11 φωτογραφίες »

Συγκρίνουμε CUPRA Formentor 2.0 vs BMW X2 M35i

Διαβάστηκε από 33430 αναγνώστες - 20/1/2021

Δύο coupe SUV με πάνω από 300 PS! Το νέο CUPRA Formentor συναντά την BMW X2. Και τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο, ενώ είναι και ταλαντούχα στην καθημερινότητα.

 
 

Βρες καλά ελαστικά ως και 20% φθηνότερα

Η CUPRA είναι η νέα σπορτίφ μάρκα της θυγατρικής του ομίλου VW, Seat, και το Formentor είναι το coupé SUV, που κόβει την ανάσα ακόμα και σε έναν υπόγειο χώρο στάθμευσης, με τα 4,45 μέτρα συμπυκνωμένου ερωτισμού του. Οι Ισπανοί τοποθέτησαν στο μοντέλο τους τον τετρακύλινδρο κινητήρα των 2,0 λίτρων με ισχύ 310 PS και ροπή 400 Nm, σύστημα τετρακίνησης και ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG), 7 σχέσεων. Με αυτά τα εφόδια τέθηκε το Formentor αντιμέτωπο με τη βαυαρική... ομορφιά, που φέρει το λογότυπο με τον κυανόλευκο έλικα στην πίσω κολώνα. Ποιος, ακριβώς, είναι ο αντίπαλος; Η BMW X2 M35i. Και, φυσικά, ξέρετε ότι αν το όνομα ενός μοντέλου ξεκινά με το γράμμα "M", κρύβονται πολλά ευχάριστα στοιχεία πίσω από αυτό. Σε αυτήν την περίπτωση, ένας τετράκυλινδρος κινητήρας 2,0 λίτρων με 306 PS, τέσσερα αλογάκια λιγότερα σε σχέση με του ισπανικού μοντέλου, αλλά με περισσότερη ροπή κατά 50 Nm.


 
Πίσω από το τιμόνι
Παίρνουμε μια ανάσα στα γρήγορα και μπαίνουμε μέσα στα δύο αυτοκίνητα. Φυσικά, δεν αγοράζει κανείς ένα τέτοιο coupe SUV, επειδή θα ήθελε να κάθεται όμορφα στις πίσω θέσεις η... πεθερά του, αν και, σαφώς, κάτι τέτοιο θα ήταν δυνατό στο CUPRA. Σε ό,τι αφορά το χώρο στις πίσω θέσεις, το Formentor επικρατεί του X2, κάτι που ισχύει και για την καλή διαμόρφωση του πίσω καθίσματος. Ναι, το ισπανικό αυτοκίνητο έχει μεγαλύτερο μήκος κατά 9 εκατοστά, το οποίο καταλαβαίνετε σαφώς και στην πράξη. Επίσης, τέσσερις επιβάτες θα ταξιδέψουν άνετα με αυτό, κάτι που δεν μπορούμε να υποστηρίξουμε και για το X2.



Παραμένοντας στο CUPRA, γνωρίζουμε το cockpit και τα λοιπά από τα υπόλοιπα μοντέλα του ομίλου VW, το οποίο σημαίνει ότι τα ψηφιακά όργανα μπορούν να επιλεγούν ελεύθερα, η οθόνη αφής στον πίνακα οργάνων δεν μπορεί να λειτουργήσει διαισθητικά και, στο σκοτάδι, το «χειριστήριο διαφανειών» από το οποίο ρυθμίζεται η ένταση, δεν είναι φωτιζόμενο. Βέβαια, στις σημειώσεις μας υπάρχουν και αρκετά μελανά σημεία: Από τη μεσαία κολώνα και προς τα πίσω βλέπουμε πολύ σκληρό πλαστικό, μπροστά ένα μηχανικό στήριγμα του καπό, δεν υπάρχει τσόχα στις θήκες των θυρών, στο χώρο αποσκευών αντί για μοκέτα η επένδυση του δαπέδου είναι από τσόχα και τα μπροστινά καθίσματα δεν εφοδιάζονται με μεταβαλλόμενου μήκους στηρίγματα μηρών.



Η BMW επανακάμπτει στο συγκριτικό μας στο κεφάλαιο της ποιότητας, αφού το εσωτερικό του Χ2 είναι απλώς πιο φίνο. Αν, επιπλέον, τραβήξετε το μοχλό ξεκλειδώματος του καπό δύο φορές, τότε θα το ανοίξετε χωρίς να λερωθούν τα δάχτυλά σας, χάρη στα δύο μικρά αμορτισέρ αερίου. Αλλά αν ο οδηγός της παρέας, ύψους 1,80 μέτρων προσαρμόσει το κάθισμά του, ο ψηλός συνεπιβάτης του (1,92 μ.) κάθεται στο πίσω κάθισμα, γκρινιάζοντας. Κι αν αναδιπλώσετε το μπροστινό υποβραχιόνιο και βρείτε μια συσκευή σταθερής τηλεφωνίας, θα θυμηθείτε ότι κάτι ανάλογο είδαμε (και είδατε) για τελευταία φορά σε μία BMW Σειρά 5 στα τέλη της δεκαετίας του 1990.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει