Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
804
σχόλια
Alfa Romeo Stelvio: Σημαντικά προβλήματα στο test διαρκείας
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Alfa Romeo Stelvio: Σημαντικά προβλήματα στο test διαρκείας

Διαβάστηκε από 61469 αναγνώστες - 22/3/2024

Ερωτεύσιμη μεν, αλλά...
Παρουσίασε φθορές στα μέταλλα του στροφάλου και σκουριές στο σασί…
H Alfa Romeo απάντησε ότι δεν αποτελούν πρόβλημα, όμως η DEKRA έδωσε -8 στη μακροχρόνια ποιότητα!
Το εσωτερικό της διατηρήθηκε σαν καινούριο μετά από 3 χρόνια, πράγμα θετικό.

Ερωτεύσιμη μεν, αλλά...

Όταν παραλάβαμε στις 16 Νοεμβρίου του 2021 από τo Arese, μια κωμόπολη 20 χιλιόμετρα βορειοδυτικά του Μιλάνου, την Alfa Romeo Stelvio «θαμπωθήκαμε». Εφοδιασμένη με το 2,2 λίτρων diesel κινητήρα των 210 ίππων, στην έκδοση Veloce, βαμμένη σε απόχρωση Blu Anodizzato κι έχοντας εσωτερικά δέρματα Veloce Marrone, μας κέρδισε με την πρώτη ματιά. Όμως όπως σε κάθε σχέση, κι ειδικά με άτομα ιδιαίτερου ταπεραμέντου όπως το ιταλικό SUV, οι τριβές δεν άργησαν να εμφανιστούν και μετά από 100.000 χλμ., μας έδωσε το δικαίωμα να την δούμε με άλλο μάτι.
 

Παρουσίασε φθορές στα μέταλλα του στροφάλου και σκουριές στο σασί…

Κατά την αποσυναρμολόγηση, οι άνθρωποι της DEKRA βρήκαν σκουριά στις κεντρικές δοκούς που τρέχουν κάτω από το αμάξωμα και οι βίδες που βρίσκονταν στα μαρσπίε είχαν αρχίσει να σαπίζουν, ενώ υπήρχαν και σημάδια υγρασία. Επίσης βρήκαν φθαρμένα μέταλλα στο στρόφαλο κι εναποθέσεις άνθρακα στις βαλβίδες εισαγωγής.

H Alfa Romeo απάντησε ότι δεν αποτελούν πρόβλημα, όμως η DEKRA έδωσε -8 στη μακροχρόνια ποιότητα

Εννοείται ότι τα προβλήματα που αποκαλύφθηκαν κατά την αποσυναρμολόγηση, κοινοποιήθηκαν στα κεντρικά της Alfa Romeo, όπου έκανε 4 εβδομάδες για να μας απαντήσει. Συγκεκριμένα για τις σκουριές ανέφερε ότι δεν επηρεάζουν τη δομική συνοχή του αυτοκινήτου και αφού έτριψαν και ανάλυσαν το υλικό, διαπιστώσαν ότι πρόκειται για επιφανειακή διάβρωση. Την συγκεκριμένη απάντηση μπορεί να την δεχτήκαμε, αλλά παρόλο αυτά δεν είναι ωραία εικόνα, αφού ακόμα κι οι κεφαλές των βιδών Torx στη δαγκάνα των φρένων είχαν γίνει καφέ. Για τα μέταλλα απάντησε ότι η συγκεκριμένη φθορά είναι εντός των προβλεπόμενων ορίων, ενώ δικαιολογήθηκε για τις εναποθέσεις άνθρακα στις βαλβίδες εισαγωγής, λέγοντας ότι δεν αποτελούν πρόβλημα από τη στιγμή που συντηρείτε και λειτουργεί σωστά η βαλβίδα EGR (βοηθάει στη μείωση της θερμοκρασίας στον θάλαμο καύσης με απώτερο σκοπό την μείωση των οξειδίων του αζώτου Nox). Μπορεί η Alfa Romeo να τα βρήκε όλα εντός των ορίων, αλλά στη μακροχρόνια ποιότητα οι άνθρωποι της DEKRA έδωσαν -8 βαθμούς, προβληματίζοντας για την αντοχή της στο χρόνο.

Το εσωτερικό της διατηρήθηκε σαν καινούριο μετά από 3 χρόνια, πράγμα θετικό

Πάντως το εσωτερικό μετά από 100.000 χλμ. φαινόταν σαν καινούργιο, με την αίσθηση του δέρματος (ίσως το καλύτερο που έχουμε κάτσει σε μοντέλα κάτω των 80.000 ευρώ) να παραμένει τόσο φρέσκια και λεία όπως όταν είχαμε πρωτοπαραλάβει το μοντέλο από την  Ιταλία. Τα παραπάνω επιβεβαιώνει και ο μηχανικός της DEKRA, Marcus Constantin, ο οποίος κατά τη διάρκεια της αποσυναρμολόγησης ανάφερε: «Τα υλικά δεν παρουσιάζουν σχεδόν καμία φθορά, ειδικά τα μασίφ αλουμινένια paddles του τιμονιού κάνουν εξαιρετική εντύπωση από θέμα ποιότητας». 
 

Σελ.
2
Προβληματικό και το infotainment, που όμως διορθώθηκε στο τελευταίο facelift
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε
  • Δημητρης Φωτιου

    Το ίδιο τεστ να κάνετε και σε HONDA αλλά σε 500κ κλμ

    Προβολή περισσότερων σχολίων
  • Stathis Panagiotopoulos

    Το μεγαλύτερο μέρος του κόστους στα καινούρια αυτοκίνητα κατανέμεται στην πολυτέλεια και στις ευκολίες που παρέχουν στον οδηγό.Αν οι 68000€ που κοστίζει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μεταφράζονταν σε μηχανική ποιότητα και πολύ λιτό εσωτερικό θα έφτιαχναν αμαξάρες για 50 χρόνια.Ούτε τα εργοστάσια τα συμφέρει αλλά και οι σύγχρονοι οδηγοί δε θα έπαιρναν ένα αμάξι χωρίς πολυτελές εσωτερικό μόνο και μόνο επειδή ο κινητήρας και τα λοιπά μέρη του οχήματος θα ήταν άριστα.Αν μετά από 3 χρόνια δοκιμής δεν είχε βλάβες,οι οξειδώσεις δεν είναι ιδιαίτερο θέμα.Εκτός αυτού έχει σχέση και πού οδηγείται ένα αυτοκίνητο και τι συντήρηση του γίνεται.Αν δεν το πλένεις ποτέ από κάτω και κυκλοφορεί σε δρόμους που "αλλατίζονται" συχνά για τον πάγο,σε λάσπες και νερά δε νομίζω ότι έχει και πολλά να κάνει το εργοστάσιο.Πάντως το δικό μου,Peugeot 307 1400cc mod 2001 με 344.000χλμ δεν έχει ίχνος σκουριάς στο σασί και λειτουργεί άψογα.Αλλά το φροντίζω,αν και το χρώμα έχει χαλάσει,ιδίως στο καπό,το αμάξι είναι άψογο.2-3 φορές το χρόνο το σηκώνω για πλύσιμο και από κάτω να φεύγουν οι άμμοι από τις παραλίες,και οι λάσπες.Άλλοι πάνε μόνο για το εμφανές μέρος να πλύνουν να φαίνεται όμορφο αλλά παραλείπουν το σασί.

  • Ιωάννης Μίσσιος

    Αμάξια για μια πενταετία, άλλωστε πόσες άλφα 30 η 25 ετών βλέπετε να κυκλοφορούν στους δρόμους? Καμία!

  • Βασίλης Θαλής

    Παλιά κλασσική Alfa Romeo, που πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες... 🤣🤣🤣

  • Οδυσσέας Μαυρομάτης

    Να χεις δώσει ένα νεφρό και μια νεφραμιά για να πάρεις αυτοκίνητο, και σε 3 χρόνια να βγάζει θέματα στα μέταλλα στρόφαλοι ρε φίλε..

  • Giorgos Karavasilakis

    Μέσα σε 3 χρόνια είναι απαράδεκτο να έχει τέτοια θέματα ακόμα και αυτοκίνητο 25.000 ευρώ, όχι 65.000

  • Kwstas Lampropoulos

    Περίμενε κανείς κάτι διαφορετικό από αυτοκίνητα της Alfa Romeo? Το περίεργο θα ήταν να μην έχει κανένα θέμα...

  • Νίκος Αντωνάκης

    Η Alfa Romeo καλά κάνει και τα βγάζει. Οι στόκοι που δίνουν 70k για Alfa Romeo θα έπρεπε να το σκεφτούν

  • Kostas Patronas

    Τι μου λες ? Οποιος ξερει την ποιοτητα σε ολα ουτε θελει να ακουει για ιταλια μερια. Εκτος απο παρμεζανα και εσπρεσσο,ολα τα αλλα ειναι σκετη απατη.

  • Haris Nikolopoulos

    Βλέπω οι Alfisti ήδη έχουν αφρίσει στα σχόλια και έχουν αρχίσει να μιλάνε για γερμανικά. Αλλες μάρκες δεν υπάρχουν ε;

  • Βαγγέλης Τσαμαρδίνος

    Ιταλικά σκουπίδια!

  • Θρασύβουλος Κοντούλης

    Από Γερμανική αντικειμενικοτητα χορτάσαμε

  • Pit Skcrew

    Φθορές στα μεταλα🤣🤣🤣

  • Σταθης Καραλης

    Να σας δώσω το ταξί μου μετά από 650.000 χλμ να το κάνετε μπίλιες για έρευνα???

  • Νίκος Αγγελέλλης

    Εντάξει, για τέτοια τσάμπα τιμή (ούτε 70k δεν κοστίζει), να κάνουμε και μια θυσία να την πηγαίνουμε για ένα γενικό στον κινητήρα κάθε τρία χρόνια. Χαλάλι της 😂😂

  • Πάνος Πέγκυ

    Ξύλα πέτρες... Εδω αγοραζεις μοντελο των 100.000€ και εχει ακριβως την ιδια ποιοτητα συναρμογης και υλικων, τα ιδια ηλεκτρολογικα, ηλεκτρονικα κτλ με μοντελο των 20.000€ της ιδιας εταιριας... Και αυτο ισχυει για ολους τους κατασκευαστες...

  • Tasos Henis

    Υπερτιμημένα σκουπιδια

  • George Papadopoulos

    Ορε μακριά κι αλάργα από ιταλικό αμάξι

  • Tasos Nikolaidis

    Μια ζωή το ίδιο...σκουριά ακόμα και σήμερα. Κρίμα περίμενα για ένα σημερινό άλφα να έχει επιτέλους λυθεί το θέμα που για δεκαετίες βασανίζει την αλφα. 68κ και να έχω φθορά στα μέταλλα στροφαλου και εμφάνιση σκουριάς...απαράδεκτη για μια ακόμα φορα. Μακριά...

  • Δαλάι Λάμα

    Όταν αναφέρεστε στην τιμή, να αναφέρετε τιμή εργοστασίου και όχι βιτρίνας, καθώς από χώρα σε χώρα οι τιμές ποικίλουν!!! Κατά τ' άλλα, απαράδεκτες οι φθορές, ειδικά στο στρόφαλο!!!

  • Antonis Fragoulakis

    Τα ίδια είναι όλα και γερμανικά καί κορεατικά καί όλα αφού τα υλικά είναι από Κίνα και low cost

  • Kimon Petropoulos

    Ναι η vw και τα ford που οι κινητήρες τους χρήζουν επισκευής από τα 40000 χλμ δεν μιλάει κανένας.

  • Panagiotis Tamtakos

    Γενικά αν δει κανείς πόσο χαμηλα είναι πια τα στάνταρ ποιότητας στις πολυτελείς μάρκες δεν θα έδινε λεφτά να πάρει ένα πραγματικά ακριβό αμάξι.

  • Dimitris Papadopoulos

    KΛΑΣΙΚΟ ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ Η ΤΟΥΟΤΑ ΠΡΩΤΗ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ...

  • Karamatidis Giorgos

    Έχεις δει κάτι φάβε μετά από τρία χρόνια που τα αλλάζουν κινητήρα?

  • Stelios E. Glymidakis

    Λογικά τα μέταλλα στροφάλου στο αντίστοιχης κατηγορίας Audi θα είχαν μόλις "πατήσει" στα αντίστοιχα χιλιόμετρα 🤣

  • Xristos Papadimitriou

    Alfa Romeo ??? Υπάρχει ακόμη αυτή η μάρκα;; Ούτε στην 20αδα πωλήσεων δεν είναι τα σαπακια

  • Dimitris Labeas

    Από κάτι γερμανικά κονσερβοκουτια χίλιες φορές alfa σχεδίαση από το μέλλον στρίβει φινέτσα είδαμε και τα γερμανικα

  • Papageorgiou Dimitris

    Από άλλες μάρκες τι έχουμε;

  • Ανδρέας Καραβασώνης

    Χαίρομαι πραγματικά που οι Γερμανοί σπαταλούν τον πολύτιμο χρόνο τους για να ασχοληθούν με ιταλικά αυτοκίνητα τη στιγμή που έχουν τα «καλύτερα» στη χώρα τους!!!!🤣🤣🤣

  • Giorgos Bouz

    Μετα από 100000 φθορές θα έχουν τα μέταλλα στρόφαλου.ο βαθμός παίζει ρόλο.......για τους φωστήρες των σχολίων

  • Makis Karkas

    Ποιες φθορές στα μέταλλα του στροφαλου ρε τυχοδιώκτες; Κάντε τέστ τα γερμανικά σκουπίδια να δείτε τι θα πει ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΆ ΣΚΟΥΠΊΔΙΑ. Κανονικά θα έπρεπε οι Αμερικάνοι να σας είχαν αφαιρέσει την άδεια να φτιάχνετε αυτοκίνητα. Έχετε καταλάβει οι Γερμανοί ότι έχετε βρωμισει κ μολύνει τον πλανήτη με τα σκουπίδια κ τα αναξιόπιστα ρεταλια που παράγετε;

  • Christos Koukoulos

    Honda μόνο ρεεε,,,όχι ιταλικές σαβουρες

  • Dionisis Christodoulopoulos

    Για να δούμε και σε κανένα vw εκεί να δεις κλαμα

  • Mike Mike

    Μετά τα 100.000 χλμ όλα είναι για αλλαγή. Άλλο που δεν μπορούμε.

  • Σπύρος Φλεμοτομος

    Η ,alfa Romeo είναι έρωτας είναι σαν να οδηγάς το όνειρο δυστυχώς όμως είναι ευαίσθητο αυτοκίνητο ανέκαθεν δυστυχώς, οι μόνοι που είναι λίγο ακόμα αντοχης τα αυτοκίνητα είναι οι Κορεάτες και οι Ιάπωνες βέβαια δυστυχώς για την Mitsubishi βάζω ερωτηματικό λόγο Renault

  • Periclis Goumas

    ε και; Υπάρχει κανένα αυτοκίνητο που να μην έχει τα θεματάκια του ;(και μάλιστα αυτά είναι και επισκευάσιμα). Τουλάχιστον δεν πήρε φωτιά όπως άλλες μάρκες premium (!), αλλά ούτε και προδωσε και σκότωσε τους επιβαίνοντες σε κάποια στροφή .Για βγάλτε κανά τέτοιο αρθράκι να παγώνουν τα χαμόγελα.

  • Theo Mamakos

    Σαν τα Ελληνικα δεν εχει... μαστορια πρωτα!Μονο 1M klm! Φωτα δεν αναβουν, σταζουν λαδια και απ τους καθρεφτες, ραδιοκασετοφωνο, εχουν σκουριασει και τα πλαστικά, λάστιχα απ την ίδρυση της Michelin....ΑΛΛΑ απο αποψη, professional!!

  • Kyriakos Evangelakos

    Οταν βλεπω μοτερακια lifan των 300ευρω να περνανε τις 50.000 χλμ δεν δικαιολογειται κανενας και ντροπης τους πουωτα βγαζουν σε παραγωγη οχι μονο η αλφα αλλα ολλοι τους και σε μοτοσυκλετες και σε αμαξια(με σωστη συντηρηση μην τα λενε αχρηστα καποιοι που τα κορφταρουν και αλλαζουν λαδια καθε 5.000χλμ) εγω το δουλεβα ντελιβερι καθε 1.000 χλμ λαδια.

  • Liakos Tsiantoulas

    Υπαρχουν ακομα ατομα που δινουν αυτα τα λεφτα για Alfa Romeo; 🤔

  • Giannis Dimitropoulos

    Ιταλοί ζημιαρηδες. Μόνο made in Japan.

  • Θοδωρής Κάπα

    Προφανώς και για αυτά τα λεφτά δεν αξίζει, ούτε δικαιολογούνται τα προβλήματα. Έχω δει Ιαπωνικά ( Ναι ξέρω είναι άδικο μέτρο σύγκρισης, γιατί είναι "σκυλιά" τα ιαπωνικά), να κάνουν 300.000 χλμ και να είναι ο κινητήρας και πολλά μέρη του αυτοκινήτου σε πολύ καλή κατάσταση. Έχω VW και ακόμη δεν έχει σκουριά στο σασί και στις βίδες, Το εσωτερικό είναι σε καλή κατάσταση, εκτός του ταμπλο που φούσκωσε σε 3 σημεία λόγο ακραίας ζέστης , 45 βαθμούς, ακόμη και αν το βαράει ήλιος κάθε μέρα. Τα ιταλικά και γενικά η Ιταλία βγάζει χρέπια. Μακριά από Alfa Romeo, είχε ο πατέρας μου, ήταν το ποιο χρεπι που έχω δει. Στις 200.000 ήταν για πέταμα.

  • Κώστας Γιαννακούρας

    Υπάρχει στρόφαλος που να μην έχει φθορές στις 100.000 χιλιόμετρα;;; Τι άλλη μαλακία θα ακούσουμε.

  • Thomas Nakos

    Όλα τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα είναι για πέταμα .Μόνο Αμερικανικά και Ιαπωνία και Κορέα .

  • Nikos Kavadias Nikoloutsos

    Για άλφα ρομεο και πολύ που άντεξε άθλος

  • Thomas Nakos

    Κάποτε έσπαγαν οι βάσεις του κινητήρα και έσερνε τον κινητήρα στον δρόμο .Ιταλία η απόλυτη ξεφτίλα σε όλα μια χώρα για φτύσιμο

  • Ηλίας Μπέρτος

    Οι γερμανοι παντα βγαζουν τα δικα τους καλα και των αλλων σκαρτα

  • Γιώργος Μακαρόπουλος

    Πάνε και δίνουνε ένα τσουβάλι χιλιάρικα για να πάρουν αυτοκίνητο με σήμα το φαρμακείο !!!

  • Kiriakos Tzekas

    Πως κάνετε έτσι ,είπαν ότι βρήκαν σκουρια σε alfa romeo...δεν έγινε και κατι

  • Kostas Polyhronos

    ακυρα τετοια αρθρα και ερευνες… μπορω να κανω με ενα αμαξι 100.000 και να σας το επιστρεψω καινουριο Μπορω με το ιδιο αμαξι σε 1.500 χλμ να σας τπ φερω αχρηστο! δεν εξετασαν καν το ποιος και πως το οδηγουσε !!!! αρα αυτα ειναι υποκειμενικα!

  • Γιάννης Γιάννης

    Η Alfa είναι και θα μείνει στην κορυφή της φινέτσας και από τις λίγες μάρκες που θα έχουν φανατικούς λάτρεις. Το πρόβλημα στα μέταλλα ίσως όντως υφίσταται, αλλά θα δώσω ένα απλό παράδειγμα για να μην υπάρχει υποψία δολιοτητας στην ανακοίνωση για το θέμα που παρατηρήθηκε στην Stelvio. Ολοκαίνουργιο Skoda Fabia χτύπησε κουζινετο στροφάλου στα 3800 klm. Επισκευάστηκε εντός εγγύησης και έκτοτε έχει κάνει 300.000 klm χωρίς κιχ. Αυτό δείχνει ότι το θέμα που βρέθηκε στον κινητήρα της Alfa δεν είναι δεδομένο ότι θα το αντιμετωπίσουν όλα τα αδερφάκια του. Συνήθως τέτοια θέματα είναι ζητήματα αστοχίας υλικού συγκεκριμένου κομματιού. Σπανιότερα παρτίδας, και σε σχεδόν καμία περίπτωση δεν έχει να κάνει με σκάρτη παραγωγή. Σωρεία βλαβών σε BMW δεν έριξαν την αξιοπιστία του Γερμαναρά ποτέ. Όσο για την αναφορά στην Toyota, οι προδιαγραφές της είναι διαφορετικές. Αλλά αγοράζοντας Alfa δεν αγοράζεις μόνο μέσο μετακίνησης ή εργαλείο δουλειάς, αλλά αποκτάς λατρεία και στυλ. Σε κάποιους δεν αρέσει και είναι φυσικό. Αλλά ειλικρινά, ποιος δεν συγκινείται να βγαίνει πρωΐ πρωΐ από το σπίτι για δουλιά, και να βλέπει παρκαρισμένη να τον περιμένει η κούκλα με την προσωπικότητα και το στυλ; Άλλο να ξεκλειδώνεις την Alfούλα σου, κι άλλο να μπαίνεις στο (κατά τα άλλα πολύ καλό) ...χχχ... σου. Όσο για την τιμή της....ο Θεός να μας φυλάει😂

  • Nikos Kasioths

    Ωραία οδηγική συμπεριφορά ωραία εμφανισιακά μέχρι εκεί

  • Δημήτρης Γιαννακόπουλος.

    Όλες οι μάρκες αυτοκινήτων μέχρι το 2004 αν όχι όλες οι περισσότερες ηταν κορυφή από εκεί και μετά το απόλυτο χάος σε όλες τίς μάρκες... Τώρα πάει κάτι να γίνει σε κάποιες Ιαπωνία Κορέας και Γερμανίας .

  • Vassilis Koikas

    Αν δεν είχε σκουριές.... Δεν θα ήταν... Alfa Romeo... Τουλάχιστον συνεχίζει την παράδοση....

  • Βασιλης Μικρος

    Εδώ φεύγει το χρώμα από το σήμα,τι άλλο να πούμε..Κατά τα άλλα κρεμαριερα διαβήτης χαχαχαχα

  • Basilis Koutsolampros

    Japan μέχρι να σβήσει ο ήλιος...💪

  • Chris Tolias

    Κλασικό Opel

  • Konstantinos Markos

    Εάν έκαναν 2 αλλαγές λαδιών και ήταν στην βαβαρια λογικό με ακούγεται

  • Vasilis Theoharis

    Fiat είναι δεν το παίρνεις για να κρατήσει..

  • Panos Apostolopoulos

    Ρε δεν πα να λέτε ότι θέλετε , Σκουριές λέει σε βίδες και μέρη του σασί , φθορές στα μέταλλα του στροφάλου σιγά τ αυγά . Ανοίξτε κάνα Audi να δούμε τα οβάλ πιστόνια και τα ελατήρια που έχουν γίνει λάστιχα

  • Χρήστος Δεμε

    Μακριά από ιταλικά μόνο ομορφιά έχουν 😅

  • Αλέξανδρος Τουμανιδης

    Δεν θέλω να βλέπω χαζομάρες έχω ταξί Skoda κουτιού κ κάθε εβδομάδα κάτι χαλάει (vw) k έχω κ fiataki με παραπάνω χλμ κ τα προβλήματα π μ έβγαλε το Skoda είναι τα 3πλασια μέχρι τώρα άντε με της χαζομάρες σας

  • Giorgos Kesaris

    , εννοείτε και δεν είναι σωστό,ολλα τα αμάξια το ίδιο θέμα έχουν..

  • Andreas Markadas

    Αμάξι χωρίς άστρο χεστο και άστο 😜 Εμένα το ταξί έχει 1.210.000 η πρώτη μηχανή πήγε 920.000 σε 12 χρόνια...

  • Vassilis Pitsinis

    Αυτά παθαίνεις αν αγοράζεις φθηνά Ιταλικά. Εκτός από Ferrari μακριά. Δεν έχω τίποτα με την Ιταλία για όσους βρίζουν. Για διασκέδαση Ferrari California. Για την οικογένεια έχω 520d BMW και για μικρό Audi a1 με όλα πολύ ευχαριστημένος. Νοίκιασα ένα Stelvio όταν είχα πάει Ελβετία για σκι τις προάλλες. Οκ όμορφο αλλά πολύ χαμηλή ποιότητα καμία σχέση με BMW και Audi και από Φεράρι πολύ κάτω

  • Xristos Kampas

    Κλασική παραδοσιακή διαχρονική σαπίλα alfa Romeo, μόνο ομορφιά και στρίψιμο έχουν σάν αυτοκίνητα, και για όποιον θεωρεί "φυσιολογικό " αμάξι του 20-22 στά 100.000 χλμ ο στροφαλος νά έχει φθορές και εκεί που έχει φθάσει η τεχνολογία στά λάδια, μάλλον ζεί στήν δεκαετία του 80-90.

  • Markopoulos Nikos

    Δηλαδή τί θέλουν νά μας πουν ότι το Alfa Romeo βγάζει βλάβες καί τά γερμανικά είναι αβλαβή; Αυτά τά κάνανε καί πρίν 30 χρόνια ότι η Alfa Romeo τους ξεφτελισε μέσα στην Γερμανία στο πρωτάθλημα τουρισμού....✔️

  • Dhmhtrhs James

    Καλά ,στα 100 έβγαλε αυτά στιs 500 πόσο θα βγάλει ακόμα και σκουριές.......έβγαλε και θα δώσει ο άλλος 68 500 για αυτήν την σαβουρα...

  • Νίκος Παπαδάκης

    Βλεπω βγαίνουν οι αλφιστι και αμφισβητουν το αποτελεσμα ή την DEKRA. Ρε δειξτε λίγη αξιοπρέπεια ρε'σεις. Τα long term tests δεν τα αμφισβητει κανενας, παρα μονο εσεις. Ήμαρτον πια με την φανατιλα!!!

  • Sokratis Mnsis

    Καθόλου λογικό!! 68.000 Χλμ ;;; Τι μπουρδελο είναι τούτο;;

  • Giannis Haralampopoulos

    και Γερμανικά έκαναν. Πάντως η M3 όταν ανοίχτηκε ο κινητήρας ήταν σε εξαιρετική κατάσταση. Απαράδεκτο για την Alfa Romeo να είναι σε αυτή την κατάσταση το μοτέρ της! https://www.autobild.de/.../bmw-m3-dauertest-23472831.html

  • Nikitas Maras

    Οι Γερμανοί δηλαδή κάνανε φύλλο και φτερό ένα Ιταλικό αυτοκίνητο που χτυπάει στα ίσια τα δικά τους Mercedes BMW Audi και το βγάλανε σκάρτο. Μάλιστα..

  • Dimis Likoss

    Άμα ήταν όλα τα Χίλιομετρα στην Γερμανία λογικό για Σκουριές

  • Michael Michael

    Μια φορα εκάνα το λάθος και αγόρασα alfa romeo την 147 1.6 tspark 120hp. Φοβερό αμαξι στην οδήγηση αλλά από την πρώτη μέρα στα συνεργεία .Ετριζαν τα πάντα και ήτανε κακοφτιαγμένο από καινούριο. Το πηρα 22.000 και το έδωσα 10.000 μετά από 4 χρόνια και 65.000χλμ και με παρακαλια. Πέταξα τα λεφτά μου. Τα ιταλικά αμάξια τα αγοράζεις καινούρια και είναι μεταχειρισμένα απο το εργοστασιο ακόμα. Και μια ζωή ακούς, αυτο δεν βγάζει τα προβλήματα που είχαν τα προηγούμενα το βελτίωσαν . Οδηγικά είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα αλλά σαν επένδυση το παντρεύεσαι. Εάν ήτανε να νοικιασω αμάξι alfa romeo θα επερνα εάν πληρώνουν αλλοι τα σπασμενα. Ο Ιταλός και μακαρόνια να βγάλει βλάβες θα έχουν. Αυτός ο λαός δεν μπορεί να βγάλει κάτι της προκοπής είναι στο αίμα τους. Ντιζάιν επιδόσεις φιγούρα και προβλήματα. Μακριά ......

  • Tasos Makripodis

    Τι ....δεν το ξέρετε??* μακριά από ιταλικά κ γαλλικά λέει το ρητό.....

  • Θεόδωρος Κωστής

    Μερικά πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ. Ιταλικά αυτοκίνητα πάντα με προβλήματα στην ποιότητα.

  • Panagiotis Palaiologos

    Stelios Bouzioths

  • Γιώργος Χατζηδακης

    Τις ίδιες παπαριες ακούμε τώρα 40 χρόνια για τα Ιταλικά αυτοκίνητα .Πατε να σβήσετε καμμία φωτιά σε Audi-bmw-wv και μετά μιλάτε για Alfa Romeo .

  • Dakis Movistar

    Το αστειο ειναι ενα...οταν βρουν ζημια η φθορα σε ιταλο....τον βαφτιζουν μπουρδελο....οταν βρουν ζημια η φθορα σε γερμανο....λενε αστοχια υλικου κ ετυχε!!! Ρε δε μας χεζετε λεω γω

  • Γιάννης Κοτσίκος

    Υπεριψωμένο fiat panda 😂😆🤣😆😂🤣😆💩💩

  • Deminhio Deminho

    Για 30κ καλή είναι αλλά ούτε ευρώ παραπάνω, αλλά αυτό ισχύει για όλα τα νέα χρεπια που πήραν επί 2 τιμή χωρίς λόγο.

  • Basilis Oikonomidis

    Σκουριά στη Γερμανία; αποκλείεται 😭😭😭. Ιαπωνικό από Γερμανία δοκίμασα να παρω και όλο το πατωμα ήταν μέσα στη σκουριά, γενικά οι έμποροι μου έλεγαν ότι σε πολλες περιοχες στη Γερμανία τα αυτοκίνητα σκουριάζουν ευκολα ...... Να το βαφτισουμε μπουρδελο, αλλά πρωτα να δουμε τι κάνουν καιροί ανταγωνιστει του

  • Vaios Paraskevas

    1000000κμ σε τρια χρόνια ειναι ταξι....επισης η dekra και το autobild ειναι γερμανικές εταιρείες.Να τα λέτε αυτα

  • Anastasio Kousis

    δεν ειναι Ιταλικη, ειναι γαλο-γερμανο-ιταλικη, αγοραστε παλιες Αλφα, που δεν μασανε !! ουτε τη νεα Giulia να αγορασετε, γιατι ειναι σαν Bmw

  • Dimitris Bolntas

    Ας πάρουν κανα του γκρουπ vag οι κωλογερμανοι να μας πουν

  • Alexander Zempekis

    Σας έχουμε σβήσει απο τον χάρτη μακαρονάδες, Nürburgring TOP 10 Records

  • Loukas Babas

    Japan... Toyota,Lexus,Honda,Subaru,Mazda. Θα ξεχνας να κανεις Service.. Δεν θα πονοκεφαλας με προβληματα στο αυτοκινητο σου. JAPAN FOR EVER.

  • Loukas Babas

    Ότι και να βγάλει,εμείς θα την αγορασουμε,οοοοταν έρθει η ώρα.

  • Bellos Evangelos

    Ένα VW Τ4 που δουλεύω συνέχεια μου δείχνει την ένδειξη στα γερμανικά ( ελαττώσετε την στάθμη λαδιού) .... αφού βγήκε μια ποσότητα πριν 1,5 μήνα και ήρθε η στάθμη στα ίσα της...μετά από τόσο καιρό σήμερα μου έδειξε το ίδιο.... μετρώντας μόνος μου τη στάθμη διαπίστωσα ότι πρέπει να έχει ένα λίτρο παραπάνω μέσα.... Αυτό σημαίνει ότι τα πιστόνια έχουν φθορά και το πετρέλαιο κατεβαίνει στο Κάρτερ με αποτέλεσμα να γεμίζει το Κάρτερ πετρελαίο..... Εν τω μεταξύ στο τικ τοκ έχω δει το αντίστοιχο σε ένα γκόλφ GTI .... Τα χιλιόμετρα που έχει το όχημα που εβλαβικα το δουλεύω είναι ακριβώς 15.455 ... μιλάμε για καινούργιο αυτοκίνητο!!!

  • ΑΝΔΡΕΑΣ ΝΑΣΗΣ

    OK!Διάβασα όλα τα σχόλια των φίλων και συμμερίζομαι τους προβληματισμούς σας! Και ρωτάω: Αυτός που έχει 70000€ για ALFA,αν αγόραζε ένα ηλεκτρικό,δεν θα έχει το κεφάλι του ήσυχο από σκουριές στους στρόφαλους και όλα τα υπόλοιπα που πολύ σωστά αναφέρετε?🤔

  • George Hristopoulos

    Παραδοσιακή Alfa Romeo. Είχα αγοράσει καινούργια μια Alfa. Με διαφορά το χειρότερο αυτοκίνητο που είχα. Ήμουν Alfisti μέχρι να ζήσω 10 χρόνια με μια Alfa. Ποτέ ξανά. Η χαρά των μηχανικών και των ηλεκτρολόγων.

  • Χάρης Πολυμέρου

    Ιταλοί υποταγμένοι ριμαδια μια ζωή

  • Isidoros Mantartziev

    Mono honda

  • Giorgos Flou

    Ναι ρε γιατί να μην πάρεις ένα γκρουπ βαγκ να γίνεις κολιτος με το μάστορα; Αλλά αυτή την καραμέλα πιπιλανε όλοι τόσα χρόνια και μέσα στο φόρουμ των κλαμπ των γερμανικών αυτοκινήτων είναι όλοι χαρούμενοι από τις ζημιές που βγάζουν . Πρόεδρος είναι αυτός που έφτιαξε βίλα στο μάστορα.

  • Vag RC

    Όλα είναι φτιαγμένα το πολύ για 200.000 χλμ Μετά αρχίζουν και διαλύονται.

  • Theodore Potamitis

    Εδω η BMW F80 έιχε τα ιδια και χειροτερα προβληματα

  • ¶γγελος Διάκος

    Εγώ πάλι ALFA ROMEO γουσταρω γιατί είναι ιδέα είναι θρησκεία

  • Εμμ Τζιακης

    Υπαρχει σοβαρος ανθρωπος που θα αγοραζε Γαμμα Ρομεο ? Φυσικα και ΟΧΙ. Εκτος εαν θελει να ειναι μεγας ευεργετης των συνεργειατζηδων.

  • Vasilakis Ioakimidis

    Κανένα Βε εμ βε έκαναν φύλλο και φτερο; Α ναι, σωστα, δύσκολα φτάνουν τα 100000χλμ χωρίς.. εισαγωγη και περίθαλψη

  • ΜΑΡΚΟΣ ΜΑΡΜΑΡΑΣ

    Αναμενόμενο 😁

  • ΖΕΡΒΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Φριτεζα!!!!

  • Γιάννης Σάββας

    Παιδιά όλα τα σημερινά αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής είναι ίδια σε φθορές μην γίνεστε οπαδοί .Άλλα παρουσιάζουν το ένα άλλα το άλλο ακόμα και τα Japan .Τι θα πει γερμανικό , ιταλικό, γαλλικό ή σουηδικό όλα παρουσιάζουν αδικαιολόγητες ζημιές και πάντα οι καταναλωτές την πληρώνουν . Όλα τα «φασόν» εξαρτήματα τους έχουν ημερομηνία λήξης μην γελιέστε !!!!!!

  • Panomitros Leonidas

    Μπαζα

  • Dimitrios Varelakis

    Ιταλικό σκουπίδι, μόνο ΧΟΝΤΑ ρε μ@@νια!!!!

  • Dimitris Linda

    Ένταξη κάθε 5 χρόνια ανακαλούνται Γερμανικά αυτοκίνητα...η Αλφα τους πείραξε;;

  • Sokratis Karagiannis

    Dad auto στης 100000 αλλάζεις αμάξι

  • Sarantis Oikonomidis

    Έλα ραντεβού το 2400μχ με τα εργαλεία στην παραλιακή για κόντρα να δεις και να μυρισεις το καπνό μου

  • Δημητριος Καντουρης

    Παλιά φοβόσουν να στηριχτείς πάνω τους, μην περάσει το χέρι απέναντι, οι σκουριές σε βίδες και σασί τους πείραξαν;🧐😛😁

  • Stratos Fotakis

    Πειτε οτι θελετε σαν την Alfa κανενα .Η Dekra ειναι γερμανικη σίγουρα δεν υποστηρίζει την γερμανικη αυτοκινητοβιομηχανία 😜

  • Dimitris Xenitopoulos

    Τα mercedes atego που τα κουβαλαν να είναι καλά παιδιά, έτσι κι αλλιώς σαπίλα κ αναξιοπιστια πάνε μαζί στα ιταλικά χαχαχαχχα

  • Χρήστος μαρκιδης

    Ιταλικά. Μπουρδέλα. Μακράν.

  • Mario Mavromihalis

    Στην Γερμανία τα αυτοκίνητα είναι βάρκες στο αλάτι

  • Konstantinos Netkidis

    Για την Alfa Romeo είπατε τις λαλακιες σας, για BMW, Mercedes Benz και Audi μόκο

  • Dimitrios Kolokythas

    ΣΚΟΥΠΙΔΙ

  • Βασιλης Καραντωνης

    Μαφιόζος Ιταλός

  • Teodoros Trelogkazo

    Και τι δεν έχει δεν λες καλύτερα

  • Giannis Koutsougkoulos

    ΝΑΙ,ΤΟ ΒΓΑΖΟΥΜΕ Κ ΑΧΡΗΣΤΟ....ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ

  • Μανωλης Μουρνιανακης

    Τι έχεις Γιάννη? Τ' είχα πάντα !

  • Dimitris Goutsas

    Σκουπίδι....

  • Thanasis Vamvakopoulos

    Αχρηστα αυτοκινητα ... προβληματικα αυτοκινητα

  • Koudounakis Emmanouil

    Μπουρδελα ιταλικά

  • Αντρεας Βαλ.

    Ιταλικά μπουρδέλα

  • Μελλιδης Σταυρος

    Κλασική περίπτωση ιταλικής βλάβης... Σαβουρες...

  • Giorgos Karavasilakis

    Διαβάζεις τα σχόλια σε τέτοιο άρθρο και καταλαβαίνεις πως τελικά το πιο φανατισμένο κοινό στο αυτοκίνητο είναι οι Αλφιστι..

  • Notis Bolo

    Οπαδισμος και ασχετοσυνη κάργα

  • Nikos Maresis

    Στους μόνους που δεν κάνει εντύπωση όπως βλέπω, και κλασσικά ψάχνουν φαντάσματα είναι οι φανατικοί Αλφιστι...

  • Giorgos Giouras Panagiotidis

    Dimitris Tsolakis

  • Ιωάννης Τσικρικάς

    Yamaha mate 50 μόνο

  • Ανδρεας Χασαποπουλος

    Κρατάει στρίβει ζωγραφίζει!!!! Άστα ΡΕ.......

  • Dimos Inelete Bakalis

    Με αλφετα δεν γ....@@ κανενας

  • Στελιος Μτς

    Yamaha tdm μόνο

  • Neofytou Avraam

    Άχρηστο

  • Νικος Στεφανιδης

    Οποιος εχει δουλεψει "γερμανο" ξερει....

  • Dimitris Livadas

    alfa ro meo,τι ειχες γιαννη;τι ειχα παντα...

  • Isidoros Sianidis

    Panagiotis Terzopoulos Z

  • Andreas Arwnis

    Γρηγόρης Δάγκας

  • Kostas Katsikas

    Όχι

  • Fabio Emanuele Russo

    Pls. Best service for stelvio 190 cv diesel in Athens? Efharisto for the help....

  • Μηνάς Αποστόλου

    Ξεβρακωμα κανονικό!!!! 🤣

  • Takis Kanellopoulos

    Πάρτε αλφαρομεο παρτε...

  • Jim Vogiatzis

    chevrolet ---with LS engine 5.3 liter

  • Kostantinos Kostas

    Πολλά λεφτά...

  • Eltjon Rizaj

    Για πέταμα είναι το Alfa Romeo

  • Dennis Chatzis

    Το 24 ετών ιαπωνικό μου έβαλε τα γέλια

  • Xristos Tsakiridis

    Στην mitsubishi να δείτε 12 χρόνια σου λεει προστασία χρώματος. Στους 6 μήνες

  • Alexandros Papadopoulos

    Γερμανός και ειδικά αστέρι ή κύκλους, τι να λέμε τώρα....

  • Spiros Georgakis

    Άλφα είναι φίλε. Αλλά πράγματα πληρώνεις εδώ. Αλλιώς πήγαινε σε γιαπωνέζικο να σε παίρνει ο αερας

  • Maria-Marios Demiri-mpozini

    Μόνο HONDA

  • Pit Skcrew

    Μόνο alfa❤️❤️

  • Καπετάν Χελώνας

    Για να δούμε και τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού

  • Matzaflokos Reefas

    Ιταλικό ούτε φτυάρι δεν αγοράζω

  • Θοδωρής Αναστούλης

    Φθορές στα μέταλλα του στρόφαλου,έκλαψα από τα γέλια!

  • Nick Lavranos

    Μόνο Lexus, made in Japan.

  • Dimitris Eyaggeliou

    Μακριά από alfa Romeo..

  • Γιάννης Κοτσίκος

    Toyota. Μόνο

  • Marios Theophilou

    Alfa και ξερό ψωμι

  • Aristidis Fotidis

    Deutsche ingenieurs Gründlichkeit!!

  • Dimitris Tsolakis

    Γιουρα το ανοίξαμε πριν από αυτούς τι να μας πουν τα γατάκια στην Γερμανια

  • Κωνσταντίνος Κεσανίδης

    Ιταλία Γαλλία Γερμανία για τον πεο καβαλα όλα είναι. παρτε Toyota με κλειστά μάτια οποίος δίνει λεφτά σε αυτά τα τρύπια κουφάρια είναι άξιος της μοίρας του

  • Autoagora.gr

    https://www.autoagora.gr/autobild/news/nea-montela/Alfa-Romeo-Stelvio-Diesel-test-diarkeias-100-000-xlm_262260.asp?fbclid=IwAR1INjC8-42hrtTcqpOJB079qZqkLWuNj2LnnYhcLcsbdNIB6GrhIXXzAHo

Διαβάστε και άλλα σχόλια στην σελίδα μας στο Facebook