Test Συνεργείων
NEO ΤΙΜΕΣ LEASING Short Videos
Τεράστια οθόνη και καλοί χώροι για το Ford Focus

Τεράστια οθόνη και καλοί χώροι για το Ford Focus

24/10/2023

Στην αντίπερα όχθη το Ford Focus έχει ήδη κερδίσει τις εντυπώσεις στο digital κομμάτι, χάρη στην τεράστια κεντρική οθόνη των 13,2 ιντσών, την οποία απέκτησε πέρυσι μετά από το εκτεταμένο lifting. Μάλιστα οι σχεδιαστές του κατάφεραν να ενσωματώσουν με μαεστρικό τρόπο τα κουμπιά του κλιματισμού στην οθόνη χωρίς να επηρεάζεται η πρακτικότητα, μιας και παραμένουν πάντα άμεσα προσβάσιμα και δεν εξαφανίζονται σε κάποιο υπομενού. Βέβαια σε κάνει να αναρωτιέσαι αν μερικά ακόμη φυσικά κουμπιά θα είχαν βλάψει μόνιμα την αισθητική της καμπίνας, ειδικά από τη στιγμή που το σύστημα εξακολουθεί να αντιδρά ελαφρώς υποτονικά.



Επίσης, αν και το Ford έχει αρκετά σκληρά στοιχεία στο εσωτερικό, αποδεικνύεται σε πολλά σημεία ποιοτικότερο από τον αντίπαλο του, μιας κι έχει δώσει αρκετή προσοχή στις λεπτομέρειες. Επιπλέον παρά το γεγονός ότι το Focus είναι κατά επτά εκατοστά μικρότερο σε εξωτερικό μήκος, προσφέρει περισσότερους χώρους, ειδικά στο πίσω μέρος όπου έχει καλύτερο αέρα σε γόνατα και κεφάλι, ενώ κερδίζει και στο πορτμπαγκάζ όπου με 392 λίτρα, αν και δεν είναι το κορυφαίο της κατηγορίας, είναι ανώτερο από τα 351 του Mazda.

Το Focus είναι το σπορ σημείο αναφοράς

Στο δρόμο, καταλαβαίνεις από την αρχή την εμπειρία των 25 χρόνων που έχει το Focus στις «πλάτες» τους, μιας και έχει από τις καλύτερες οδικές συμπεριφορές στην κατηγορία. Μπορεί τα σπορ αμορτισέρ και τα σκληρά ελατήρια να είναι λίγο σφιχτά για την καθημερινότητα, αλλά προσφέρουν εξαιρετική πρόσφυση και ασφάλεια ακόμα και όταν οι ταχύτητες ανέβουν σε επαρχιακό δρόμο.  



Αν και κάτω από το καπό του Ford δεν υπάρχει πλέον ο 1,5αρης EcoBoost κινητήρας, αλλά ένα turbo μοτέρ 1 λίτρου με 155 ίππους που συνδυάζεται με ένα επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το μοντέλο παραμένει σπιρτόζικο σε όλο το φάσμα κάτι που οφείλεται στο ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt, το οποίο ενισχύει την ισχύ όπου και όποτε χρειαστεί. Το ταπεραμέντο του φαίνεται και στις επιδόσεις, με το 0-100 χ.α.ω. να έρχεται σε 8,3 δλ., το 60-100 σε 4,5 δλ. και το 80-120 σε 5,7 δλ, με την τελική ταχύτητα να διαμορφώνεται στα 211 χλμ./ώρα.

Πάρα τα καλά νούμερα του χρονομέτρου, η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνάει τα 6,3 λτ./100 χλμ., ενώ ακόμα και αν κινηθεί περισσότερο μέσα στην πόλη δεν θα περάσει τα 7 λτ. Το σύστημα πέδησης του Focus είναι αρκετά καλό και θέλει λίγο πάνω από 34 μ. για να ακινητοποιήσει το μοντέλο από τα 100 χλμ./ώρα, όσο δηλαδή και το Mazda 3 που όμως ακολουθάει μια διαφορετική φιλοσοφία.
 

Σελ.
1
Mazda 3 vs Focus: Μονομαχία στη χώρα των μικρομεσαίων βενζίνης
Σελ.
2
Τεράστια οθόνη και καλοί χώροι για το Ford Focus
Σελ.
3
Το Mazda είναι πιο φιλικό για καθημερινή χρήση