autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Lynk & Co 08: Οδηγούμε το PHEV με τη μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Lynk & Co 08: Οδηγούμε το PHEV με τη μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία

Οδηγούμε το Lynk & Co 08

5/6/2025

Μεγάλο και βαρύ D-SUV στα 4,82 μέτρα
Ψηλή θέση οδήγησης, πολλές ηλεκτρονικές λειτουργίες
Plug-in υβριδικό με 200 χιλιόμετρα ηλεκτρική αυτονομία
Στόχος η άνεση και ο premium χαρακτήρας

Μεγάλο και βαρύ D-SUV στα 4,82 μέτρα

Για όσους δε γνωρίζουν, η κινέζικη Lynk & Co ιδρύθηκε το 2016 και ανήκει στο Geely Group μαζί με τη Volvo, με την οποία μοιράζεται σχεδιαστές και μηχανικά μέρη. Στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, δραστηριοποιείται από το 2020 με το 01 και αργότερα με το 02, στα οποία τώρα έρχεται να προστεθεί το 08 (τα υπόλοιπα νούμερα προς το παρόν αγνοούνται).

Το Lynk & Co 08 λοιπόν είναι ένα μεσαίο plug-in υβριδικό SUV που φλερτάρει με την επόμενη κατηγορία, καθώς το μήκος του φτάνει τα 4,82 μέτρα, με μεγάλους τροχούς έως 21 ίντσες, 21 εκατοστά απόσταση από το έδαφος και βάρος 2,1 τόνους. Σχεδιαστικά ξεχωρίζει από τα μικρότερα μοντέλα της εταιρείας, αλλά είναι φανερές οι γνωστές γραμμές που συναντώνται σε πολλές από τις προτάσεις της Geely.

Ψηλή θέση οδήγησης, πολλές ηλεκτρονικές λειτουργίες

Εσωτερικά, το βλέμμα τραβά πρώτα η πολύ ψηλή θέση οδήγησης, καθώς κάθεσαι σχεδόν 30 εκατοστά πάνω από το πάτωμα, με την ανάλογη ορατότητα. Η επόμενη παρατήρηση έχει να κάνει με τους λίγους παραδοσιακούς διακόπτες. Αν και, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Lynk & Co David Green, ο στόχος ήταν να μην «μπουν» όλες οι λειτουργίες στο σύστημα infotainment, εν τούτοις το μεγαλύτερο μέρος της διαχείρισης πέφτει και πάλι στην οθόνη, από την οποία ο οδηγός θα ελέγξει μεταξύ άλλων τον εξαερισμό, το ντουλαπάκι του συνοδηγού και την ηλιοροφή.

Υπάρχουν ωστόσο κουμπιά για άλλες λειτουργίες, όπως η ρύθμιση των καθρεφτών και η ενεργοποίηση του cruise control, ενώ θα διατίθεται και η δυνατότητα φωνητικών εντολών.

Όσο για τη συνολική ποιότητα της καμπίνας, αυτή φαίνεται αυξημένη σε σχέση με παλαιότερα μοντέλα και συνδυάζεται με αρκετά καλούς χώρους, καθώς και πορτ μπαγκάζ 540 λίτρων.

Plug-in υβριδικό με 200 χιλιόμετρα ηλεκτρική αυτονομία

Κάτω από το καπό είναι που κρύβονται οι συντελεστές των μεγάλων υποσχέσεων του Lynk & Co 08. Βλέπετε, το σημείο που έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι ότι το προσθιοκίνητο plug-in υβριδικό σύνολο των 345 ίππων μπορεί να κινηθεί έως και 200 χιλιόμετρα με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, σύμφωνα και με τις τιμές του κατασκευαστή. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω μιας μπαταρίας 40 kWh, που άνετα θα έμπαινε σε ηλεκτρικό μικρό. Η χαμηλή κατανάλωση διακρίνει το σύνολο στην ολότητά του, καθώς, σε συνδυασμό και με το ρεζερβουάρ των 60 λίτρων, η πλήρης αυτονομία του οχήματος πλησιάζει τα 1.100 χιλιόμετρα.

Σημαντικό για αυτά τα μεγάλα ταξίδια, αλλά και την καθημερινότητα, είναι επίσης ότι το 08 προσφέρει και δυνατότητα ταχυφόρτισης, κάτι σπάνιο για τα περισσότερα PHEVs. Στα 85 kW, η μπαταρία χρειάζεται 33 λεπτά για να φτάσει στο 80%.

Στόχος η άνεση και ο premium χαρακτήρας

Στο δρόμο, το Lynk & Co 08 επιδεικνύει σταθερότητα, παρά τους μεγάλους τροχούς, πάνω στους οποίους πατά ομαλά και βολικά. Βολικό στην αίσθηση είναι και το τιμόνι (12 μέτρα ο κύκλος στροφής), το οποίο ωστόσο υπολείπεται κάπως σε ανταπόκριση και αμεσότητα.
Το κινητήριο σύνολο λειτουργεί απρόσκοπτα και αρμονικά, χωρίς παράταιρους θορύβους και ενοχλήσεις. Γενικά, η αίσθηση της άνεσης φαίνεται να αποτελεί τον απώτατο στόχο του αυτοκινήτου και η μόνη ενόχληση που θα προκύψει είναι ο θόρυβος από την ηλιοροφή στις υψηλές ταχύτητες.

Το Lynk & Co 08 έρχεται σύντομα και στην Ελλάδα. Εδώ μην περιμένετε τις γνωστές τιμές από Κίνα ωστόσο, καθώς το SUV θα ξεκινά από τα 52.995 ευρώ στη βασική έκδοση Core, με την πλουσιότερη More να κοστίζει 4.000 ευρώ παραπάνω, αριθμοί που δεν είναι υπέρογκοι για ένα plug-in D-SUV, αλλά ούτε και ιδιαίτερα μικροί. Μένει να δούμε και από κοντά αν αξίζει η σχέση ποιότητας και τιμής.

OPEL
TOYOTA