8 φωτογραφίες »

Αλλάξτε αναλώσιμα όταν πρέπει και όχι όταν σας πουν!

Διαβάστηκε από 35777 αναγνώστες - 30/6/2020

Φρένα, εξάτμιση, μπαταρία, ελαστικά, διάφορα υγρά ακόμα και φρένα. Πότε πρέπει να τα αλλάξετε; Μην περιμένετε το συνεργείο, διαβάστε παρακάτω τι πρέπει να ελέγξετε για να ξέρετε πότε ήρθε η ώρα της αντικατάστασης.

 
 

Κάθε αναλώσιμο του αυτοκινήτου, αργά ή γρήγορα χρειάζεται αντικατάσταση. Άλλα μέρη του όπως τα ελαστικά π.χ. ή ο συμπλέκτης επηρεάζονται απόλυτα από τον τρόπο οδήγησης του ιδιοκτήτη. Άλλα πάλι όπως ο ιμάντας χρονισμού, επηρεάζονται από διαφορετικούς παράγοντες και πρέπει να ρίχνουμε έναν έλεγχο που και που για να ξέρουμε πότε θα κάνουμε την αντικατάσταση, για να μην τρέχουμε τελευταία στιγμή ή ακόμα χειρότερα, να πληρώσουμε τζάμπα.
 
Μπαταρία
Η συνήθης διάρκεια ζωής μιας καλής μπαταρίας είναι τα 5 χρόνια, ένα νούμερο που μπορεί ακόμα και να διπλασιαστεί εάν είμαστε σωστοί απέναντι της, προσφέροντας της τακτική επαναφόρτιση. Ο κυριότερος λόγος που μπορεί να … μας αφήσει νωρίτερα, είναι οι μικρές διανυόμενες αποστάσεις, κατά τις οποίες δεν καταφέρνει να φορτίσει σωστά, όπως επίσης και πολλά aftermarket τεχνολογικά gadgets που απαιτούν πολλή ενέργεια. Εάν ήρθε η ώρα για μία νέα μπαταρία, τότε ελέγξτε προσεκτικά τις απαιτήσεις σας για να επιλέξετε μία που να τις καλύπτει, ενώ υπολογίστε minimum 50 ευρώ για την αγορά της. Εάν το αυτοκίνητο σας είναι πιο καινούργιο και εφοδιάζεται με σύστημα Start&Stop, τότε οι AGM μπαταρίες είναι υποχρεωτικές με το κόστος να ανεβαίνει αρκετά, έως και τα 100 ευρώ.



Φώτα
Αλογόνου, ξένον, LED ή λέιζερ; Πλέον υπάρχουν επιλογές για όλα τα γούστα που στηρίζονται σε νέες τεχνολογίες και προσφέρουν διαφορετικού είδους αποτέλεσμα. Δυστυχώς τα νέα αυτοκίνητα έχουν κάνει αρκετά δύσκολη την αλλαγή ακόμα και μιας τυπικής λάμπας αλογόνου. Επειδή η τεχνογνωσία που ακολουθείται πλέον, απαιτεί την αφαίρεση πολλών εξαρτημάτων για να φτάσει κανείς στην επιθυμητή λυχνία, προτείνουμε για την οποιαδήποτε αλλαγή σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, να απευθυνθείτε στο συνεργείο.



Εξάτμιση
Η εξάτμιση διαθέτει περιορισμένη διάρκεια ζωής. Ένα τυπικό σύστημα εξάτμισης επιβιώνει κατά μέσο όρο ως ακέραιο, έως και 100.000χλμ. ενώ άμα ξεκινήσει η φθορά του νωρίτερα, ο συνήθης ύποπτος είναι η πολλή υγρασία και οι διακυμάνσεις της θερμοκρασίας. Συνήθως όμως οι βλάβες στο σύστημα αυτό, δεν απαιτούν ολόκληρη αντικατάσταση της εξάτμισης, αλλά μεμονωμένα μέρη του όπως ο πίσω (σιλανσιέ) ή ο μεσαίος σιγαστήρας. Το κόστος της επισκευής εξαρτάται από το μοντέλο και επίσης από το μέρος που πρέπει να επισκευαστεί και το ποσό της εργασίας, ενώ εάν υπάρχει διπλή εξάτμιση τότε γίνεται ακόμα ακριβότερο.


 
Λάδι κινητήρα
Το λάδι κινητήρα πρέπει να αλλάζεται αυστηρά σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Αυτό συνήθως μεταφράζεται κάθε 30.000χλμ. ή κάθε χρόνο ανάλογα, καθώς οι ιδιότητες του χάνονται με τη χρήση. Η επιλογή τώρα του είδους του λαδιού, έχει να κάνει με τις απαιτήσεις του αυτοκινήτου, αλλά και με τις δυνατότητες του… πορτοφολιού σας. Προτείνουμε μία καλή έρευνα αγοράς καθώς υπάρχουν αρκετά οικονομικά αλλά πλήρως αξιόλογα λάδια στην αγορά, ενώ η συμβουλή μας είναι να το αγοράσετε οι ίδιοι και να απευθυνθείτε στο συνεργείο για την εργασία της αλλαγής. Διαφορετικά οι τιμές που θα βρείτε εκεί απευθείας, δεν θα σας αρέσουν.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει