9 φωτογραφίες »

Πώς θα «αναστήσω» το παλιό μου αυτοκίνητο?

Διαβάστηκε από 9663 αναγνώστες - 4/6/2020

Έπεσες στην ανάγκη του παλιού αυτοκινήτου του παππού σου; Ή μήπως θέλεις να φέρεις στη ζωή ένα μακρά ακινητοποιημένο όχημα; Δες βήμα - βήμα πως θα το καταφέρεις μόνος, εύκολα, οικονομικά και γρήγορα.

 
 
Ένα αυτοκίνητο που παραμένει εκτός λειτουργίας για πολύ καιρό, χρειάζεται μία ομαλή μετάβαση στη ζωή και όχι έναν απινιδωτή. Πολλά εξαρτήματα έχουν «κάτσει» με κυριότερο φυσικά το λάδι μηχανής που πρέπει να είναι η πρώτη μας κίνηση, καθώς θα πρέπει να του δώσουμε την ανάλογη πίεση για να ξαναπάει παντού.
Επομένως, αφαιρέστε τα μπουζοκαλώδια και ενεργοποιήστε τη μίζα μέχρι να σβήσει το λαμπάκι του λαδιού. Αφού σβήσει τότε συνδέστε ξανά τα μπουζοκαλώδια και ξεκινήστε κανονικά τον κινητήρα, για να αποφύγετε τυχόν τριβές μεταλλικών μερών από την μη παρουσία λίπανσης.
Σας παραθέτουμε στο φωτορεπορτάζ που ακολουθεί τα κυριότερα βήματα ανάστασης ενός αυτοκινήτου.
 
Βήμα 1ο: Λάδι μηχανής


Εάν το αυτοκίνητο είναι ακινητοποιημένο για πάνω από 1 χρόνο, τότε πρέπει οπωσδήποτε να αλλάξετε τα λάδια. Αυτό γιατί θα έχουν χάσει τις ιδιότητες του και θα προκαλέσουν μεγάλη ζημιά, ακόμα και αν είναι στη σωστή ποσότητα. Για να διαλέξετε τα σωστά, αναζητήστε το βιβλίο του αυτοκινήτου ή πολύ απλά κάντε μία ερώτηση σε ένα μαγαζί, σίγουρα θα γνωρίζουν.


Βήμα 2ο: Μπαταρία


Η μπαταρία είναι το πρώτο θύμα της ακινησίας και μπορεί να λυθεί με δύο τρόπους. Εάν διαθέτετε έναν φορτιστή, μπορείτε να την συνδέσετε και να ανακάμψει ή σε περίπτωση που η μπαταρία δεν δείχνει σημάδια ζωής, να την αντικαταστήσετε. Η διαφορά τιμής ενός φορτιστή από την αγορά μίας καινούργιας μπαταρίας είναι μικρή, οπότε η επιλογή είναι στα χέρια σας.  Κόστος γύρω στα 70 ευρώ.


Βήμα 3ο: Μπουζί


Επόμενο τσεκ πρέπει να γίνει στα μπουζί, τα οποία μπορεί να είναι και υπεύθυνα σε περίπτωση που το αυτοκίνητο αρνείται να πάρει μπροστά. Ελέγξτε τα και αν δείτε πως δεν είναι σε καλή κατάσταση, αντικαταστήστε τα με ένα συνολικό κόστος που δεν θα ξεπεράσει τα 30 ευρώ.


Βήμα 4ο : Ιμάντας χρονισμού - καδένα


Εδώ ταιριάζει η φράση better be safe than sorry. Ελέγξτε πολύ σχολαστικά την καδένα χρονισμού, σχεδόν δοντάκι – δοντάκι και με το παραμικρό παράπτωμα, προχωρήστε απευθείας σε αλλαγή. Μάλιστα ακόμα και εάν δείχνει σε καλή κατάσταση, εάν έχει περάσει το χιλιομετρικό όριο ( ή το χρονικό περιθώριο), προτιμήστε μία αντικατάσταση για να μην προκληθεί περαιτέρω ζημιά στη μηχανή.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ