
Η Hyundai παρουσιάζει νέο υβριδικό σύστημα με τρεις ηλεκτροκινητήρες
Δύο ηλεκτροκινητήρες στον εμπρός άξονα με διαφορετικές λειτουργίες
Ένας στον πίσω άξονα που προσφέρει προσωρινή τετρακίνηση
Είναι το πρώτο υβριδικό σύστημα που προσφέρει τεχνολογία «Vehicle-to-Load (V2L)»
To oνομάζει «Next Generation Hybrid System»
Η Hyundai παρουσίασε μια νέα γενιά υβριδικών συστημάτων που αναμένεται να αλλάξει τα δεδομένα στην αγορά. Το ονομάζει «Next Generation Hybrid System» και αποτελείται από τρεις ηλεκτροκινητήρες που συνεργάζονται με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, προσφέροντας βελτιωμένη άνεση και αποδοτικότητα, εκμεταλλευόμενο όλα τα οφέλη των συστημάτων διπλού κινητήρα. Αυτό το καινοτόμο σύστημα αποδεικνύει ότι η υβριδική τεχνολογία παραμένει μεγάλης σημασίας στη μετάβαση από τους συμβατικούς κινητήρες στα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα. Ενώ η Toyota πρωτοπόρησε με το Prius πριν από 28 χρόνια, η Hyundai συνεχίζει να εξελίσσει αυτήν την τεχνολογία, δημιουργώντας ένα σύστημα που θα χρησιμοποιηθεί μελλοντικά σε μοντέλα των Hyundai και Kia.
Δύο ηλεκτροκινητήρες στον εμπρός άξονα με διαφορετικές λειτουργίες
Το ολοκληρωμένο υβριδικό σύστημα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες ενσωματωμένους στο κιβώτιο ταχυτήτων. Ο πρώτος, με την ονομασία P1, λειτουργεί ως μίζα και γεννήτρια, υποστηρίζοντας τον βενζινοκινητήρα στις φάσεις που απαιτείται υψηλή κατανάλωση ενέργειας, όπως κατά την εκκίνηση και την επιτάχυνση. Ο δεύτερος κινητήρας, με την ονομασία P2, αναλαμβάνει την ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα και την κίνηση σε κατηφόρα, ενώ παράλληλα παρέχει πρόσθετη δύναμη όταν αυτή χρειάζεται.
Ένας στον πίσω άξονα που προσφέρει προσωρινή τετρακίνηση
To μεγαλύτερο ενδιαφέρον βρίσκεται στον τρίτο ηλεκτροκινητήρα, που η Hyundai ονομάζει P4. Αυτός ο κινητήρας είναι ενσωματωμένος στον πίσω άξονα και είναι ανεξάρτητος από το κιβώτιο ταχυτήτων, προσφέροντας στο όχημα προσωρινή τετρακίνηση όταν είναι σε λειτουργία. Το εξελιγμένο σύστημα παρέχει ομαλότερες αλλαγές ταχυτήτων, βελτιωμένη οικονομία καυσίμου και πιο σταθερή κίνηση στο δρόμο.
Είναι το πρώτο υβριδικό σύστημα που προσφέρει τεχνολογία «Vehicle-to-Load (V2L)»
Μια πρωτοποριακή δυνατότητα που μέχρι τώρα συναντάμε αποκλειστικά σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, είναι η πρίζα 230 volt στο εσωτερικό του οχήματος, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη φόρτιση ή λειτουργία εξωτερικών συσκευών με ισχύ έως 3,6 kW. Αυτό καθιστά τα μελλοντικά μοντέλα της Hyundai τα πρώτα υβριδικά οχήματα που προσφέρουν τεχνολογία Vehicle-to-Load (V2L), αν και με σημαντικά μικρότερη χωρητικότητα και για συντομότερα χρονικά διαστήματα σε σύγκριση με τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η Hyundai δεν έχει ανακοινώσει πότε θα κυκλοφορήσει στην αγορά το νέο υβριδικό σύστημα, ωστόσο αναμένεται να το δούμε σε νέα μοντέλα στο κοντινό μέλλον.