρικές εκκινήσεις, έχει σύμφωνα με τις μετρήσεις μας κατανάλωση 6,1 λτ./100 χλμ., ενώ το αυτόματο Polo των 95 ίππων είναι στα 7,7 λτ./100 χλμ.. Αν υποθέσουμε πως κάποιος κάνει 20.000 χλμ. το χρόνο και 80% αυτών είναι στην πόλη, με το Opel Corsa θα χρειαστεί γύρω στα 1.600 ευρώ για καύσιμα, ενώ με το Polo το κόστος καυσίμων είναι περί τα 2.100 ευρώ. Σε αυτά θα προστεθούν και τα 79 ευρώ για τέλη κυκλοφορίας του Polo (βασική έκδοση), που είναι μηδενικά για το Corsa. Και τα δύο έχουν ελεύθερη είσοδο στον πράσινο δακτύλιο. Και πάλι σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, η μέση κατανάλωση του Opel Corsa είναι γύρω στα 6,5 λτ./100 χλμ., ενώ του Polo στα 7,0 λτ./100 χλμ.. Στο ταξίδι με 100 χλμ./ώρα υπάρχει ισοπαλία μεταξύ των δύο μικρών μοντέλων με 5 λτ./100 χλμ..Αισθητά πιο γρήγορο και με πιο δυνατά φρένα το Corsa (6-0)
Το Οpel Corsa διαθέτει 3κύλινδρο turbo κινητήρα με άμεσο ψεκασμό βενζίνης που μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα αποδίδει 110 άλογα με 205 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ, ενώ συνδυάζεται με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Από την άλλη το VW Polo έχει 3κύλινδρο turbo μοτέρ 1,0 λτ. χωρίς να συνδυάζεται με 48-βολτο ήπια υβριδικό σύστημα. Αποδίδει 95 ίππους και 175 Nm ροπής στις 1.600 σ.α.λ., ενώ το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι 7 σχέσεων. Εκμεταλλευόμενο τα 15 παραπάνω άλογα και το ηλεκτρικό boost, το Corsa είναι πιο σβέλτο σε όλες τις μετρήσεις επιδόσεων. Η πιο κρίσιμη είναι φυσικά το 60-100 που αντιστοιχεί σε ένα εικονικό προσπέρασμα. Το Corsa θέλει 5,3 δλ., ενώ το Polo 6,2 δλ. και θα μείνει περισσότερη ώρα στο αντίθετο ρεύμα. Η διαφορά στην επιτάχυνση 80-120 χλμ./ώρα με είναι ακόμα μεγαλύτερη. Έτσι το Polo ολοκληρώνει τη διαδικασία σε 8,3 δλ., όταν το Cοrsa θέλει 6,7 δλ.. Είναι εμφανές πως το Corsa προσπερνά με μεγαλύτερη άνεση, θα δυσκολευτεί το Polo ειδικά με πλήρες φορτίο. Μεγάλη διαφορά υπάρχει και στο 0-100 με το Polo να θέλει 11,5 δλ. και το Corsa 9,5 δλ..Το Cοrsa έχει υψηλότερα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας, αφού εκτός από «νεύρο» εμφανίζει και πιο δυνατό φρενάρισμα. Το Corsa «κοκαλώνει» από τα 100 χλμ./ώρα σε 36,8 μ., όταν το Polo, που έχει ταμπούρα στους πίσω τροχούς, σταματάει σε 38,4 μ..